OurFashion

Milánó Fashion Week - hétfői nap összefoglalása

2008.szeptember.23. 11:49

*Bianka*

16 komment

A tegnapi napon elég sok minden történ a milánói fashion week-en. Megpróbáltam a három legjobb divatbemutatóból szemezgetni Nektek.

Az első képek az Emporio Armani 2009-es tavaszi kollekciójából vannak: (engem a hideg kiráz, ha ránézek azokra a férfiakra, akiknek a felső testére van festve a logó)

A következők, pedig a Dolce and Gabbana (D&G) 2009-es tavaszi kollekcióját mutatják be. Nekem eddig, ez a divatbemutató tetszett a legjobban (bár még csak képeken láttam), kicsit harsányabb trendet követ, mint az eddigiek, és sokkal látványosabb is:

A harmadik képsor Giorgio Armani 2009-es tavaszi kolleciója. Szerintem kicsit túl pasztelles lett az egész, vártam volna valamire, ami kitűnik a sok, szinte ugyanolyan darab közül.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aric 2008.09.23. 11:53:40

Armani mind-mind gyönyörűűű! (és még mindig "divat" lesz ez a saru, hurrá)
D&G nekem nem. Bár a kék az arannyal nagyon szép párosítás.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2008.09.23. 11:57:27

Nagyon szép E.Armani első ruhája!!!G.Armani blézerei is nagyon csinik!
Egyébként ha szabad ilyet mondani,nem estem hanyadt,mert valahogy nem hoztak lázba....
A D&G rucik valamivel fantáziadúsabbnak tüntek,főleg a mélylila nadrágkosztüm.
Az a gáz hogy hiába szép a lila,de megúnjuk ha mindenhol minden lila!
Lila a fociban legyen,de az MINDENHOL!!!!!!

coco 2008.09.23. 14:38:50

a d&g nagyon-nagyon-nagyon jó!!!
armani nem tetszik. a fiúk rémesek. akkor már inkább az androgün modellfiúk, mint ezek a kigyúrt, tetovált, zselézett, szoláriumozott rémségek... bár lehet, hogy giorgio-nak ők tetszenek :)

dézi 2008.09.23. 15:03:15

Armani zakói gyönyörüek! Az összes Armani tetszik. A matrózcsik nekem kicsit unalmas bár mindig klasszikus lesz,állandóan előkerül.A nadrágkösztüm viszont szép az arany övvel.
Domesticdragon egyetértek, "csak a lila"!

dézi 2008.09.23. 15:09:13

Most látom,hogy Vivi Wetswood-nál is nagyon megy az arany,úgy mint DG-nél. Azért nekem egy arany öv még belefér,de ez a barokkos csillogás már túlzás.

katatones · http://katatones.blog.hu 2008.09.23. 15:10:31

Armani összes gyönyörű, viselhető darabok. A legszebb a pillangós ruha. (legeslegelső kép)

Laar 2008.09.23. 17:46:15

D&G átlátszó esőkabát nagyon jó. A magyar tervező triótól a Use-tól is van egy szép darab, talán szebb is.
G. Armani 3 kép hmm.. mint a friss tavaszi szellő illata..de a modellek :-/

zs 2008.09.23. 18:42:15

nekem tetszenek állesz cuzámmen
főleg az átlátszó ballon. minden vágyam egy olyan. nem tudjátok hol lehet kapni? (na nem a dizájnert..)

zoeme 2008.09.23. 18:52:39

jó a jelzés az emporios srác felsőtestén, kár, hogy nem nekem kellett lemosnom róla :P ; )

nekem a D&G kollekció teeetsziiik : )

diaz 2008.09.23. 21:36:11

Nagyon tetszik mind (kedvencem nekem is a lepkés ruha és a fekete blézer), bár hozzám az Armani-vonal áll közelebb, a D&G nekem túl harsány.

mizie 2008.09.23. 21:44:03

BOCS HOGY NAGY BETŰKKEL, DE NAGYON ELEGEM VAN! (meg off is)

KÉREK EGY POSZTOT A FELTŰRT GALLÉRÚ INGOPOLOS IDÓTÁKRÓL!

Vizuális környezetszennyezés! Az ilyenek szoktak autókulccsal a kezükben közlekedni!

Fúj Fúj Fúj !

Írni róluk most, szégyelje magát az összes!!!

tóthlili 2008.09.24. 06:31:26

Engem meg nem ráz ki a hideg. Az ARmani logo, testen, csak egy ötlet. Egyébként azt, hogy a tegnapi napon egyszerûen úgy szokás mondani, hogy TEGNAP.

Titti Pecci Saroia 2008.09.24. 08:59:19

Üdv Mindenkinek,

valaki el tudná nekem magyarázni mi a különbség a Giorgio Armani VS Emporio Armani brand közt??
Dolce Gabbana és a D&G is hasonló eset?
Prada és Miu miu is??

Előre is köszi.

TPS

Gemini 2008.09.24. 10:01:30

Pillangós Armani ruha nagyon szép, és a szobortestű fiúkat is elfogadnám. :))
A D&G kollekció nem fogott meg, túl harsány, és a sok csíkot sem igazán kedvelem. A Giorgio Armani kollekció viszont nagyon bejön, főleg a fehér ruha és a kosztümös cucc.

diaz 2008.09.24. 13:31:15

Titti Pecci:
az úgy van, hogy az Armani cégnek több különböző márkája van. Ezek közül a Giorgio Armani a vezető márka, az Emporio Armani a valamivel olcsóbb, fiatal felnőtteknek szóló vonal. A Dolce@Gabbanánál is hasonló a helyzet, itt a D&G szól a fiatalabb célközönségnek (valamivel olcsóbb árfekvéssel)

diaz 2008.09.24. 13:33:29

Ja igen, és a Miu Miu a Prada fiatalosabb vonulata...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása