OurFashion

USE unused őszi-téli kollekció

2008.szeptember.21. 22:14

**Anna**

15 komment

Nekem minden kollekciójuk a kedvencem, szeretem, imádom, megvenném. Ezt most sem gondolom másként, főként, hogy megint új és más színeket csepésztek a sötét tónusok mellé. Ilyen a narancs és a lila is, amik a sok őszies színnel párosítva szerintem nagyon jó hangulatot árasztanak. Nagyon tetszenek ezek a rafinált szabásvonalak, és az, hogy akárhogyan nézem, minimum 5 percbe telik, mire valamennyire megértem a ruhát. A kedvencem mégis a narancssárga szoknya derekánál lévő rész, ami más daraboknál is megjelenik. Meg amúgy is imádom a részleteket. Szóval vásárlásra fel, mert ez nem jön szembe, igényes, és mégsem megfizethetetlen, ha tényleg érdekel hogy mit veszel fel. Szerintem.

Megosztás:
15 komment

Címkék: use

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diaz 2008.09.21. 22:41:42

Uhh, ezek tényleg gyönyörűek, mind, egytől egyig.
Az első kabát nyakmegoldása nagyon tetszik, szintúgy zseniális a lila blúz... A "bilikalap" is szép... és mindegyik hordható is, ami nem elhanyagolható tényező, ugye.
Na jó, a barna ruha nem annyira:)meg annak a színe sem tetszik, viszont a dereka annak is ötletes.

dzsuli 2008.09.21. 22:58:43

nagyon tetszik. de sztem ehhez még picit fel kell nőnöm:)

fashion victim 2008.09.21. 23:40:17

En is imadom es mar jo ideje csak messzirol csodalom. Tudom; hogy van egy showroomjuk valahol az 5. kerulet korul, de ez pontosan mit takar? be kell jelentkezni, vagy egyaltalan hogy mukodik ez a dolog ?

Eki 2008.09.22. 00:26:53

Hehe, egyetértek Dzsulival. Nagyon tetszik, de vhogy gyereknek érzem magam ahhoz, h. ezeket hordjam. Lila blúzt talán még.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2008.09.22. 07:31:14

Hű de szépek!
Kezdek elgondolkodni azon,hogy elővegyem újra a szerkesztőceruzám és a varrógépem!
Azt a lila blúzt szívesen összerittyenteném magamnak!

Gemini 2008.09.22. 09:47:44

Ide azzal a lila blúzzal!!!! :))

D 2008.09.22. 10:17:17

infoKUKACusePONTcoPONThu - ha ide írsz nekik, megírhatod, melyik darab tetszik, vagy egyeztethetsz időpontot, ha szeretnél vásárolni. de néhány darab van tőlük a Monoban (Astoria) és a Jud Marceau-ban (Andrássy, Oktogonhoz közel) is. megéri megnézni, szerintem is gyönyörűségesek, és ahhoz képest megfizethető! de ezek a téli rucik még nincsenek az üzletekben, csak az előző kollekciókból ez-az.

dézi 2008.09.22. 15:16:23

Pár hete rámentem a honlapjukra és elaléltam! Szerintem a leárazást is érdemes megvárni,akkor tényleg jó áron vannak a ruhák.De ki bir addig várni,hiszen olyan szépek!

gioia 2008.09.22. 18:20:44

Gyönyörüek egytöl-egyik.Drukkolok nekik, h kitörjenek Mo-ról, igazán megérdemelnék!
Online nem lehet rendelni?

zoeme 2008.09.22. 21:09:54

likeit!liiiillllaaa---eeessazzzakabat (L)

Mrs.SethCohen 2008.09.22. 21:25:37

Ez a lila ing mindenképpen LOVE!

Laar 2008.09.23. 18:53:35

USE Love! Nekem van tőlük egy pár "cuccom":) iszonyú precízen dolgoznak, és nagyon jó minőségűek a ruhák:) persze én extra óvatosan bánok velük= tisztítóba viszem őket..
Érdemes a honlapjukra felmenni ott még sok csodára lelhetünk

zs 2008.09.23. 18:56:15

jó kis göncök..
mondjuk elég fura az a kereszt a fotókon

D 2008.09.25. 17:55:15

nekem is van tőlük ez-az, de én simán bedobom a mosógépbe, vagy max kimosom kézben, és még semelyiknek nem esett bántódása:)

Princike 2008.10.12. 10:27:53

Sziasztok,
nagyon tetszenek ezek e rucik.
Mi a honlapjuk?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása