OurFashion

Parfümök, álmok

2008.szeptember.17. 11:10

fashionista

24 komment

Valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva ma új parfümök tucatjai özönlötték el a híreket (én meg itt olyan árvának érzem magam a The Body Shop kis, egyszerű, tiszta White Musk-jában ennyi szofisztikált illat mellett).

Lesz új Armani Diamonds téliesítve, amyely a hihetetlenül fantáziadús Intense névkiegészítőt kapta. Még mindig Beyoncéval, és még mindig nagyon virágos.

A következő Armani parfümkollekció máris érdekesebb! Az ONDE (jelentése víz, ill. a tenger fodrozódása) trió három különböző illatból áll: a Mystère (mósuszos) , a Vertige (keleties-virágos) és az Extase (gésák világa ihlette) különböző ázsiai helyeket szimbolizálnak: Isztambult, Indiát és Japánt idézik fel illatvilágukkal. Októberben jelennek majd meg.

Az Anna Sui Night of Fancy parfüm csak a csomagolása miatt került be az összeállításba - ha a pávás kupak nem lenne, mindenki az üveg gyönyörűen megrajzolt vonalaiban gyönyörködne. Az illat maga nagyon gyümölcsös, epres-szedres-grépfrútos.

A másik parfüm, ami csak a csomagolása miatt érdekes az a Burberry London Winter Editionje. Metálos textilborítást kapott a női és a férfi változat is.

Via GlossyKiss.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2008.09.17. 11:18:07

Bioncénak honnan jönnek a kezei? Mert tuti nem abból a vállból, ami mögötte van. Ez is egy fotoshoppos baki?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.17. 11:32:17

Ildi, most, hogy mondod, mindjárt küldöm is a PhotoshopDisasternek :)

suo tempore 2008.09.17. 11:36:35

áááá...az ott egy vállcsonk, perverz banda

szép üvegcsék, csak valószínű ezek is ugyanazt a büdösséget tartalmazzák, mint az összes többi

coco 2008.09.17. 11:43:23

hát ez tényleg elég fura, szegény olyan nyomi lett a képen :)))
én évek óta miss dior chérie-t használok, bár néha kacérkodom más illatokkal, még nem sikerült rászánnom magam, hogy cseréljek. a miss dior chérie olyan, mint egy nagy tál porcukros eper, imádom :)

Gemini 2008.09.17. 16:13:08

Az új Diamonds-ra kíváncsi vagyok, a sima változatát szeretem, finom, téli, munkába járós illat számomra.
Jó pár parfüm-újdonság van még egyébként ezeken kívül őszre-télre.

Gemini 2008.09.17. 16:23:45

Pár példa, amelyek említésre méltóak az üvegek miatt....szerintem:)
Bvlgari Jasmin Noir
Van Cleef&Arpels Féerie
Guerlain Eau de Lit
Hugo Boss Boss No. 6

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.17. 16:31:02

A Féerie már hónapok óta a kedvencem, júliusban írtam is róla:
ourfashion.blog.hu/2008/07/14/van_cleef_amp_arpels_feerie
A jasmin noir szintén júliusi hír, a guerlainért nem ugrálok, ezért nem került bele az összeállításba, pedig ma olvastam róla. A Boss no. 6-ot meg bevallom hősiesen: nem ismerem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.17. 16:35:05

Szóval be tudnál linkelni esetleg valami infót a Bossról? Felcsigáztad az érdeklődésemet :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.17. 16:39:08

Ja igen, meg a Chanel Beige marad ki még, meg a fémlakatos Hermés Kelly Caleche :) Lassan meglesz egy új bejegyzésre való anyag :)

coco 2008.09.17. 16:52:40

a kelly caléche annyira tetszik, hogy majdnem lecseréltem a diort, de az csak edt, rajtam nem túl tartós az illata sajnos :(

diaz 2008.09.17. 22:37:05

Az itt említettek közül nekem is nagy szerelmem a Miss Dior Chérie és a Kelly Caleche:)

A Diamondsért nem vagyok oda, viszont az Onde sorozatra nagyon kíváncsi vagyok. A túl gyümölcsös-szirupos illatokat nem szeretem, úgyhogy az Anna Sui sem lesz a kedvencem, az eredeti Burberry Londont pedig ki nem állhatom (a csomagolása sem tetszik amúgy)

Ebben a hűvös időben a The One-t, a Wish-t, Inside-ot és Keiko Mecheri Uméját nyűvöm... elsősorban...:)))

És fashionista kedvéért a Boss No 6-ról info: www.fragrantica.com/news/Hugo-Boss-Boss-No-6-Happy-10th-Birthday-426.html

Gemini 2008.09.18. 09:27:01

Köszi a helyreigazítást fashionista. :) Ezek szerint a júliusi bejegyzésrő lemaradtam, de máris megnézem.
A Kelly Caleche-ra is kíváncsi vagyok, lassan időszerű lesz egy illatkörút. :DD
Várom a következő parfümös bejegyzésed parfümbolondhoz híven.

Fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.18. 12:02:53

Húúú, tényleg jól néz ki a boss!
Én kb 8-10 parfümöt használok egyszerre, évszakhoz és alkalomhoz igazítva.
Ma munkába pl. megint white musk, de estére majd Calvin Klein Obsession Night lesz.
Londonba holnap Lanvin Rumeur 2-t is viszek magammal, télen sok Cinema-t használok. Szóval én is parfümmániás vagyok :)
Az újak közül meg a gésák által ihletett Armanit szaglásznám meg.

Gemini 2008.09.18. 14:36:09

A White Musk-ot nem ismerem, de állítólag hasonló hozzá a Les Nereides Musk de Samarkand.
Ha parfümmániás vagy, akkor ajánlom figyelmedbe a következő oldalt: www.neroli.hu -t , ha még nem ismered a niche parfümök világát. ;)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.18. 15:01:10

Tisztaságillat :)
A nerolit meg ismerem, de ott mindig a Comptoir Sud Pacifique-eknél leragadok, és mást meg sem nézek :)
Karibi nyaralás illatuk van, az amour de coco-t viselve meg minden fiú azt mondja mellettem "úgy ennék egy kis kakaóscsigát" :)

petterem 2008.09.18. 18:03:54

és tényleg most hogy vége a fay utcai beszerzesnek, hol tudok elfogadhato aron hozzajutni ezekhez az illatokhoz?

Fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.18. 18:18:17

Én sosem vettem parfümöt piacon, általában ajándékba kérem és kapom, vagy a strawberryneten rendelem.

diaz 2008.09.18. 20:34:21

A CSPtől az Aqua Motu a kedvencem, elg egy szippantás belőle, és máris a tenger mellett érzem magam:)

petterem: én is ajánlom a strawberrynetet és a magyar netes parfümériák közül az illatfelhőt (megbízható, tuti eredeti, egész jó kínálattal és jó árakkal)

suo tempore 2008.09.18. 20:36:11

tud vki vmi olyat, ami a tiszta ruhák illatára emlékeztet, kis napsütéssel?

nem a megszokott nehéz, borzalmas vaníliák meg műsárgadinnyék

diaz 2008.09.18. 20:51:19

Pontosan ilyen a Clean Fresh Laundry - frissen mosott ruha és kész, semmi más.
Az én kedvencem ebből a kategóriából a Jil Sander Pure, ez olyan friss és tiszta, mintha éppen kiléptél volna a zuhany alól.

suo tempore 2008.09.18. 22:56:06

köszike, lehet ezt átlagdrogériában megszimatolni? a neten utánanéztem, szimpinek látszik

diaz 2008.09.19. 06:15:18

Jil Sandert bármilyen parfümériában találsz, Cleannel viszont sajnos még nem találkoztam itthon:(

Gemini 2008.09.19. 09:07:48

suo: Talán még az Issey Miyake L'eau d'Issey is frissen mosott ruha típusú illat. Egy próbát megér.
Illetve nem frissen mosott ruha illatú, de nagyon finom, friss, tiszta, elegáns illat a Bvlgari Omnia Crystalline.

Ms Groutesque 2008.09.20. 13:00:02

Armani Onde-nak nem szép az üvege...
az Anna Sui és a Burberry jól néz ki.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása