OurFashion

Love or Hate? - Minnetonka csizma

2008.szeptember.17. 10:00

*Bianka*

9 komment

Beköszöntött a hideg idő. De sajnos lesz még ennél jóval hidegebb is, amikor már nem járkálhatunk félcipőben a hóban. Erre az esetre, viszont ott a Minnetonka csizma. Az egyre inkább terjedő, számomra igen szimpatikus lábbeli már itthon is rengeteg helyen kapható. (Például: Promod, Stradivarius, Zara stb.) Ti mit gondoltok róla? Hordani fogjátok? Én nagyon örülök, hogy végre valami csizma, amiben nem fagy le a lábam. Bár még nem döntöttem el, hogy viselném-e de ha igen, akkor csak is feketében. Nektek love or hate?

Megosztás:
9 komment

Címkék: cipő csizma love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.09.17. 11:33:05

esküszöm tetszik...csak szűk szárú nardággal kell viselni, ami meg nem tetszik (minden nőből nagyseggű virslit csinál)

ha jól látom velúr, úgyhogy praktikussági okokból mindenképp ejtve van

theba 2008.09.17. 15:08:01

nekem nagyon nem jön be,olyan pocahontas érzésem van(pedig imádom azt a mesét)de én nem hordanám.nagyon vékony,formás lábú magas lányokon tudnám elképzelni.
tuti nagy divat lesz idén szerintem!

dzsuli 2008.09.17. 16:03:39

szerintem vicces ahogy repkednek a rojtok:)

coco 2008.09.17. 16:11:55

szerintem is vékony, jó lábú nőknek jó. én hordok szűk nadrágot, de csak magassarkúval, mert az optikailag segít valamit :))

Mrs.SethCohen 2008.09.17. 20:52:34

Inkább hate mint love....

diaz 2008.09.17. 22:40:44

Nahát, teljesen egyetértek suo temporéval:)
Szóval nagyon love, mégsem fogok ilyet venni, mert azért valamiben én is kedvelem a praktikumot:)

Ms Groutesque 2008.09.20. 13:00:41

hate, nekem nagyon nem tetszik, nem hordanám.

fashion victim 2008.09.21. 12:11:25

Love, de nincs eleg jo alakom, hogy hordjam. Amugy Kate Moss mar kb 2-3 eve hordta ezt. Komolyan alig lehetett olyan paparazzi kepet latni rola egy idoben amin ne egy ilyet viselt volna. Mindig tudtam, hogy a divat elott jar, na de ennyivel...

dézi 2008.09.27. 09:48:57

A Minnetonka az egy cipő márka. Szerintem a legjobb mokaszineket gyártja a világon.Nézzetek utána. Akkor most ennek a csizmának a minnetonka-stilusú a neve gondolom,mert én nem tudok arról,hogy Mo-on árulnák ezt a Zarában és máshol mivel ez egy márka. De jó lenne tudni,hogy lehet-e kapni Mo-on,mert egy ilyen csizma ára 80 USD a Minnetonkánál,de gondolom a Zara kopi ennél drágább.
www.shoebuy.com/minnetonka-shoes.htm?cm_mmc=cj-banner-_-none-_-none-_-none
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása