OurFashion

Megújult a Humanic?!

2008.szeptember.16. 22:25

*Bianka*

19 komment

A válasz a kérdésre pedig az, hogy csak szeretett volna. Hatalmas óriásplakátokon és egyéb reklámokban hírdetik, hogy a Humanic ma már más, mint régen volt.De hogy mi is volt régen? Egy minőségében a rossz kategóriát súroló, az aktuális trendekhez felzárkozni kívánó, egy szezonos cipőket gyártó, viszonylag olcsó cég. Ellátogattam a honlapjukra (ami valóban megváltozott) és nem döbbentem meg az "új" kínálaton. A Humanic az előbb felsorolt tulajdonságaiból már a kollekcióra ránézve sem veszített el semmit. A hölgyek hét különböző trendből (kollekcióból), a férfiak pedig háromból választhatnak. Az egyik női kollekció neve az, hogy Lilac, tehát próbálják most is követni az őszi/téli trendet. Nem mondom azt, hogy a Humanicba ne térjünk be körbenézni. Számomra hasonló kategória, mint a Deichmann. Nem onnan szerzem be az összes cipőmet, de egy-egy ízlésesebb darabot szívesen megveszek, ha még nincs olyan színű vagy fazonú cipőm. De természetesen tudatában annak, hogy jővőre valószínűleg már nem abban flangálok a korzón.

Megosztás:
19 komment

Címkék: cipő humanic

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotte 2008.09.17. 06:50:19

A Váci utcai üzletből pedig csináltak egy steril, elegánsnak látszó vmit. Nekem jobban tetszett a régi...

suo tempore 2008.09.17. 07:51:36

D. soha...eddig 3 cipőt vettem, két hét után vittem vissza mindegyiket, mert széthullottak

a H.-ban legalább már vettem olyat, ami tartósnak bizonyult, és volt úgy,h negyedáron

ez a mostani "kollekció" meg elég halvány(lila)

Lizi 2008.09.17. 09:12:27

Azért a Humanicot nem feltétlenül kellene összekeverni a Deichmannal, ahol valóban csupa műanyag cipők vannak.

A Humanicon igenis érezhető a változás, én mindig is szerettem, mert egész jó áron szép olasz/spanyol bőrcipőket lehet és lehetett kapni.
Megtalálható számtalan ismertebb márka: Lacoste, S. Olivier, Esprit, Marc, Geox, T. Hilfinger, Nike. Nem állitom, hogy ezek az etalon, de se nem szezonálisnak, sem nem olcsónak nem neveznék egy 25.000 Ft-os Lacoste cipőt.

A Váci utcai üzletben pont a napokban jártam. Valóban elegáns, nekem sem volt bajom a régivel, de gyönyörűen és izléses megcsinálták. Ott valószinűleg más a célközönség, mint egy plázában.

baracklekvar 2008.09.17. 09:22:48

humanic azért jó, mert nem csak sajátmárkás alsókategóriás cipők vannak.
sőt, nekem nem túl nagy márkás csizmám is van onnan ,és egész jól bírt két telet, igaz , keveset hordtam.

szóval azért nem olya nrossz az, csak meg kell találni a jó dolgokat.

fashion victim 2008.09.17. 09:52:39

En pont azert nem szeretem a Humancot, mert ahhoz draga, hogy olyan cipot vegyek ami annyira nem jon be. A D. legalabb olcso, meg akkor is ha egy szezonra veszed meg. Ar-ertek aranyban nekem jobb a Deichmann.

suo tempore 2008.09.17. 10:28:25

a D. ugyanazt árulja mint a sarki kínai, csak készeres áron...hamár ezt a "minőséget" választjuk, legalább ne fizessünk érte többet

D 2008.09.17. 10:50:00

nem szeretem a humanicot, de egy jó pont: lehet kapni buffalo cipőket, igaz, nem annyit, mint a westendben az üzletükben, de - figyelem - olcsóbban, mint ott!!!

Zsuzska 2008.09.17. 11:23:37

A westendebn van humanic??

baracklekvar 2008.09.17. 11:40:46

hihi, nekem is a humanicból van a buffalo cipellőm:)
(én árkád humanicban szereztem)

theba 2008.09.17. 15:11:48

nekem van pár humanic cipellőm,még akkor vettem ott az első báli cipőmet,mikor nem volt "sláger"az üzlet,de azóta is bírja,pedig ennek jó pár éve.
azóta kb 4 topánt vettem,most nyár végén egy olyan telitalpú háncsos szandál és imádom,nagyon jól néz ki.eddig pozitív tapasztalataim voltak,bár szerintem a leárazásokkal érik el a termékek a reális értéküket.

D 2008.09.17. 16:34:42

nem, illetve nem tudom, humanic van-e, de buffalo igen, és csak azt akartam mondani, hogy a humanicban olcsóbbak a buffalo cipők, mint a buffaloban. talán rosszul fogalmaztam akkor.

Kataa 2008.09.17. 17:51:13

Én eddig két minisarkú körömcipőt vettem a Humanicban és mind a kettő kitágult. Pedig nem erős a lábam, megfelelő méretet vettem és nem is áztam el bennük vagy hasonló, mégis kiesik belőlük a lábam:S
Lenne még egy kicsit off-os kérdésem, bár cipőtéma: Vagabond cipőkről mi a véleményetek? Jó az ár-érték(minőség) arányuk?

D 2008.09.18. 12:24:16

a vagabondban rengeteg a műbőr. ahhoz képest pedig szerintem drága. bár műbőr cipőt olcsón sem vennék személy szerint...

coco 2008.09.18. 15:57:32

nekem sem jön be a vagabond. én 2 cipőt vettem ott eddig, mindkettő tönkrement 3 hónapon belül, visszavittem, és nem adták vissza a pénzt, hanem elküldték "javításra". hogy javítás címén mit műveltek velük, azt inkább nem részletezném, de többé nem viseltem egyiket sem. egyszerre vettem őket egyébként, mert ezek után soha többé nem vagyok hajlandó betenni oda a lábam... reklamáltam, hogy milyenek lettek a cipők a javítás után, erre az eladó lány annyit bírt mondani, hogy "hát ahhoz képest, hogy hogy nézett ki, mikor visszahoztad..." ...én pedig úgy gondolom, hogy ahhoz kéne viszonyítani, hogy hogy nézett ki, amikor megvettem. nem balhéztam tovább, mert ha elküldöm minőségvizsgálatra, akkor hónapokig ülnek rajta, ráadásul több ezer forintos illetéket kellett volna fizetnem... inkább úgy döntöttem, hogy ez volt a tanulópénz, soha többé vagabond.

Kataa 2008.09.18. 17:36:43

Köszönöm az infókat. Egy fekete műbőr kis sarkú kerek orrú pipő tetszett meg nagyon, de én is sokallom érte a 13e Ft-ot:S Coco esetét olvasva viszont azt hiszem inkább keresgélek tovább.

suo tempore 2008.09.18. 20:39:15

mustangot is kerüljétek, hasonlóan szívtam meg vele én is, sok abban is a műbőr, nekem egy fél év alatt szétrepedezett

fashion victim 2008.09.21. 12:15:01

Nekem is van 2 Vagabond cipom, de sosem volt bajom veluk. Mondjuk learazva vettem, szal nem adtam ertuk tobb tizezret.

Natusme 2008.10.04. 12:56:35

Nemrég vettem a H-ban egy cipőt, aminek 1,5 napnyi viselés után lepattant az orrán a "kezelt bőr". Elmentem benne az egyetemre, meg könyvtárba... :S Nem buliztam benne, és nem téglát rakodtam.
Megjavítani nem igazán tudták (befestették, de ugyanúgy látszott a folt) Ki nem cserélték, árát vissza nem adták. Viszont megtudtam pár dolgot a H-ról:
1. Nekik nem fontos, hogy én és barátaim soha többé nem vásárolunk ott.
2. Elismerik, hogy a saját gyártású cipőik kínai minőségűek.

Soha többé nem fogok H-ban vásárolni, jöhetnek nekem a Lilac kollekciójukkal. Még szerencse, hogy pl. Puma cipőt máshol is találok...

Szóval, úgy jártam, mint coco a vagabonddal. Tanulópénz, az. :(

Lilla · http://human-ic 2008.11.06. 14:26:42

Natusme (főképp neked szól):az ár visszaadás nem úgy működik hogy beesel a boltba 1,5 napos hordás után és kéred vissza a pénzt.
El vagyunk mi emberek tájolódva....

Te megveszed a kenyeret, hazaviszed és otthon kiderül nyers a közepe, fogod a blokkot (már ha elhoztad a pénztártól) és visszaviszed a kenyeret? Senki nem tesz ilyet, kidobja a kukába és szitkozódik egy sort.

A 6 hónap szavatosság nem azt jelenti, hogy ha ezen idő alatt probléma van visszaviszem és visszakapom a pénzt, vagy egy HORDOTT cipőt kicserélnek azonnal!

Én eddig mind a H-ban, mind a D-ben jó tartós, sokat hordott cipőket vásároltam. (6 hónapon belül semmit sem vittem vissza)

Egyébként tudtad hogy a Puma is kínai, sőt az egész ipar egy nagy Kína!!! És ami ezeket a boltokat megkülönbözteti a kínai piactól, hogy blokkot ad és van REKLAMÁCIÓS idő!
A KÍNAIAK MEGSPÓROLJÁK MAGUKNAK, HOGY SZEMBEKÖPJÉK ŐKET, AMIT EGY ELADÓNAK ELL KELL TŰRNIE A "SZÍNVONALON ALULI" LAKOSSÁG NAGY TÖBBSÉGÉTŐL.
Tudtad hogy a Vagabond is kínai?

Ja és ne vegyél olyan cipőt aminek vékonyabb a talpa, mint az ujjad, mert úgy járhatsz ahogyan jártál aztán a céget pocskondiázod. Először meg kellene nézni a cipőt és nem divat után "futni"!

És üzenem a Mustang fújolóknak, hogy a márkanév megfizetése mellett kényelmes a cipő, csak az ára nem tükrözi az anyagát. Maximum csak a talpbélés ami bőr benne.

Coconak üzenem a 6hónapon belüli javítási kermiztetés ingyen van, ha a cégen keresztül intézed el.

D, ha úgy tartod a Vagabondban sok a műbőr és drágának tartod, mit mondanál a Killah és a Playboy cipőkre??? A Vagabond árához képest sok bőr cipője, csizmája van!!! És kényelmesek is.
Amúgy valaki évekig hord Vagabondot és semmi baja nincsen.

Üdv mindenkinek.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása