OurFashion

YourStyle - válasz csizma

2008.szeptember.12. 09:00

*Bianka*

28 komment

A múlt heti Gucci csizmára "válaszul" kaptuk ezt a levelet:

"Sziasztok,

ez az én „válaszom” a Gucci csizmára. Olaszországban tanulok most, és elvileg shopping- stop van a sok egyéb költség miatt, de nagyon nehéz visszafognom magam. Gondolom mindenki hallotta már hírét az olasz piacoknak... Minden kapható, a kínai gagyitól kezdve a legkülönlegesebb, legszebb cuccokig. Én ma reggel konyharuhát és mosogatószivacsot venni indultam, és végül evvel a gyönyörűséggel tértem haza. Kívül belül bőr, nyilván óvatosan kell majd bánni vele, a színe és az anyaga miatt, de szerintem a fazon és a szín is nagyon nyerő idén, és nagyon kényelmes is, szóval szerelmes vagyok. És a legszebb a történetben? Az erdeti bolti ára 120 euró  volt,  én ma 10 eurót fizettem érte. Szerintetek?

üdv

sourcherry"

Az alábbi levelet pedig Scalától kaptuk, hasznos lehet:

"Hello,

Egy télikabátot vettem 50%-osan leértékelve pénteken, és ezt is elküldték e-mailen.
Gondoltam továbbítom, hátha felraknátok a blogra.
 
Üdv: Scala"
Megosztás:
28 komment

Címkék: csizma yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilamania 2008.09.12. 09:35:52

a csizmát illetően szeretnélek megkérni, hogy fordulj vissza arra a bizonyos piacra és 37-es méretben próbálj meg belebotlani még egybe :)

suo tempore 2008.09.12. 10:00:06

az "alábbi levél" helyén nekem egy nagy fehér folt van...

namindegy, a csizma nekem nem tetszik, és valószínű,h ereszteni fogja a színét, ha vizes lesz...ahogy az eredetije is

viszont én is jártam már hasonlóan vmi drága utcai sportcipő helyett a kínai koppintást vettem meg, 25e helyett tizedannyiért

és meg vagyok elégedve vele, nem hullott szét, nem kopik, nem büdös, nem ázik be és kényelmes...és valószínű ugyanaddig fog tartani, mint az eredetije

suo tempore 2008.09.12. 10:05:29

ááá...na végre, megjelent

fúú...hát ez tényleg iszonyúan hasznos infó ]:)

suo tempore 2008.09.12. 10:06:19

de kávénak kicsit macerás és drága :DDDD

Gemini 2008.09.12. 10:35:47

Hú, nagyon állat a csizma, de kizárólag száraz időben ajánlatos felvenni szerintem. Ennyi pénzért jó vásár volt mindenképpen.

coco 2008.09.12. 10:49:22

a színe nekem nagyon nem, de a fazonja jó. ennyit mindenképp megért :) én tegnap vettem a parndorfi mango-ban egy szép ezüst balerinát, bőr kívül-belül, és még a talpa is, az ára pedig 5 (öt) euro volt. azt gondoltam, hogy ha csak egyszer veszem fel, akkor is megérte :)) jó érzéssel tölti el az embert egy-egy ilyen deal :))

aric 2008.09.12. 11:01:35

Én ugyan nem tudnám mihez viselni, de ez nem változtat azon, hogy nagyon szuper (színe, formája)!

theba 2008.09.12. 11:11:05

nekem nem annyira a stílusom(inkább a múltkori gucci),mert fura az orra valamiért,de a színe nagyon szép!remek vétel volt,ha kívül-belül bőr!ügyes vagy :)

RareMiracle 2008.09.12. 11:22:54

;-)
Még mindig szép!

gioia 2008.09.12. 11:43:53

Gyönyörü a csizma, ha nem mindennapi viseletre vetted, tartani fogja a színét.Ha esetleg van belöle 36-os elküldhetnéd nekem, meghálálom!
Igen, Italiában nehéz ellenállni a vásárlásnak, én is így voltam vele, mikor ott éltem.

dézi 2008.09.12. 11:47:14

Ilyenkor is van leárazás??? Csizmára még az igazi ősz előtt??? Mázlisták!!!

diaz 2008.09.12. 12:54:59

A színe nekem sem jön be, a fazonja viszont állati jó, nagyon tetszik.

Az már az én hülyeségem, hogy én nem veszek velúr cipőt, mert utálom, hogy vigyázni kell rá és kerülgetnem kell a pocsolyákat.

suo tempore 2008.09.12. 12:57:47

na, megvan mi zavar benne...a sarka

olyan húsos-vaskos

a színével még nem is lenne akkora baj :)

mici 2008.09.12. 13:14:45

Ide vele rögvest :) imádom a színét és ez a fajta sarok most az abszolut kedvenc nálam, jól néz ki és szuper kényelmes is álalában!Az Orlando meg nem az én világom, inkább megvárom a Use vagy Nanushka leárazást :P

sourcherry 2008.09.12. 13:53:52

Nyilván nem ez az egyetlen csizmám a télre, szóval egyértelműen nem eső- és hó barát, és nem lehet mindennel kombinálni, de én pont a színe miatt is imádom, csempész majd egy kis vidámságot a ködös novemberbe :)

Scala 2008.09.12. 14:01:33

Orlando kabátjait hosszú évek óta kultiválom. Elegánys és időtálló darabok, gyakori 50%-os leértékelések keretében beszerezve pedig nem irreálisan drága.

Fekete és minden egyéb színű kosztümök is vannak, szerintem a fekete alkalmi kosztümök voltak most a legszebbek.

A többi olyan amilyen, nekem USE borzasztó bölcsészes idén... :-(

Scala 2008.09.12. 14:02:28

Köszi, hogy kitetted Bianka! :-)

Tavinyuszi 2008.09.12. 14:22:32

hm... küldöm a cimemet, Te meg postázod nekem ugyanezt a gyönyörüséget 38-asban?:))) áll az alku?!:)
Puszi... nagyooon szép, tökéletes...

sourcherry 2008.09.12. 14:36:41

Én is kösziszépen hogy kitettétek :)
Sajnos a levelet múlthét szombaton írtam, és aznap is ez az egy darab volt ebből a csizmából. De ha járok még majd arra ( véletlenül...) és látok hasonlóan szépeket emberi méretben és ilyen áron bezsákmányolok többet is továbbadásra ;) ( Ezeken a piacokon főleg megmaradt és felvásárolt / ellopott ? árukészletet adnak el, szóval nagyon random a méret és fazonválaszték, általában tényleg csak 1-1 párok vannak...)

Domesticdragon 2008.09.12. 16:18:25

A csizma nem az én világom-maradok mindenben a Martens-nél.A színe szép.
A ruhaleárazás pedig......ha egyszer szükségem lenne ilyen rucira,akkor örülnék,ha segítenének kiválasztani és nem rugdosnának ki a próbafülkéből 10 perc múlva....
Orlando....szépen megvarrt dolgaik vannak...

*Almácska* 2008.09.12. 17:42:58

a csizmaaaaaaaaa rrremek!!!!!!! :D:D én pont ugyanilyen fazonút szeretnék! imádom a sarkát és az orrát, egyszerűen tökéletes. a színe is tetszik, csak nem tudnám mihez hordani. szóval én egy fekete bőrt szeretnék. 38-as ;)
gyönyörű. jó egészséget hozzá ;)

zs 2008.09.12. 17:43:29

gyönyörű, büszke lehetsz rá!

Mrs.SethCohen 2008.09.12. 18:05:16

A csizma gyönyörű!!Hihetetlen mázlid volt ezzel,ilyen áron...:)

dzsuli 2008.09.13. 10:08:57

nagyon tetszik a csizma!! egészségedre,sourcherry! :)
egyedüli nehézséget nekem az arany karika okozná, merth mindenem ezüst, de ha te arany kiegészítőkkel viseled, nagyon ütni fog az összhatás :)

sourcherry 2008.09.13. 14:31:55

Köszi továbbra is a csizma- dícséreteket:) Igazából full fekete/ fekete +farmer összeállításokkal képzelem el a csizmát, esteleg ha találok ugyanilyen színű pulcsit vagy kardigánt... És az arany karika gond is megoldva, minden helyzetre felkészülve van ezüst és arany cippzáras meg díszítéses táskám is:)

fashion victim 2008.09.13. 15:41:01

Gyonyoru ez a csizma, csak azert nem halok meg az irigysegtol, mert en Parizsban lakok es itt szinte mindig esik az eso, szvsz a velur cipok nem johetnek szoba.

diaz 2008.09.13. 21:14:00

Ma láttam sourcherry csizmájának a hasonmását az Aréna Plazabeli Leonardo üzletben, 22e Ft-ért:D

Még egyszer gratulálok a szuper vételhez:)

LJS 2009.04.30. 17:50:06

Ne haragudj, de szerintem nagyon ronda ez a csizma. A fazonja még nem annyira na de ez a szín...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása