OurFashion

Drágakőszínek őszre - Fashionista így sminkel majd

2008.szeptember.12. 14:10

fashionista

37 komment

Bizony, nem csak a ruháknál, hanem a sminkek terén is itt vannak a drágakőszínek. Mindenki pakolja el szépen a harsogó pinkeket és narancssárgákat, és használja helyette a mély lilákat, élénk zöldeket, pirosat, kékeket.

Kicsit formabontó módon két összeállítást készítettem: az egyik válogatás azokból a termékekből készült, amiket én is viselek, a másik pedig egy termékajánló. 

Fashionista így sminkel majd:

További szépségek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.09.12. 14:23:07

én maradok a fekete tusvonal, erőteljes szempillák, rózsaszín pirosító és rózsaszín szájfény kombinációnál... ebből a szempontból nem érdekel a divat, ezek a színek rémesek számomra :)

mdawn 2008.09.12. 14:49:29

Bvulgari Omnia Amethyste parfüm! A mindenem! És mások szerint is illik hozzám!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.12. 15:09:32

coco: esetleg más színű kihúzást nem próbálnál ki? Vagy körmökön valami rubinpirosat vagy lilát?
Én ma már éreztem az őszt, szóval lila körmök, és smaragdzölddel kihúzott szem a sminkem. Nem durva, de a szezonhoz igazítottam :)

sourcherry 2008.09.12. 15:13:29

szerintem nagyon szépek ezek a színek, de szemceruzából nekem is csak sötét- barna vagy fekete. kékes, lilás színek nagyon teszenek másokon, de a saját sötét szememhez nem...
viszont a körmömre minden jöhet ami szép, mély, sötétebb szín, most hogy vége a nyári élénkpink szezonnak:)

coco 2008.09.12. 15:18:20

fashionista: problémám van a színekkel, ezt beismerem! :) másokon - persze ahol jól van megcsinálva, minőségi termékekkel - szokott tetszeni az ilyesmi, de magamon nem igazán szeretem... piros körmöm volt már, az tetszett, talán kipróbálom idén is, mert a körmöm is mindig világos (rózsaszín, bézs, francia vagy színtelen), de a lila nálam nem jön szóba :)

coco 2008.09.12. 15:19:28

fekete-fehér-bézs-rózsaszín... ezeken a színeken kívül mást nem nagyon szeretek magamon :) ez akkor betegség? :)))

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.12. 15:28:38

Szerintem nem betegség :) Mert ha az ember egyszer megtalálta a neki legjobb, legkényelmesebb sminket, akkor csukott szemmel is el tudja készíteni, és mindig szép lesz a végeredmény. Én is sokáig ezt a biztonsági játékot játszottam, de mostmár azért bátrabb vagyok. Mondjuk az egész szemhéjamat nem mázolom zöldre, de egy kis kihúzást simán bevállalok + a köröm az, ahol egész nyáron állati bátor voltam (narancs, pink, stb.) Meg füstös szemeket buliba. Még a piros rúzshoz nem érzem magam elég bátornak, pedig megvan A TÖKÉLETES árnyalat is...

coco 2008.09.12. 15:35:03

a füstös szemeket én is imádom, fekete-szürke még belefér a színvilágomba :)))
a piros rúzs is gyönyörű tud lenni egy szép, telt ajkon. nekem is az van, de néha úgy érzem, túlságosan telt hozzá :)
szerintem bátran pirosrúzsozz (mondom ezt én, a színfóbiás) :)))

Domesticdragon 2008.09.12. 16:12:56

ezek gyönyörűségesek!
Hasonló egyébként a "problémám" én is megmaradok a bevált színeimnél,de imádom nézegetni a szépségeket,amiket mutatsz nekünk!
A Clarnis szemhélypúdere nagyon szép a Dark Angel is,lehet maradi vagyok de nagyon rövid körmökön tudom elképzelni.Jó ötletet adtál a bankszámlám leamortizálására!

Kataa 2008.09.12. 16:20:51

Nekem nagyon tetszenek ezek a színek!
Nyáron én is beleestem abba a "hibába" hogy egyféleképp sminkeltem magam, az aranyló barna szemcerkám volt a favorit:) a bronzos smink jegyében. De télire már én is kinéztem magamnak egy nagyon szép lila szemhéjpúdert a Bourjoistól.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.12. 16:27:14

Domesticdragon-
Szerintem is! A nagyon domináns színek csak rövid körmökön mutatnak jól.
Nekem sincs még lila szemhéjpúderem, még keresem az igazit. :)

diaz 2008.09.12. 20:47:48

Nagyon szépek ezek a színek, de azt hiszem, én is maradok a jól bevált fekete-szürke-barna-rózsaszín kombónál. A kék szememhez szerintem nem is igazán passzolna a lila meg a kék - vagy legalábbis azok az árnyalatok nem váltak be, amiket régebben próbáltam.

És egy kis kötözködés: az Estée Lauder parfüm neve helyesen Private Collection Tuberose Gardenia.

Candy 2008.09.12. 21:03:00

Az egyik kedvenc illatom a Bvlgari Omnia Crystalline :-)

suo tempore 2008.09.12. 21:05:51

szép bizbaszok, szeretem nézegetni őket így képen, de szabályosan írtózom magamra festéket kenni, a drogériákban sem nézem meg soha a festékes pultokat, annyira nem érdekel

de így képen szépek tudnak lenni...néha elgondolkodom azon, ha kimérve, gyógyszeres tubusban, vagy üvegben osztogatnák őket, akkoris ennyire vennék ezeket a nők?

diaz 2008.09.12. 22:05:11

Nekem több deci (természetesen eredeti) parfümöm van gyógyszeres üvegcsékben és műanyag parfümszórókban:)
Hiszen a lényeg az illat. De kétségtelen, hogy a néha már-már műalkotásnak is beillő üvegek nagyon vonzóak, a luxus érzetét csempészik a mindennapokba:)

zoeme 2008.09.12. 22:24:47

aaaazok a mac-színek gyönyörűek + estée lauder private collection parfüm + lancome precious carat szájfény... IMÁDOM - szóval köszi a tippet ;)
OFF: mi ez a raiffeisen bankos cucc?! naneee

baracklekvar 2008.09.13. 02:07:03

hát én mac boltba nem megyek be többet:D
csodaszép színek vannak, de asszem én se vagyok elég bátor. kész anonim színfóbiások köre, akkor tapsoljuk meg magunkat:D
na jó, igazából valóban az a baj,hogy ha másokon tetszik is, el nem bírom képzelni, hogy én vmi atomlilát magamra kenjek. se zöldet. kéket meg pláne nem. utoljára 8évesen volt rajtam kék szemfesték. az anyukámé. képzelhetitek:P
szóval maradok a saját színeimnél.

de bátor vagyok, és vettem egy rakat színes ruhát. valahol azért csak el kell kezdeni:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.13. 09:47:22

diaz:
Az én szemem kékes-zöldes-szürke, és a lila, a kék és a zöld bizonyos árnyalatai tök jól állnak-de tényleg meg kell találni legfelelőbb árnyalatot, ami nem könnyű.
A parfüm nevét meg tudom, köszi, de ha kiírom teljesen akkor át kellett volna strukturálnom az egész file-t, ahhoz meg nem nagyon volt kedvem.

fashion victim 2008.09.13. 15:34:49

En imadok sminkelni, akar erosebben is, mindig a maniam volt a smink. Viszont az uj melohelyemen mindenki rohadtul decens, szal szerintem bye bye eros smink es extrem divatos ruhak. :( Egyebkent a parom nem szereti ha tul eros smink van rajtam, de asszem ez majdnem minden ferfiben kozos.

suo tempore 2008.09.13. 16:29:21

még az esküvőmön sem volt rajtam smink

szerencsés alkat vagyok, szép bőr, szép haj, szép szemek, ráadásul mindez színesben

így szoktam meg a fejemet, ráadásul elég sokat vakarózom, szemet dörzsölök, orrot fújok, ilyesmi...ja és vidéken élek, itt nem vet ki a társadalom ha nem vagyok mindig topon

kvantum 2008.09.13. 23:20:05

azt hiszem -figyelek egy ideje- suo temporetol meg egyetlen pozitiv, elfogado, vagy orommel racsodalkozo kommentet sem olvashattunk:)

horsi 2008.09.13. 23:30:50

Nem sminkelem magam...lehet el kéne kezdeni, mert a lilát imádom. :) A körömlakkok terén viszont mi lesz a divat? A nyáron én pirosat használtam, amit imádtam, mert jól is áll és van benne benne valami extra. És bár olvasom,hogy a piros ősszel is divat, de a körmökön is?

suo tempore 2008.09.14. 10:17:47

de...egy darab volt már :DDD

csak az én mániám a praktikum, egyszerű letisztult formák, realitás és minőség

ezért vagyok itt, mert hátha van vmi, ami mind a hármat ötvözi...nos eddig nem volt, gondolkozom is erősen,h keressek-e tovább, vagy be kell érjem azzal,h a nők többsége autót is szín alapján vesz és ezért a gyakorlatias szempontoknak a divat világában esélyük sincs

most,h végiggondolom ez teljesen természetes is, hiszen ez az egész a felsőbbrendűségeről szól, arról,h kinek van több pénze, és kinek nem kell fizikai munkát végeznie (fizikai munkavégzés nem összeegyeztethető pl a szépen manikűrözött kezekkel, magassarkú cipővel, szűk ruházattal, leizzadható sminkkel, apró táskákkal)

a divat mindig is erről szólt, minden korban, tehát alapvetően az én szempontjaim teljességgel esélytelenek itt, azért is nem tölt el rajonással semmi sem

de...asszem maradok és továbbra is végzem áldástalan szembesítési missziómat ];)

aric 2008.09.14. 11:11:41

De ugye a kék szemhéjpúder, vörös ajkak és lila körmök nem együtt?!

Amúgy hajrá lila körmök :) - Astor Longer Stronger 335 -t is tudom ajánlani!

aric 2008.09.14. 11:16:32

Ja, valaki írta, h. kék szemhez lila szemhéjpúder nem áll jól.
Én is kék szemű vagyok, és sminkes kapásból lilával festett ki! Azóta én is használom: (pl. Clinique) padlizsánszín + pici barna hozzá, nagyon jól mutat, próbáld azért ki!:)

Lotte 2008.09.14. 12:42:27

Cocoval kell egyetértsek...én már 8-9 éve ugyan úgy sminkelek. Füstös szemek+ szájfény. Nekem annyira kék a szemem, hogy úgy érzem, hogy vétek lenne bármilyen más színnel összekeverni.
Viszont kipróbálnék vörös ajkakat, de azt hiszem túl vastag a szám hozzá. Meg olyan érzésem lenne, hogy jajjj vérzik:D

Mrs.SethCohen 2008.09.14. 14:21:20

Tetszetős darabok,de én is azok táborát erősítem,akik ugyanúgy sminkelnek nap mint nap.Fekete tusvonal,fekete szempillaspirál,kicsi szájfény.Estére meg "füstös szemsmink".Egyenlőre még nem nagyon merek kísérletezni,de hátha eljön nálam is a lila szemfesték ideje.a körmeim pedig általában rövid pirosak.Nálam az a favorit.

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.09.14. 15:06:45

Javaslom a hematóma használatát, igazán menő szemkörnyéken: először lila, aztán kék, majd zöld, végül sárga.

És teljesen ingyen van, de tetszés szerint fizetségért is szívesen odatesz egyet bárki.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.15. 09:27:35

horsi:
körömlakkban a bordó, a lila és a metálos-barna lesz a menő (nyáron viszont egyátalán nem volt divat a piros)
aric:
természetesen nem együtt :)
A kék szem+lila szemfesték kombóról külön poszt lesz.

diaz 2008.09.15. 12:16:16

Jaj, de szuper, már nagyon várom azt a külön posztot:)))
Amúgy a hatásotokra tegnap kipróbáltam a padlizsánlila szemhéjpúdert, és tényleg nagyon szép lett:)

ZsÓfi 2008.09.15. 14:01:18

Pfuu na itt vok színimádóként!
Én kb 1 éve vettem a MAC-ban egy lila tust (világos kék a szemem), olyan jól használható, az sem baj ha nem sikerül elsőre a vonal, formázható de ha megszáradt..no igen, elég nehéz leszedni. Másik top kedvens egy Beyou (így van a neve?) szemceruza, de az a jó vastag amiből egy húzás és kész is. Egyszerűek, gyorsak és mégsem hétköznapiak!!

Mellesleg én már oda jutottam hogy állok az ArtDeco apró szemhélypúderei elött hogy meglepjem magam egy válogatással, de nem találtam 3 olyan színt amire mind tisztaszívvel azt mondhatnám hogy ilyenem nincs. Úgyhogy nem vettem semmit...színes spirálokról nem irtok?
Nekem abból is van egy Bourjois türkizes amit a fekete spirálomra szoktam felvinni. Ez csak ilyen kis kiszereléses fene amit elvileg a sima spiráljuk végére lehet rakni. LOVE. Ellenben a lila Pump up the Volume nagyon rossz! Alig van színe, alig jön le és még csomósodik is a pillákon. Elég legyen már a színekből? mára legyen:)

horsi 2008.09.15. 16:59:23

Nem volt divat a piros körömlakk? :O Na mindegy...elég élénk szín, és az volt most a divat, nem? :) Na mindegy, én totál trendin éreztem magam a sok fekete lakkos leányok mellett XD

Lila rulz!!!

horsi 2008.09.15. 17:01:02

Írni meg nem tudok... XD Bocsi :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.15. 17:09:58

Nem :)
Nyáron a pink, a narancssárga és a sötétkék volt a menő.
Most jön a piros :)

diaz 2008.09.15. 17:17:54

Akkor viszont a Lancome nem követi a divatot az újabb posztban szereplő sötétkék körömlakkjával:DDD

Bevallom, én is piros lakkal rohangáltam nyáron:D

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.15. 17:23:20

diaz:
Ezt a sötétkék lakkot én sem értem :)
De hát biztosan jobban tudják nálam :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása