OurFashion

YourStyle - A Csizma nagybetűvel

2008.szeptember.05. 10:00

*Bianka*

55 komment


"Sziasztok Lányok!

Készülök az európai télre. Megvettem A Csizmát igy nagybetüvel. Aki ezen
kifogást talál,meghallgatnám. Egyelőre én csak csodálom és sétálgatok benne
itthon. Kényelmes,elegáns és pihe-puha. Márka -gondolom egyből tudjátok a
csattról- Gucci. Ha nincs mit felraknotok,lőjjétek fel.

Üdv.,
Dézi"

 

Megosztás:
55 komment

Címkék: csizma gucci yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.09.05. 10:54:45

mint bakancsrajongó, inkább nem szólnék hozzá

aric 2008.09.05. 11:05:56

Hamár homár: kifogásom nincs, de nem találom egy nagy számnak. A formája szép, de a második képen látható részletek elég khm... gagyik. Ez télleg Gucci volna?! :) Hm.
Ja, csat egy t, nem?

theba 2008.09.05. 11:13:31

nem rossz,de így ua.a bajom,mint a múlt heti válogatásnál,hogy inkább a lábadon kellett volna lefotózni,úgy teljesen más lenne!amúgy látszik rajta,hogy igényes szép munka és jó minőségű bőr!remélem kényelmes is:)
mekkora magas a sarka?én így kép alapján 8-10cm-nek nézem!

Hecuba 2008.09.05. 11:26:25

Szép csizma, nagyon jó a formája, a szár hossza, a sarok, stb, stb, ami számomra elrontja, az a krokodilbőr(-hatású?) rátét az elején, a szár tetején. Az nem tetszik.

Krizzta 2008.09.05. 12:31:58

nekem tetszik, még ha lehet hogy nem is eredeti, és igen, a csatt 2 t...
a sarka max 7 cm
viseld egészséggel :) ;)

dézi 2008.09.05. 12:56:19

Theba!Megmértem, 8 cm a sarka.
Aric! Gucci boltban vettem rendelésre hozták,mivel nem volt a méretemben 39 és 1/2-es C-s, nekem csak a C-s Guccik jók,mert széles a lábam ez még a Gucci Bow Buckle kollekcióból van, de szerintem a gagyiságtól igen messze van.
1 a baj, bőrtalpú! (na igen mert gagyi :))))) Hóban vicces lesz!

Gemini 2008.09.05. 13:30:42

Tetess rá csúszásgátlót. Ügyes cipész szépen rá tudja dolgozni.
A csizma formája tetszik nagyon, a krokodilbőrhatású rész, ami nekem nem jön be.

diaz 2008.09.05. 13:46:33

Jó választás dézi, nagyon szép ez a csizma:)
Nekem kifejezetten tetszik a krokodilbőr hatású rátét, feldobja a sima bőrt. Jó a hossza, a sarok formája és magassága pedig épp a legideálisabb a kényelem szempontjából.
Valami hasonlót keresnék én is télire, de financiális okok miatt tuti, hogy nem Gucci lesz az:)

Fagyees 2008.09.05. 14:03:43

szeintem is szép, elegáns :)

Krizzta: egyébként csat...

Lotte 2008.09.05. 14:11:56

Csat, egy T. Egyébként nagyon szép a csizma és nehogy hordjad hóban mert sirni fogok és nehogy tetess rá olyan gumi izét, mert attól már most sírok.

mici 2008.09.05. 14:18:47

Dögös csizmi, de nekem mégis kicsit olyan öreges...talán a krokodilminta+a sarok miatt...sorry érte, lehet, hogy a tulaj meg 30fölötti és akkor ok :)

mici 2008.09.05. 14:19:16

Dögös csizmi, de nekem mégis kicsit olyan öreges...talán a krokodilminta+a sarok miatt...sorry érte, lehet, hogy a tulaj meg 30fölötti és akkor ok :)

dézi 2008.09.05. 14:32:04

30 fölötti éppen csak.De az öreg? :(((((

idézi 2008.09.05. 15:13:26

bizony dézi, ha a 30 megvolt, már minden nap ajándék :)

vkorsi 2008.09.05. 15:55:22

szép a csizma, de nekem a rátét nem tetszik, de maga a csizma nagyon szép fazonú.

én tetetnék rá gumit, mert különben állandóan megszívja magát a bőr talp, ami nem tesz neki túl jót.
(a Vass cipőkre is tesznek ilyet a téli modelleknél, nincs ezzel semmi gond szerintem)

(helyileg merre vetted ezt? rátét nélküli nem volt??? :D :D :D)

dézi 2008.09.05. 16:28:01

Szingapúrban vettem, ami rátét nélküli volt azon nagy GG fém logó volt, ill. az újabbak rojttal a jobb oldalon és még pár lapossarkú. Olyan nagy választék csizmából errefelé nincs, tudod ez mégis az Egyenlitő :))))
Ha megnyilik majd Budapesten az üzlet ott biztos több téli cipő lesz.
Megkérdezem tőlük,hogy mi legyen a talppal,mert van saját "szakszervizük" is. Ott kell tisztittatni a vászon logós táskát is,cipőket is, akkor van rá garancia.

Ms Groutesque 2008.09.05. 17:37:53

szép, nekem a sarka formája/vastagsága nem annyira tetszik, de végülis télre ez a praktikus a csúszós felületek miatt.
a csat egy T, valóban.

sourcherry 2008.09.05. 18:24:13

Nekem valamiért nem tetszik. Gondolom idei kollekciós darab, nekem valahogy mégsem elég "trendi", az orra és a sarka valahogy nem tökéletes. Én ha vehetnék gucci- kategóriájú csizmát biztos nem ezt választanám.

Tavinyuszi 2008.09.05. 19:04:36

30 fölött trendi:)))
Nekem az jutott az eszembe erről a darabról, hogy az első osztályban tanító idősödő tanárnőmnek volt ilyenje:)

coco 2008.09.05. 20:29:09

nem tetszik, öreglányos.
a csat egy t, a lőjétek pedig egy j... :)

dru 2008.09.05. 21:39:15

olcsóbban sokkal szebb csizmákat kapok ennél. elég unalmas.

Francesca 2008.09.05. 21:55:46

sztem k*rva jó! tényleg nagybetűs ;)

csini mici 2008.09.06. 10:26:22

iszonyat jól néz ki! viseld egészséggel!

Zsuzska 2008.09.06. 11:37:41

Hmm, az alakja és a színe is szép, de a csat és a rátét nem tetszik, olyan lovaglócsizmássá teszi... Anélkül viszont nagyon nőcis lenne. Azt hallottam, h- Távol-Keleten sokkal olcsóbban lehet ilyesmiket venni, igaz ez? Nekem biztos kb félévi fizumba kerülne egy ilyen :D

dézi 2008.09.06. 14:59:41

Nem "sokkal" olcsóbb ez igy nem igaz, csak az Áfa tartalma alacsonyabb,mivel itt 5-7% az Áfa és egyéb adó nincs rajta. Nem azért hord a sok japán,szingapúri high fashion cuccot mert olcsó,hanem azért mert ötbb a pénzük mint az európaiaknak és szeretnek erre költeni.Van egy csomó cég aki Japánban jelentet meg egy-egy limitált szériát,mert ott tudják,hogy úgyis elkel pl.:LV. Az üzletek bérleti dijai ami szintén költségtényező és ami be van épitve ezekbe a termékekbe sokkal magasabbak mint Európában bárhol,mivel kevés a hely és a négyzetméterek árai horribilisek.Igy nem mondanám,hogy sokkal olcsóbb,de az Áfa kevesebb rajta.Tehát 15% -kal kb.

dézi 2008.09.06. 15:16:04

A Gucci pedig lovagló-felszereléseket kezdett gyártani -főleg finom bőrnyergeket Firenzében-még a cég indulásakor,bőrből ezért is van sok termékén erre utaló jel (pl.:horsebit logo). A lovagló-felszerelések gyártásából indultak,úgy mint az LV az utazó böröndökből.Szóval ha igy látod az nem véletlen,direkt csinálják néhány kiemelt terméküknél a mai napig a tradició miatt :)) Ha veszel náluk valamit adnak hozzá egy kis könyvecskét és ott le is irják röviden. Gucci La Storia

Zsuzska 2008.09.06. 16:29:06

Köszi Dézi, így már értem! ;)

aric 2008.09.07. 09:00:30

A bőrtalp nem hiszem, h. feltétlenül A minőség szinonimája volna. Vettem én kb. négyezres Mango szandált is bőrtalppal.
Lehet, h. élőben szebb, de tőlem ez így most akár Deichmannos is lehetne.

suo tempore 2008.09.07. 10:10:14

telefonnal fényképezted? nagyon zizis ez a fotó...

dézi 2008.09.07. 12:56:31

aric! De "érezni" a különbséget a kényelmen és aki ért hozzá az egyből látja is a kidolgozáson :))) Tudod ez olyan mint a cirkónium és a gyémánt ha egymás mellé rakod üvölt,ha még nem láttál eredetit akkor elhiszed,hogy az.

meita 2008.09.07. 13:36:35

Nagyon szép meg minden, de valahogy én is meglehetősen unalmasnak találom. Nincsenek szakértő szemeim, de először nekem is az jutott eszembe, hogy ez nem eredeti.
De a lényeg, hogy neked tetszik és illik a stílusodhoz, úgyis csak az számít!

*Almácska* 2008.09.07. 14:09:18

csat csak akkor két t, ha az arcodon csattan :D:D:D:D
de most komcsin, mennyiért vetted átszámítva?

dézi 2008.09.07. 15:03:54

Egy másik szintén high fashion cuccommal kapcsolatban szintén megkérdezte valaki,hogy mennyibe kerül, megmondtam, akkor jöttek a kommentek,hogy ennyit meg minek erre?Miközben ez a rovat erről szól,az árát meg ő kérdezte meg.Gondoltam beküldök egy pár cuccot,ne csak másolatok és turkálós kincsek legyenek,más külföldi blogon is van ilyen rovat.Sajnos ilyen nincs a turiban :(((Máskor az jött hú de sokat költ rád a férjed! Igy ezt nem szeretném elárulni.Úgy látom ez irritál pár embert.
Chil, nem magyar általánosba jártam,félig vagyok csak magyar most sem élek ott,de igaz életem pár évet, 88-an megirták már, köszönöm.A neten rá tudsz keresni ha érdekel ilyen csizmák árára és akkor kb. közel jársz hozzá.Tényleg kiverné a biztositékot ha leirnám, úgy látom.Ahogy látom, ha valaki esetleg meg tud venni egy ilyet vagy olyat amilyen dolgokról itt a blogon a lányok irnak,az egyből biztos,hogy fake, vagy szégyellje magát,hogy erre költ ezért nem irom le.

*Almácska* 2008.09.07. 15:12:53

ne hari, ha megsértettelek, csak magyar tanárnéni leszek, már szakmai ártalom. egyébként nálam tuti nem verné ki, ha lenne rá pénzem, én is elkölteném ilyenekre :D komolyan, ne haragudj. viseld egészséggel :D és szép, tetszik, csak lehet irigy voltam picit, azért bunkóztam :D

*Almácska* 2008.09.07. 15:14:29

és oké, ha nem írod le, jogos. :)

dézi 2008.09.07. 15:20:19

Nem voltál bunkó,téged valószinüleg tényleg érdekel csak tudom mi lenne mások reakciója tapasztalatból.
Egyébként a férjem is csak félig magyar egymást javitgatjuk viccből,bár ő soha nem élt Mo-on,igy sokkal rosszabbul beszél mint én.Egyszerübb lenne ha nem magyarul beszélnénk,kényelmesebb de tesszük amikor csak lehet és csak ketten vagyunk, ha lesz gyerekem őt is meg fogom tanitani mint engem az anyám!Ha pedig nem 50% adókat kellene fizetni Mo-on,úgy mint itt csak 10%-ot akkor biztos sokan megtennék,remélem.Nem vagy bunkó,dehogy,de tudom sok embert zavar,megértem ismerem sajnos az okokat.

aric 2008.09.07. 15:41:30

Én csak megint azt szűrtem le ebből, h. azért nem tetszik, mert "nem értek hozzá", különben is irigyek vagyok/unk, és fúj. Nem is akarom tovább ragozni.
Hajrá Trussardi!
Ha már szakmai ártalom: "magyar tanárnéni" ezt a "ne harit" nem is olvastam :)

dézi 2008.09.07. 15:52:27

aric! Azt hiszem pont te voltál az első aki azt irta gagyi és gondolta vettem egyet a Józsefvárosban és berakom mint Gucci!Aztán hozzátetted a Deichmannosok is ilyenek. Erre mit szóljak,hát leri mit gondolsz,mivel magáért beszél.
De ezen az analógián elindulva, minek gyüjt az ember jobb autóra,hisz a Lada is gurul jó volt az sok embernek évekig az is olyan mint egy Merci van 4 kereke megy és meg is tud állni.Bőr ülés meg minek,hisz Playboy huzaton is tud ülni az ember! Na a luxust nem ilyen gonolkodásúaknak találták ki az biztos! Hogy esetleg van akinek öreges az oké, hogy az orra nem hegyes ez is oké, hogy unalmas az is oké, bár én munkába fogom használni egy konzervativ szakmában, de hogy gagyi az már kicsit talán túlzás.

aric 2008.09.07. 16:14:47

Sajnálom, hogy felhúztad magad...
Azért, mert egy GUCCI nem tetszik?
Fenntartom: gagyik a részletek, és csak azért, mert drága, még nem tetszik.
Mindenkinek más a luxus, ezt ne boncolgassuk. Azt meg pláne ne ítéld meg, nekem mi jár.
Egyébként meglepően félreismertél!

poppi 2008.09.07. 16:15:36

Éljen a Lada :))))))) Minek nekünk luxus! Főleg ha nem telik rá...

dézi 2008.09.07. 16:45:58

aric! Nem azt irtad,hogy nem tetszik az elején,sőt azt irtad tetszik idézem: "a formája tetszik" :)))))

aric 2008.09.07. 16:55:33

Ne nyelvtanozzunk, kérem :)
A csizma csak azért, mert drága, még nem tetszik. A formája szép, a részletek gagyik. Nem a bőr, nem a kidolgozás, hanem a második képen látható részletek: értsd csat, rátét. Oké? :)

fanni 2008.09.07. 18:09:28

A csizma elég szép, de véknyabb sarokkal tutibb lenne. Nekem a krokodilbőr-berakás kifejezetten tetszik.
Egyébiránt elég idegesítő,hogy egy-két helyesírási hibán mennyit eltémáznak, egy ember kijavította, miért kell még öt embernek bizonyítania, h ő is nagyon okos?

BM 2008.09.07. 18:10:06

Ne foglalkozz az irigykedő, lenéző hozzászólásokkal. A csizma egyszerű, de nagyszerű! :)

suo tempore 2008.09.07. 21:17:25

nem az a lényeg,h gucci vagy "piacon vettem ezerötszázé", hanem hogy a kolléganők biztosak legyenek benne,h gucci ]:)

ezeknek a dolgoknak nem a használati értéke adja meg az árát, hanem vmiféle kollektiv rágörcsölés

ha meg tudatod mindenkivel,h gucci, meg jó drága is volt, biztos több fikázást kapsz, mintha valami olcsó, de igazán ronda vacakban járnál

én pl sosem vennék addig ilyesmit, amig kifejezetten meg nem milliárdosodom és az egész életstílusom, ruhatáram, cipőim, táskáim, egyéb dolgaim is tudják tartani ezt az (ár)színvonalat...mert amíg csóró vagyok, addig hiába van egy-egy ilyen darabom, az csak "pincsi seggén masni"

és ezzel mindenki tisztában is lenne

de ha az ember azon a színvonalon él minden tekintetben, ami a saját anyagi, intellektuális stb. közege, addig nem is köpi le senki, mert "minden a helyén van", de azt vhogy nem szeretik, ha vki másnak akar látszódni, mint ami...ilyenkor rögtön megindul a lehúzás

dézi 2008.09.08. 07:43:21

Igy van suo tempore, azért mert magából indul ki,mert ő esetleg nem teheti meg,igy biztos más sem és igy van más közegben élek ezt jól látod már pár cuccomat beküldtem.De ez irritál mást,látom :)))
De abban nem értünk egyet,hogy ezt kifejezetten milliárdosoknak csinálják,mivel egy nem átlagos de egy átlag feletti normál fizetésből itt ezt sokan megengedhetik maguknak és a világ sok helyén is.Ha csak milliomosok engedhetnék meg maguknak,akkor nem vennének belőle több milliót. Ez nem a milliomosság mércéje,legfeljebb Mo-on ahogy látom.Ez egy szép tárgy, egy kézzel készitett darab amelyre szerintem nem kell rágörcsölni, fel kell venni és jólérezni magát az embernek.
Annyira tudattam milyen,mint a többi beküldött cuccról mások,akik még árat is irtak ellentétben velem.
Azért mert én nem engedhetem meg magamnak,hogy vegyek egy Molnár C. Pál festményt,még nem utálom azt akinek olyan lóg otthon,pedig minden vágyam lenne még egy!Hát,különbözőek vagyunk de ez benne a szép.

Hecuba 2008.09.08. 08:15:57

Kedves Dézi!
Szerintem kár ennyit foglalkoznod azzal, mit mondanak mások erről a csizmáról. Persze nyilván azért küldted be, hogy mindenki lássa, neked telik Guccira, illetve, hogy elismerő hozzászólásokat kapjál.
Pedig, és itt egyetértek Aric-al, csak azért, mert valami márkás és drága, még nem törványszerű, hogy mindenki tetszését elnyeri. És ha felteteted az internetre, akkor sajnos viselned és vállalnod kell a negatív (és esetleg irigykedő) megjegyzéseket is.

Én már régen rájöttem arra, hogy sajnos Mo.-n ezek a dolgok kicsit másként működnek, mint a világ "gazdagabb" részein, nálunk olyan dolgok is luxusnak számítanak, amik külföldön mindennaposak, vagy legalábbis sokkal elérhetőbbek. Persze itt a "luxus" szó fogalma is félre van értelmezve, mert attól, hogy Mo.-n sokan nem engedhetnek meg maguknak egy Gucci csizmát, attól az még nem luxuscikk.

Az én szekrényem is tele van 150-200e forintos designer cipőkkel, meg még drágább csizmákkal, de mondjuk eszembe nem jutna beküldeni ide, mert kérkedésnek érezném, és van bennem annyi szociális érzékenység, hogy ezt nem teszem. (Sokszor az is kiveri a biztosítékot másoknál, ha egyáltalán szóba kerülnek ezek a dolgok, vagy látják rajtam és megkérdik az árát.)

A lényeg szerintem, hogy neked tetszik a csizma, mind fazonját, mind kidolgozását, anyagát tekintve, és meg is engedheted magadnak, hogy ilyenben járj -- hordd egészséggel és örülj neki.

dézi 2008.09.08. 08:44:19

Igazad van,nem is teszem többé, de olvasom még ezt a blogot,mert jók a lányok.

suo tempore 2008.09.08. 09:41:14

a magabizosság és az önmagunk ismeretének tudatában hozott döntés ismertetőjegye,h nagyívben tojsz rá, mit gondolnak mások, sőt eszedbe sem jut, hiszen te ezt azért vetted mert NEKED tetszik, TE fogod hordani

az,h rosszul esik a lehúzás, csak annak a jele,h ezt nem csak magadnak vetted, hanem a többi nőnek is

de én még olyan nőt nem láttam, aki magának öltözködött volna, és nem másoknak

csak ezek a "mások" nem mindig díjazzák a lenyűgözésükre tett erőfeszítéseket, minél nagyobb, annál kevésbé, így működik ez

máshol sincs ez másképp, csak ott pár méterrel feljebb van a léc

Hecuba 2008.09.08. 10:03:36

Suo Tempore, az utolsó 2 hozzászólásoddal nagyon-nagyon egyetértek!!

dézi 2008.09.09. 22:34:12

Csizmát hétfőn bemutattam a ház urának. Kérdése: Na mi van? Tanulsz lovagolni?

Nem értékelte erőfeszitéseimet. Van ez igy :(((

kolbászból van a kerítés 2008.09.09. 23:27:29

még nincs megnevelve
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása