OurFashion

YourStyle Plussz

2008.szeptember.02. 11:36

*Bianka*

3 komment

Kicsit megkésve válaszolgatunk a levelekre, amivel ellátok minket nap, mint nap. De igyekszünk bepótolni minden elmaradást, így most Aliz van a soron.

"Sziasztok!

Küldtem egy képet! Ami a csajon van sapkaa már régóta tetszik, de sehol nem találtam eddig és nem is láttam még senkin, hogy talán megkérdezzem tőle honnan szerválta. Kérlek szépen segítsetek,hátha  vki tudja hol lehet kapni ehhez hasonlóót.

Köszi.
Aliz"

Én már két helyen is találkoztam ilyen darabbal Magyarországon. Az első, az Aréna Plázás Terranova volt, ahol ekrü színben kapható. A másik a New Yorker az Árkádban, vagy Westendben ahol több színből is válogathatsz. Ezen kívül az interneten is ráakadtam pár helyen. A shopbop.com -on is találtam egy pont ilyen színűt 125$-ért.

Megosztás:
3 komment

Címkék: sapka yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.09.02. 20:18:59

De szép a hajszínük.

sourcherry 2008.09.03. 11:06:51

h&m, divided kollekció, és gyerekosztály, 5-6( fekete, szürke, lila, beige...) szín és különféle kötés, itt genovában 4.90 euró, tehát otthon 1290 ft
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása