OurFashion

Szavazás - Te melyik magazint kedveled?

2008.szeptember.02. 10:50

*Bianka*

27 komment

Az első őszi szavazásunk a magyar írott sajtóról szól. Kiváncsi vagyok, hogy Ti melyik divat/női magazint olvassátok, és veszitek a legszívesebben. Összegyűjtöttem 10-et, de ha valami másra voksolnátok írjátok meg a kommentekben. Arra is kiváncsi lennék, melyik miért a kedvencetek.

 

Megosztás:
27 komment

Címkék: magazin szavazás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.02. 11:10:12

Glamour volt a nyerő, de csak kicsivel a Marie Claire előtt.

Azért szeretem, mert megfizethető, tetszik a külseje, elérhető dolgok vannak benne, és sokszor humoros.
Amit nem szeretek benne: fölöslegesen sok benne a szöveg a férfiakról meg a szexről.

Legkevésbé az Évát és a Cosmót szeretem. Az Éva szerintem gagyi, nincs igazi arculata. Próbál modernkedni, de nem bátor, semmi új nincs benne.
A Cosmopolitan szintén túl sokat foglalkozik a szexszel, de persze ez volt benne az újdonság, szóval nem ez vele a baj. A magyar kiadással és főleg szörnyű főszerkesztőjével van a baj.

Az Elite-et nem ismerem, talán egyszer vettem. A Stílus Magazin pedig tökéletes sznoboknak, és bár én is jókora sznob vagyok, ez már nekem is túlzás.

coco 2008.09.02. 11:11:31

én előfizetője vagyok az elle-nek, és szeretem a cikkeiket. amit nem szeretek benne, hogy általában (számomra) megfizethetetlen termékekből állítják össze a szettjeiket... persze, szerepel bennük néhány zara, h&m, mango, stb. termék is, de nagy részük designer márka... tudom, hogy kellenek ilyenek is, de jó lenne több "földközeli" darab.

csodálkozom viszont, hogy az Éva magazinra senki sem szavazott, olvastam párszor, és elég jó. bár nem olyan régi a poszt, biztos érkeznek még szavazatok.

a marie claire sem rossz, de még nem sokszor vettem meg, talán mert az elle-t szoktam meg. az elite nagyjából arról szól, hogy a főszerkesztője, Körtvélyes Éva milyen társadalmi eseményeken vett részt... u-n-a-l-m-a-s... a képei pedig botrányosan rosszak.

a cosmopolitan-t olvassa még valaki egyáltalán?

coco 2008.09.02. 11:13:36

jah, párat kihagytam... nekem a glamour nem tetszik, nagyon hasonlít a gagyi cosmopolitan-hez... a stílus magazin pedig túlságosan sznob.

Krisz78 2008.09.02. 11:59:09

2-3 havonta rámtör, hogy követnem kellene mégiscsak a divatot, ilyenkor bevonulok a legközelebbi újságoshoz és veszek néhány "divatmagazint". Leginkább Glamour-t, Marie Claire-t, Joy-t, Cosmo-t; ezek közül nekem a MC tetszik a leginkább.

Lassan úgyis aktuális a kitörés, úgyhogy ki fogom próbálni az Elle-t, látom többen dicsérik:-)

A cikkeket csak átfutom, általánba 3 mondat után besírok tőlük (ilyen szempontból is a MC talán a legszínvonalasabb), de sokszor még a különböző témák bevezető/kísérőszövegeitől is a falat kaparom, miért gondolják azt, hogy ha valaki tökmindegy milyen okból, de érdekel a divat, az következésképpen agyatlan szőke liba is? Úgyhogy én leginkább a képeket nézegetem és igyekszem néhány trükköt ellesni:-)

aric 2008.09.02. 13:10:58

Hajrá MC!

A Life meg a Joy tök ócska... Évát is csak 1x vettem, egyben utoljára. Cosmopolitant meg mindenki szidja, ezért mindig kiesik.

Kataa 2008.09.02. 14:19:08

Az Elle-re én egy sminkcuccos ajándék akció után kaptam rá. Addig nem vettem,mert azt gondoltam, nem az én pénztárcámnak való ruhákat mutatnak be benne, ami részben igaz is (bár mostanában azért tényleg akadnak benne Zara, Mango, H&M ruhák)De sokkal érdekesebb cikkek vannak benne, mint pl a Cosmoban vagy Joyban. Ezekben túlnyomó részt csak arról írnak hogyan pasizzunk. Elvétve akad egy-egy cikk az élet más területéről, de mind csak a felszínt karcolja. Úgyhogy ha képeket akarok nézegetni akkor veszem ezeket a kezembe, de ha olvasni is szeretnék vmit, akkor csak az Elle.
Ja és még csak annyit, hogy képnézegetésre is leginkább a Glamour ami bejön.

suo tempore 2008.09.02. 14:55:59

és mi van, ha egyik se?

érdekel a divat, de nem vagyok hajlandó fizetni 80-90% reklámért, ráadásul amit reklámoznak az elérhetetlenül drága

a cikkek meg? elég "megcsináltak"

színvonalasabbnak nevezzük őket, pedig valójában a tartalom majdhogynem sztorimagazin színvonalú, csak épp nem pont lagzilajcsiról, meg vvmittoménkiről, hanem hállivúdi színésznőkről ugyanaz

nem is igazán tudom belőni,h kiknek szólhat a legtöbb

quika 2008.09.02. 15:01:17

Még nem olvastam a többiek kommentjét, úgyhogy lehet hogy már valamit leírtak előttem.

Számomra az ELLE a nyerő (a mostani, szeptemberi számukat különösen szeretem) mert en bloc színvonalas. A cikkek nem felszínesek és pár sorban lezavartak, a kollekciók nem tűnnek úgy, mintha a józsefvárosiról válogatták volna össze, és nincs tele értelmetlenül sok bulvárral. Minőségi papír és minőségi fotók. Az oldalakon szereplő párszázezer forintos holmikat pedig nem bosszankodva fogadom, hanem mint egy inspirációként.

Szabó Patríciának köszönhetően a Cosmo is elérte azt az értékrendet, amelyet az összes tinimagazin tudhat a magáénak, csak utóbbiak méginkább gagyi szinten.

A Joy-ra és a Glamourra is vonatkozik ez a gagyiság és felszínesség. (Ennek ellenére, bevallom, olyakor kipengetek a Joyért 345 pízt :D)

A Stílus nekem túlzottan sznob és fellengzős, ami nem teszi szimpatikussá az összképet.

A Marie Claire benne van a topban, de ha választani kell, inkább az ELLE-t veszem meg.

A többiről tapasztalatok híjján nem igen tudok nyilatkozni :)

Ms Groutesque 2008.09.02. 16:25:56

a Glamour-ra szavaztam, mert már jóideje minden hónapban megveszem, olcsó, és színvonalas azért. a másik kedvencem mellette az Elle, az talán jobb is, de még nem régóta vásárolom. :]
a Joy-t, és a Cosmo-t kritikán alulinak tartom....
a Marie Claire oké, az ellen sincs kifogásom.
a többit olyan nagyon nem ismerem, repülőn olvastam egy Elite-et asszem, nem volt olyan rossz.

ja, egyébként meg brit Vogue. :P

Suzie 2008.09.02. 16:37:55

Én egyiket sem veszem, egy óra alatt végzek velük, nem kötnek le, max arra jó ha nincs időm végignézni a boltokat és egy kis képet szeretnék kapni, hogy mik vannak itt-ott. A trendeket inkább a neten figyelem, elsősorban az amcsi sztárokon.

Mrs.SethCohen 2008.09.02. 17:31:34

+1 szavazat az ELLEnek. Hazai viszonylatban a legjobb női magazinnak tartom.Nem felszínesek a cikkek,érdekes témákról/emberekről írnak,a divatanyagok is tetszenek.Oké az igaz, hogy nem az átlagember pénztárcájához igazodnak,de szerintem nem is az a lényeg hogy lemásoljuk pontról pontra.Inspirációnak kiváló.Ezzel szemben a Cosmó és a Joy olyan mintha a 14 éveseknek szóló imet vagy bravo girlt (nem tudom van e még egyáltalán)vennék a kezembe.Értelmetlen cikkek 2 oldalon át a semmiről,pocsék divatanyagok.Akkor már inkább a Glamour. Erről a Life magazinról soha nem hallottam,az milyen ?

betonpanda 2008.09.02. 18:19:11

az Elite és a fashion for women simán gagyi, a Joyt és a Cosmot máglyára kéne vetni, annyira bugyuták

szóval, ha cikkek, Elle, ha nem akarom az agyam terhelni, akkor Glamour

és ha igazi divatmagazin, akkor csakis theRoom

Indilyány 2008.09.02. 19:23:42

Én is az Ellere szavazok. Már majdnem egy éve vagyok előfizető és sosem csalódok a tartalomban. Az tetszik benne, h van olvasnivaló is, meg nézegetni való is. És én örülök, h elérhetetlen táskákat, ruhákat stb. nézhetek benne. Épp ez a lényeg benne! Nem hiszem, h a közlejövőben Chanel meg Gucci cuccokat nézegetnék a boltokban:)

A Joyról meg a Cosmoról nekem is ugyan az a véleményem, mint a többieknek.
Tavaly nyáron nyaraláskor véletlenül vettem egy Joyt. Kicsit kiakasztottak a képaláírások, a rengetek bulvár meg a sok idióta cikk.
Legutóbb pedig kezembe akadt a barátom húgának a Cosmoja. Sarah J. Parker volt a címlapon, de úgy ki volt retusálva, h csak a feliratból jöttem rá, h ő lenne a képen. A másik meg az, h úúúúúúútálom a tízmilliló idióta szextippet, meg a hogyan pasizzunk, meg a "Te melyik típusba tartozol?" stílusú teszteket... Förtelem. Ja és a szerkesztőasszonytól kiver a víz. :)

Lizzy 2008.09.02. 19:49:18

Glamour.
Az ELLE-t is szoktam venni de botrányos, hogy a nemzetközi színvonalhoz képest mennyire gagyi.

A joy borzalmas, a stílus magazinért nem adok ki annyi pénzt...nem jó

Az éva meg mért szerepel ezen az oldalon? Kb. öregasszonyoknak szól...

maryn 2008.09.02. 19:49:21

ELLE. Az összes példány megvan a próbaszámtól kezdve, gyűjtöm őket:) Szerintem pont megfelelő arányban vannak benne divatanyagok és érdekes cikkek.

A Marie Claire-ben is elég jó cikkek vannak, de a divatanyagok kevésbé szépen kivitelezettek.

A magazinokat általában az első oldaltól az utolsóig kiolvasom, egyszer megvettem a JOY-t a kuponok miatt és elkezdtem elolvasni, hát...förtelmesek a cikkek, hamar feladtam:) Cosmo hasonló kategória, a többivel pedig már egy ideje nem találkoztam.

madeinspain 2008.09.02. 20:59:40

Szerintem a magyar Elle a nemzetközi színvonalhoz képest nem gagyi.. Pont, hogy az igényes francia vonalat követi az ultragáz angolszász helyett..

fashion victim 2008.09.03. 17:15:29

En szinte minden ujsagot megvettem mig otthon eltem es a kovetkezok a tapasztalataim :

Marie-Claire, Elle : abszolut nyerok (talan egy icipicit a MC fele huznek, ha mar valasztani kene mindenkieppen)

Cosmo : az elso magazin amit rendszeresen vettem, a legelso szamtol kezdve kb 5-6 evig. Aztan elegem lett belole, meg be is jottek mas magazinok. Erdekes, hogy ez egyaltalan nem vettem meg az utobbi par evben, annak ellenere, hogy az osszes tobbit (meg a full gagyi Joyt is beleertve igen. En mar az elso foszerkesztot sem birtam, a nevere mar nem emlekszem, csak arra, hogy ausztraliaban elt valameddig, az amerikai Cosmonak is volt a fotosa es ra volt kattanva a vizilabdas fiukra. :) Ja meg utaltam az alfeminista dumakat, pl : az egyik oldalon az, hogy szard le milyen vagy, mert akkor leszel Cosmo lany ha onmagad adod es gorl power stb, a masikon meg "10 tipp, hogy hogyan okozhatunk oromet a pasinknak". Hat kosz, en ebbol nem kerek...

Joy : gagyi, de szerintem a celkozonseg nem is en vagyok, hanem a tinik.

Glamour : ezt azert szeretem, mert ebben van a legtobb cucc es bevallom en szeretem lapozgatni. A cikkeket el sem olvasom, tenyleg.

Eva : Nok Lapja 2.0. Idosebbeknek valo.

A tobb felsoroltat nem olvasom. A stilust egyszer megvettem, de abszolut nem jott be.

Daniel 2008.09.03. 18:27:40

Nektek legalább van miről szavazni. :D
Nekünk sehol egy magyar GQ, vagy Details. Kénytelen vagyok a brit kiadást venni.

zs 2008.09.03. 19:04:17

én a FFW előfizetője vagyok, mert tiszta kép az újság; csak az van benne, amiért megveszed ruha+cipő+táska
jó, mert megfizethető áron van, megfizethető dolgokat sorol fel, de emellett tudod csorgatni a nyáladat gucci meg versace cuccokon is
másik nagy kedvenc a glamour, ami árkategóriájában színvonalasabb és tartalmasabb ugyan a fashionnél, de télleg egyre tőbb benne a lelkizés a "majdmimegmondjukmitcsinálj"

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.04. 11:11:51

Daniel, ha rajtunk múlik, a férfiak sem fognak divatmagazin nélkül maradni :)

Daniel 2008.09.04. 15:28:57

Úgylegyen! :)

csavok 2008.09.05. 09:58:30

Én véletlenül olvastam bele a Life magazinba a fodrásznál áprilisban, és az igaz hogy nagyon sok reklám volt benne, de volt sok érdekes a szépségápolással kapcsolatban,és a londoni életről egy jó cikk, azóta megveszem, de sajnos már a júliusi számban ez nem volt.
Érdekes volt egy kint élő magyar lány
szemével nézni az ottani életet.

anika 2008.09.05. 20:43:53

Én abszolút Glamour párti vagyok. Ha divat, akkor azt veszem meg! Na meg a külföldi magazinokat... életmódban viszont a Life a legjobb de a júliusi személyre szabott bikinis írásuk nagyon csúcs volt! Az Éva, MC, Elite nekem nem jön be... Joy egyre gagyibb, na és abban háromnegyede hirdetés...

horsi 2008.09.07. 21:57:32

Glamour-ra szavaztam, minden hónapban megveszem, jó stílustanácsok és én a cikkeket is szeretem, ja és olcsó! :P

Joy:pénzkidobás...totálisan...még a képek sem jók benne! XD

Cosmopolitan:hát...ritkán vannak benne érdekes cikkek, képek nekem már túl művésziek...vagy hogy fejezzem ki magam, nem az egyszerű ember lányának mutatják a ruhát, ja és drága :)

Elle:ha annyira dícséritek, megveszem a szeptemberit! :) Néha megveszem ha vmi jó ajándék van benne, de amúgy eddig nem nagyon kötött le, de majd most! :P

Többit még nem próbáltam..úgy gondolom nem is fogom.

arwen 2008.09.07. 22:54:50

egyiket sem.

gioia 2008.09.09. 18:31:16

Elle,Marie Claire,Glamour/In Style,Vogue,Amica,Madame
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása