OurFashion

YourStyle - nyári kincsek

2008.augusztus.29. 11:31

*Bianka*

10 komment

"Sziasztok!!

Már többször akartam küldeni képet a legújabb szerzeményeimről, de így nyár végén gondoltam megmutatom a szezon 3 kedvencét.
Imádom a Tom Ford (Whitney)-fazonú napszemcsimet, amit Szigeten sikerült 2000 Ft-ért megkaparintani.
A Zaraban 3 ezer ft-ra leértékelt jumpsuitot. Ezt nektek is köszönhetem, mert az Ourfashionos jumpsuit bejegyzéskor zúgtam bele ebbe a ruhadarabba…
A 3. kis kedvencem pedig, a milánói léghajó-táska, ami nem nagyon fog velem szembe jönni az utcán :)

sok puszi az egész csapatnak, és csak így tovább !

dzsuli"


Hát Dzsuli én mindegyik darabot imádom! De a léghajós táskáért egy ourfashion bónusz pirospontot kapsz, mert az nagyon egyedi és nagyon menő (és én nagyon irigyelem)! A jumpsuitot lefotózhattad volna magadon is :).

Megosztás:
10 komment

Címkék: táska napszemüveg yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.29. 11:43:01

Húúúú, hát ezektől most én is lehidaltam, mindegyik hibátlan, óriási pirospontot érdemelsz.

Lotte 2008.08.29. 11:56:09

Ez a táska haláli!:))) Percek óta vissza vissza nézek rá és mosolygok. A ruci cuki, a naphemü is jó, csak mintha picit sok lenne már belőle.

theba 2008.08.29. 12:21:08

a táska nagyon klassz,igazán kreatív!!!a másik kettőt jobb lett volna magán az emberen látni,nekem nehéz így elképzelni,főleg a ruhát(sajnos a mintája nekem nem jön be),a napszemüveg jó így,de kíváncsi lennék rá felvéve.

óra faszon 2008.08.29. 12:29:54

dzsuli küldj egy jelet, ahogy mind rajtad van. a propelleresre aszittem sapka (propellerheads) olyan linzdis lehet az összkép

v.rita 2008.08.29. 12:33:07

grat a cuccokhoz, nagyon tetszenek : ) viseld őket egészséggel ;)

suo tempore 2008.08.29. 12:38:53

a táska király...nagy poén :)

a többitől nem vagyok elhalva

Eki 2008.08.31. 05:15:34

jó az ízlésed, dzsuli!

zs 2008.08.31. 12:08:26

a táska mindent visz!,
azt hol lőtted?

dzsuli 2008.08.31. 18:32:10

kösziköszi, aranyosak vagytok :)
majd lefotóztatom magam bennük:D
táska egy milánói utcai árustól van, volt busz, taxi, mindenféle vicces darab, próbáltam olyan cuccokat venni kint ami tényleg csak ott beszerezhető, itthon nem :)

fashion victim 2008.09.03. 17:24:08

a jumpsuit baromi jo....A szemcsi is, de az viszonylag "atlagos". A taska egyedi, de nem az en stilusom.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása