OurFashion

YourStyle - Chloé (?) táska

2008.augusztus.22. 10:41

*Bianka*

8 komment

Utólag is szeretnék bocsánatot kérni, hogy múlt pénteken elmaradt a YourStyle rovat, de születésnapom volt, és nem voltam gép közelben. Aranka tehát már várhatja egy ideje, hogy feltegyem Chloé táskáját:

"Sziasztok Csajok!

Megosztom veletek boldogságom forrását, ezt a rózsaszín Chloé táskát, amit a páromtól kaptam a házassági évfordulónkra. Nem tudom, hogy eredeti-e, egy aukciós oldalon vette, de nagyon figyelmes és a táska is nagyon tetszik. Nektek hogy tetszik? Kiváncsi vagyok a többiek véleményére is, így örülnék ha betennétek a Mi rovatunkba :) a YourStyle-ba. Ha esetleg biztosak vagytok benne hogy nem eredeti azt is írjátok meg nekem köszi!

Imádlak titeket, puszi: Ari"

A kép nem teljes, mert az aukciós oldal logóját levágtam. A táska már csak az összeg miatt is biztos hogy nem eredeti, (mivel jelenleg is van egy hasonló liciten 13990 Ft-ért) de a márkajelzés egyáltalán nem feltünő, ugyhogy szerintem nyugotan horhatod, mindenestre kedves ajándék :).

Bár mégegyszer megnézve, ez a lakat nekem túl nagy.

Megosztás:
8 komment

Címkék: táska chloé yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.22. 10:54:57

Sajnos szerintem sem igazi, de attól hordd bátran, mert cuki, és a férjedet meg külön pusziljuk, hogy ilyen ajándékkal kedveskedik a divatszerető feleségének.
Olvadozunk, irigykedünk :)

suo tempore 2008.08.22. 13:57:24

brutál lakat kis rózsaszín táskával...eltekintve ettől tetszik

Zsuzska 2008.08.22. 14:36:27

Szerintem helyeske, bár a rózsaszín nem a kedvencem :)

diaz 2008.08.22. 23:47:22

Nagyon helyes kis táska, de a lakat szerintem is túl nagy... Ettől függetlenül nagyon kedves ajándék.

dézi 2008.08.23. 18:53:33

Ari! Ez a Chloe Paddington bag.Még tavaly is imádták idén már lecsengett az örület. De 3 éve ezzel járt minden amcsi celebbunny :)))) Egy eredeti ára 1.500 USD igy tényleg fake amit kaptál.

Mondd a férjeink miért vesznek babarózsaszin táskákat? Lásd:
ourfashion.blog.hu/2008/08/08/yourstyle_dior_es_a_turi_es_eniko#comments

Ha pedig érdekel itt egy szösszenet a Paddingtonról:
www.purseblog.com/chloe-bags/chloe-cream-paddington.html

Ms Groutesque 2008.08.24. 15:22:36

ez biztos nem eredeti, és nem is nagyon tetszik, a rózsaszínt nem szeretem.
de amúgy a Chloe Paddington-ok nagyom bejönnek, a nagyobbak feketében v. barnában.

óra faszon 2008.08.29. 21:48:07

Ari, téged elvettek, hát gratulálok.
Bijanka a jó édes isten éltessen sokáig, a szíved +ne szakadjon :)

/namárabefejeztem/

kicsid 2008.09.07. 10:43:03

mióta áhitozom egy Chloéért. ölni tudnék érte,találtam is Mo.-n egy boltot de sajnos nem engedhetem meg magamnak azt az árat,amennyit kérnek érte. na,majd egyszer: )
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása