OurFashion

Napi kedvencek a Lancome-tól

2008.augusztus.14. 10:45

fashionista

6 komment

A Juicy Tubes szájfények a legnépszerűbb szépségápolási termékek közé tartoznak a világon (az Elizabet Arden 8 hour cream-je, a Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel-je és a Chanel No.5-ja mellett). Szinte szezononként kapnak új köntöst, nekem konkrétan Christopher Kane Peachy Rio-ja van meg, de ez az új változat is hihetetlenül tetszik! A párizsi budoárokra emlékeztető, csipkeszerű borítás a Rose Fishnet nevű rózsaszínes árnyalatot tartalmazza, egy kis arany csillogással megbolondítva. 18 dollárba kerül.

A Lancome a körömápolás terén egy teljesen formabontó újdosággal jelentkezik: a The Créme de Nacres Laquer-rel a cég egy eddig sosem látott körömápolási szertartást akar létrehozni, egy különleges elastomer applikátorral. A gyönygyházfényű arany (Golden Apala) és fehér lakkok együtt lesznek megvásárolhatók, sajnos olyan áron, amely nem az én pénztárcámhoz van szabva - kb. 8-10 000 forint lesz majd. De ajándékba elfogadnám, mert szerintem hihetetlenül különleges a termék és szép már a megjelenése is.

Megosztás:
6 komment

Címkék: beauty smink lancome

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aric 2008.08.14. 12:36:07

jaj, ezt a juicy tubest mindig ki akartam próbálni... aztán elfelejtettem jól, és megint Lauder High Glosst vettem, mondjuk az tuti

a lakk gyönyörű!!! és kiváncsi vagyok a "szisztémájára" is

vkorsi 2008.08.14. 13:28:51

nekem is van juicy tube-om. Én is szeretem :)

maryn 2008.08.14. 13:59:32

Juicy tubes csomagolás gyönyörű, igazából eddig az összes limitált kiadás tetszett.

Viszont azt vettem észre, hiába készülnek mindenféle meseszép színekben, a szájon a legtöbb áttetszővé válik. Azért pedig nem adok ki ennyi pénzt. Akkor inkább MAC, hiába egyszerűbb a csomagolása, de a szín intenzítása sokkal erősebb.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.14. 14:13:12

Maryn: nekem is ez a véleményem a Juicyról, viszont az illatát imádom, és rúzs fölé szoktam használni.
Színek szempontjából valóban a MAC a non plus ultra.

Ildi 2008.08.15. 07:53:33

Én pont azért szeretem a juicy-t, mert áttetsző... :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása