OurFashion

Napi kedvenc: Giuseppe Zanotti bokacsizma

2008.augusztus.12. 09:51

fashionista

9 komment

Lakk, díszes a sarka, formabontó összhetás. Melinda Fashionista nagyon szeretne egy ilyen gyönyörűséget a szekrényébe. (Azért csak a szekrénybe, mert nem tudnék benne járni, és sajnálnám viselni.)

Giuseppe Zanotti 995 dolláros csizmája a net-a-porter oldalon meg is rendelhető.

 

Megosztás:
9 komment

Címkék: cipő napi kedvenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hecuba 2008.08.12. 09:59:02

Juj. Nekem nagyon nem jön be. Nem egy finom darab.

Kataa 2008.08.12. 11:04:58

Nem tudom eldönteni bejön e.... De inkább LOVE. Megfelelő alkalomra, megfelelő öltözethez el tudnám képzelni magamon. Más kérdés, h menni nem biztos, h tudnék benne:)

suo tempore 2008.08.12. 11:34:47

a sarokmegoldása jól néz ki, az más,h szerintem a bokacsizmák undorítóak

Charlotte 2008.08.12. 18:58:42

Tornacipő forever :-)

Nekem egyáltalán nem jönnek be. Az egy dolog, hogy esetleg jól néz ki (bár nekem egyáltalán nem tetszik) , de menni nem lehet benne. Vagy ha lehet is, hát elég nehezen, és biztos nagyon kényelmetlen. Ha én cipőt veszek, akkor az első szempont a kényelem. Sose tudnék olyan cipőt hordani, ami iszonyúan szorít, töri a sarkam, vagy csak szimplán kényelmetlen, akárhogy is néz ki.

coco 2008.08.12. 20:10:54

nekem legeslegdurvábban a rózsaszín converse tornacipőm törte fel a lábam :) szóval lehet egy (jó minőségű) magassarkú is kényelmes. persze nem távgyaloglásra.

Diaz 2008.08.12. 22:15:13

Szerintem nagyon szép, még hordanám is. Más kérdés, hogy ezeken a sarkakon max. 10 percig bírnék járni.
Egyébként a Converse az én lábamat is jobban feltörte, mint bármely magassarkú:-)

Charlotte 2008.08.12. 23:45:01

Tényleg? :O Szerencsére én még nem járta így Converse cipővel, és nagyon remélem, hogy nem is fogok! :-)

aric 2008.08.13. 09:18:20

nekem ronda

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com 2008.08.24. 19:38:38

Ilyet én is szeretnék. :) Csak az én lábaimon gáz a bokacsizma (hordjon ilyet az, akinek tökéletes lábai vannak. Keveseknek áll jól, na.)

:(

Ebben már miért ne lehetne menni? :O
(Nekem *minden* feltöri a lábam, tök mindegy, hogy lapos vagy magas. :P)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása