OurFashion

D&G 2008 ősz-tél kampány

2008.augusztus.12. 18:29

**Anna**

9 komment

A következő Dolce&Gabbana kampány fotóinak megalkotója Mario Testino, aki fantasztikus csoportképiről is híres. Most megint villogtathatta tehetségét, szerintem szuperül sikerültek a képek. A ruhákat, így a helyszínt is az angol királynő hétvégi ruhatára, illetve nyaralója, Balmorale inspirálta. A skótkockáé a főszerep, így nem csak a barnák és a feketék jelennek meg az idei téli kollekcióban, hanem helyet kaptak élénkebb árnyalatok is. Aki látta A királynő című filmet, az tudja miről beszélek, és a fejre kötött kendő mindenképpen eszébe kell jusson. Nekem nagyon tetszenek ezek a képek a maguk mozdulatlanságával és beállítottságával, mert szerintem nagyon jó hangulatot árasztanak, annak ellenére is, hogy nem szeretem az őszt. Szóval ilyen helyen szívesen tölteném még ezt az időszakot is. Ráadásul a ruhák is nagyon jól sikerültek, ajánlom figyelmetekbe megnézni a honlapot, ahol a bemutatóról készült képekből is mazsolázhattok.

Megosztás:
9 komment

Címkék: mario testino dolce and gabbana

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óra faszon 2008.08.12. 20:38:14

Szerintem is jók:

1. birkák szőrben
2. szodómia a szabadban
3. életkép a jómódban

ja és első kokkolínó...

suo tempore 2008.08.12. 21:16:18

csoportkép hajléktalanokkal

Diaz 2008.08.12. 22:06:59

Állati jó képek, nagyon tud a fickó:-)
Itt vannak benti képek is (nem annyira hajléktalan-feelinggel:-))
www.designscene.net/2008/05/d-pre-fall-2008-by-mario-testino.html

Francesca 2008.08.12. 22:19:32

nekem a legutolsó képen a kis gyerek a jobb alsó sarokban nagyon tetszik ,hogy olyan élénk. tök jó!

Zsüli 2008.08.12. 22:40:41

A második kép háttere...nem Magyarországon van?...nagyon-nagyon ismerős.

wonder woman 2008.08.12. 23:07:41

óra faszon,


szétröhögtem magam a kommenteden ..!!!

óra faszon 2008.08.12. 23:59:52

pedig elég szar volt, csak bosszantani akartam a divatlelkeket :)

vighpajti · http://vighcsalad.blog.hu 2008.08.13. 07:35:00

nekem valahogy nagyon sötét hangulatot idézők ezek a képek, és ezt még fokozzák a szűrós tekintetek. Tény, hogy lagymatag hangulatú képekkel nem lehet nagy népszerűséget, meg hírnevet szerezni. Mindegy mindenesetre érdekes.

dézi 2008.08.13. 08:24:51

Mintha egy plein air képhez állnának modellt.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása