OurFashion

OurFashion - az első őszi darab

2008.augusztus.11. 12:36

*Bianka*

14 komment

Megkaparintottam az első őszi darabomat. Imádom. Biztos, hogy ez lesz a kedvencem egész télen és ősszel. Ez egy lila lakk Bershka cipellő, nem látszik rajta, mert rossz szögből fotóztam, de 13 centiméteres sarokkal rendelkezik. Gyönyörű darab, felvéve meg pláne. A következő célom egy lila boritéktáska hozzá. Magyarországon még nem nagyon láttam, de az onilne áruházak tele vannak vele.

Tökéletesen passzolna hozzá ez a See by Chloe party cluth 325$-ért. Love or hate?

Megosztás:
14 komment

Címkék: bershka chloé ourfashion

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kataa 2008.08.11. 13:30:53

Nagyon szép a pipellő Bianka és a táska is passzolna hozzá;)!
Én is tervezem egy hasonló őszi darab beszerzését, csak valamivel kisebb sarokkal.
De azért remélem a lila mellett marad még a piros is.

coco 2008.08.11. 14:09:02

szép a cipő is, a táska is, de nagyon nem szeretem a lilát. remélem ennek a lila és piros őrületnek hamarosan vége lesz...

Hecuba 2008.08.11. 14:32:32

A táska nagyon szép, a cipő... így kép alapján szépnek tűnik, de nekem ez az ezüst belső azt sugallja, hogy nem túl kifinomult minőség. Persze kérdés, mennyibe került. (mennyibe kerül?) Nem félsz, hogy a lakk hamar megtörik?

coco 2008.08.11. 14:47:05

nekem van hasonló, csak teli talppal, arany belsővel, és feketében. tavaly vettem a zarában, és semmi baja. igaz, hogy van vagy 50 pár cipőm, úgyhogy ritkán kerül rá sor, de szerintem nem törvényszerű, hogy hamar tönkremenjen. a zarás is kb. 9e forint volt, szóval nem csúcstopánka, de szép. nem vagyok biztos benne, hogy egy manolo blahnik annyival tovább tart, mint amennyivel többe kerül. (persze ez nem jelenti azt, hogy ha megengedhetném magamnak, nem vennék tőle cipőt...) :)

knikee 2008.08.11. 15:13:05

Love!
Gratu Bianka!
Imádom a lilát, szívesen elfogadnám a cipőt és a táskát is.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.08.11. 16:29:15

9000 körül volt ez is, a belseje ezüst és nagyon kellemes anyag. a külseje meg azért nem fog szerintem megtörtni, mert annyira lent kezdődik az orr része felvéve, hogy nincs olyan hajlat amin törhetne. elöl biztos nem fog.

Hecuba 2008.08.11. 17:43:26

9000-ért szerintem megérte.

Coco: nem is arról van szó, hogy tartósabb-e egy drágább cipő (persze arról is, és igen, tartósabbak), de főleg az a lényeg szerintem, hogy kényelmes legyen. És hidd el, a drága tűsarkúak tényleg sokkal-sokkal kényelmesebbek bármilyen humanicos lapossarkúnál ;-))

coco 2008.08.11. 19:31:26

hecuba: tudom, nekem is van sok fajta, drága és kevésbé drága, és igazad van, de ha ritkán kerül rá sor, akkor nem olyan nagy baj, ha kicsit sem praktikus :))

suo tempore 2008.08.11. 22:55:30

jáj...ez a buzi lila kimehetne már a divatból

az egyetlen olyan szín, amihez semmi más szín nem áll igazán jól, hacsak nem akarunk paradicsommadárnak kinézni

egyébként szép formájú cuccok ezek, gratula hozzá

aric 2008.08.13. 07:34:40

Affrancba, szóval a "buzi lila" divat/volt?!
Még jó, hogy nem küldtem be a vadiúj lila szandálom képét... Látom, amúgyis már az őszi/téli cuccok mennek, le vagyok maradva.
Suo tempore: én fehérrel viselem.

2008.08.22. 14:33:03

Csini mind a kettő, de 13 centis sarokkal hogyan lehet közlekedni?

gioia 2008.09.09. 19:09:57

suo tempore
Csak akkor néz ki az ember paradicsommadárnak, ha a lila különbözö árnyalatait kombinálja.
Jól passzol hozzá a szürke, a fekete vagy a barna.
Szerintem csodálatos szín, már azelött hordtam,mielött divatba jött volna.

su lin 2009.08.30. 10:19:00

nagyon szép! csak irigykedni tudok. nekem a tavalyi vagabond metál lila cipellőm mellé kell keresnem egy szép taskát :) remélem én is sikerrel járok ...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása