OurFashion

Mit kínál nekünk a Promod őszre és télre?

2008.augusztus.11. 12:19

*Bianka*

4 komment

Hát nem sokat. Megszokott stílus, megszokott fazonok, még a gombok is ugyanolyanok mint tavaly. Elvétve néhány lila árnyalat és kész is a Promod őszi-téli kollekciója. Kabátért és táskáért érdemes benézni, mint mindig.

Megosztás:
4 komment

Címkék: promod

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kataa 2008.08.11. 13:43:07

Ez a kollekció tényleg átlagos, megszokott színek, fazonok. Egy két darab fogott csak meg, ahogy végignéztem a honlapot.

coco 2008.08.11. 15:07:04

a promoddal az a legnagyobb baj, hogy nagyon ócska minőség. a táskák és a cipők főleg...

Hecuba 2008.08.11. 17:49:51

És a ruhák is ócskák... Ezenkívül nekem a szabással is gondjaim vannak, eleinte próbálkoztam még ott vásárolni, de soha, egy darabot nem találtam, ami szépen állt volna rajtam, pedig teljesen átlagos alkatú vagyok, a konfekcióméret teljesen jó rám.
Nem is beszélve arról, hogy újabban mintha a tinik lennének a célközönség.

GilingGalang 2008.08.12. 22:54:37

Én ennek pont az ellenkezőjét tapasztalom - egy barátnőmmel rendszeresen kifosztjuk a Promodokat, mindkettőnkre találunk mindig vmi jót. Ha valakinek jó szeme van hozzá, jó darabokra lehet bukkanni. Pl. Svájcban a genfi Promodban kb 9000 Ft-ért vettem egy baromi jó bőrkabátot...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása