OurFashion

OurRiport - Táska trend a Hungaroringen

2008.augusztus.05. 10:29

*Bianka*

29 komment

Idén is volt szerencsém a hungaroringes paddock clubban "lógatni a lábam" munka közben. Miközben idegtépve figyeltem a szabadedzéseket, gp2-es futamokat, a sétálgató pilótákat, az ebédszünetben arra is szántam időt, hogy minden táskát, cipőt és ruhát alaposan megfigyeljek (ezt hívják szakmai ártalomnak?). Alapvetően elmondható, hogy a külföldi vendégek jobban öltözöttek, mint a magyarok. Bár természetesen akadnak kivételek, egy német uriembernek még az általános DRESS CODE-ot sem sikerült betartania és sortban érkezett a clubba. Összegyűjtöttem Nektek, milyen táskákkal találkoztam szembe:


Nektek melyik tetszik a legjobban?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hecuba 2008.08.05. 10:35:16

Én alapból Louis Vuitton-felhasználó vagyok, de az itt felsoroltak közül a Vivienne Westwood fogott meg leginkább. És talán a fehér Fendi.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.08.05. 10:43:53

élőben a fehér fendi és a fekete lv volt a legmegragadóbb.

Hecuba 2008.08.05. 10:49:27

Nekem ezzel a fekete LV-al az a bajom, hogy maga a táska fazonja nem tetszik (Nézegettem én is élőben, és talán még a vajszínű verziója, ami nekem bejön...).
De a Fendi mindenképp szép. Mondjuk nem egy kategória a VW-dal, mert a Fendi inkább elegáns, a VW meg olyan bohém.

madeinspain 2008.08.05. 11:23:43

Én majdnem mindig Mulberry-re szavaznék, tehát hű leszek most is. De csak engem emlékeztet így pink struccban nagyon egy Birkin-re?

dzsuli 2008.08.05. 11:37:03

nem csak téged, sztem is birkines :)
jaj az a VW tatyi

Lizi 2008.08.05. 12:00:27

Bianka: ilyen jó a memóriád vagy szorgalmasan jegyzeteltél? ;-)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.08.05. 12:09:55

a férfikat leírtam a telefonomba, mert abban nem vagyok valami up to date a nőiket megjegyeztem :)

ByBA 2008.08.05. 12:15:20

Az utcsó Gucci nagyon megkapó :)

theba 2008.08.05. 12:47:43

a Fendi és a Mulberry a legszebb,de azért bármelyik táskát elfogadnám ajándékba :)

Ms Groutesque 2008.08.05. 12:49:07

a nőiek közül legjobban a 2. LV tetszik, ami a Mulberry mellett van.
a férfitáskák közül szép a Prada, bár annyira nem tudom elképzelni egy férfinál...a 2. LV is jó.

Domesticdragon 2008.08.05. 13:04:22

Köszönöm szépen,a második LV táskát szíves örömest elfogadom.De az árát is,amin inkább futócuccot,pár minőségi,de nem méregdrága ruhát,vagy egy nyaralást vennék....:-))))
Férfitáskát meg elképzelem az én futball-huligán uramon,elfog a röhöghetnék!-szerintem a fiúknál ritka,ha valaki megválogatja a táskáját....
Tényleg!Milyen táskát ajánlasz Martens cipőkhöz,bakancsokhoz-hihetetlen,de nagyon szuper,magassarkú női cipőt sikerűlt kifognom!!!Tudnál pár ötletet adni,kérlek?

Csilla · http://nasiahero.blogspot.com 2008.08.05. 13:08:57

Múlt héten voltam Bécsben és én már azon is megepődtem, hogy milyen menő táskák jöttek velem szembe. Pl. már a vonaton egy Louis Vuitton táskás lánnyal utaztam egy kabinban
Igazából furcsa volt:)

Lotte 2008.08.05. 13:29:58

Tök mindegy, hogy melyik tetszik. Igazából hangosan síííírok...
Na jó választok, a Zac Posent leszámítva, mind tetszik.

Hecuba 2008.08.05. 13:32:07

Hát igen, Bécsben azért egy fokkal jobban élnek, mint mi.
Amúgy én is Bécsbe járok vásárolni, különösen most, hogy ilyen alacsony az euró. Simán lehet egy drágább darabon tízezreket spórolni (az egyik LV táskám pl. 80ezerrel volt olcsóbb, mint a pesti üzletben vettem volna meg), egy ékszeren akár százezret is. Megéri kimenni, és a választék is nagyobb. Illetve nem nagyobb, hanem VAN válaszék.

Bridget 2008.08.05. 14:04:00

A Mulberry melletti Louis Vuitton... Sokkal jobban tetszik, mint azok a vénasszonyos barna klasszikus LV-k.

Buttercup · http://strawberryjam.freeblog.hu 2008.08.05. 15:41:55

A koskás Louis Vuitton és a Mulberry a legszebb de a Vivienne Westwood sem rossz.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.08.05. 16:20:10

A nőiekből mindegyik tetszik. Ha választani kéne, akkor a mulberry.

VW-dal meg annyi a bajom, hogy nekem van egy közepes méretű táskám tőle és sajnos a fémszegecsek amin ugyebár rajta van a klasszik orbit jelecske, azokról nagyon gyorsan kopik az aranyozás. :(

Scala 2008.08.05. 17:58:38

Egyértelműen, és megsemmisítő fölénnyel a fehér Fendi! ;-)

vargazsuzsa 2008.08.05. 20:23:00

Jé, nekem még sosem jutott eszembe, hogy külföldön most olcsóbb... Kiszámoltam, hogy a LV Galliera Pm-en most 12500at spórolnék, ha Bécsben venném meg, de legközelebb csak szeptember végén megyek oda Madonna koncertre, addig meg nem tudok várni. :) Pedig megspórolnám a jegy árát.

Mrs.SethCohen 2008.08.05. 20:30:40

A fehér Fendi mindenképp.Illetve még a Mulberryt is elfogadnám.Na jó,elfogadnám én mindet. :)

holiday suo 2008.08.05. 21:12:58

meglepődtem...létezik ember, aki fejben tartja az összes luxustáskát? én ránézek akármelyikre és fingom sincs micsoda nevet kell hozzárendelni, mennyibe kerül, ilyesmi...

itt a blogon megnézem, amit kiraktok, tetszik, nem tetszik...de ha szembejönne velem az utcán bármelyik észre se venném

Hecuba 2008.08.06. 08:10:50

Vargazsuzsa! Külföld nem csak most, az alacsony euró miatt olcsóbb. Egyébként is.
Egy Tommy Hilfiger ruha pl. amit kinéztem a pesti üzletükben, 55e ft volt. Kimentem Bécsbe, és 110 euróért (kb. 25e ft) vettem meg ugyanazt, nem leárazáskor, hanem 'simán'. Ennyi hasznot tesznek rá itthon.
De ugyanez van szinte az összes nagyobb márkával is.

Héli 2008.08.06. 08:40:44

Hecuba, de pl. az LV nem franchise, ezért akkora eltérés azért nincs. Meg persze az árak a pesti üzletben is módosulnak némiképp az euró árfolyamától függően.

Hecuba 2008.08.06. 08:48:54

Én nem nagyon tapasztaltam, hogy az euró árfolyamának függvényében az árak is változnának Magyarországon. Ez itt még mindig a vadkelet, 'agrárország', egy kedves fórumtársam szavával élve.
Mondok egy példát: kinéztünk a férjemnek a Hugo Boss boltban egy inget, 40e ft volt. Volt a méretében, de volt rajta egy koszfolt, ezenkívül gyűrött volt, látszott, hogy már össze-vissza fogdosták.
Fáérjem kérdi az eladó csajt, van-e belőle másik példány, mert így foltosan nem vennénk meg, akkor se, ha valószínű ki lehet belőle mosni. Nincs, ez az egy volt és van belőle. És még meg volt lepődve, és nem értette a problémát.
OK. Kimentünk Bécsbe pár hét múlva, ott ugyanaz (!!) az ing 80 euró volt, és ott méretenként nem egy db volt. Hát ezek a nagy különbségek....

dézi 2008.08.06. 14:59:50

Egyértelmüen a Bayswater! Alanyi jogon kellene járjon nekünk,nőknek!

Domesticdragon 2008.08.06. 16:11:05

Amikor az osztrák határ mellett dolgoztunk,rendszeresen átmentünk a napi bevásárlást,és egyáltalán minden bevásárlást elintézni.Rengeteget spóróltunk.Pedig előszeretettel vásárolok magyar terméket,magyar gyártótól,magyar kereskedőtől!
Ha egyszer "ócóbb" tök ugyanaz,odaát,bolond lettem volna itthon megvenni a dolgaimat!
Visszatérve a táskára:ki tudja hol kapok ITTHON Burbery táskát,vagy legalábbis skótkockásat-drapp tartánmintával!!!!!Már nagyon régen keresek!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.06. 16:39:33

Én mondjuk az Andrássy úti Burberry üzletben nézném meg, máshol szerintem nem lehet burberryt kapni.

Zsuzska 2008.08.07. 18:11:06

Nekem a Salvatore Ferragamo. De csak akkor, ha sporttáska. Sporttáska??

robyn 2008.08.14. 13:40:13

Pont a múlt héten vettem Párizsban egy olyan 685$-os férfi Louis Vuitton táskát. Csak az enyém nem fehér, hanem barna kockás. Remélem beválik. :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása