OurFashion

Felkészültél? Mert már itt vannak: a férfi szoknyák

2008.augusztus.02. 08:55

fashionista

12 komment

Az, hogy a férfiak szoknyát hordanak, nem új dolog, sőt nem is meghökkentő, elég csupán a skót népviseletre gondoni, és néhány afrikai törzsnél is felfedezhető a viselet. Lassan viszont a hétköznapi viseletbe is begyűrűzhet a férfiak szoknyaviselésének divatja, ugyanis nem csak a lenti kifutókon adtak a modellekre szoknyát, hanem a híres-neves The Sartorialist (a street style blogok non plus ultrája) két szoknyaviselőt is lefotózott az utcán. A képeket itt találjátok.

Nektek mi a véleményetek? Ezek a képek csak a véletlen szüleményei, vagy tényleg kényelmes és divatos viselet lehet egy férfinak a szoknya? Felkészült már erre a viseletre az átlagember?

A cikk a The Cut írása alapján készült.

Íme néhány példa Galliano, a Comme des Garcons és az Etro kifutóiról:

 

Megosztás:
12 komment

Címkék: szoknya férfi divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lianex 2008.08.02. 09:30:54

Fura, bár gondolom dédapáink is fennakadtak azon, mikor a nők nadrágot kezdtek hordani. :)
A jobboldali akár tetszene is, a másik kettő nagyon nem.

dzsuli 2008.08.02. 12:38:55

a pink cicanaci sokkal jobb

Zsuzska 2008.08.02. 13:55:50

Húha. Nekem már a metrószexuális pasasok se jönnek be... Ha férfiakon szoknya, akkor max a skótoknál - de az is inkább vicces...

Mrs.SethCohen 2008.08.02. 16:22:37

Nem,és nem.Nem készültem fel.

mood 2008.08.02. 20:29:37

végülis. miért is ne? :)
felkészültem.
jöhetnek. :)
szerintem mindenki azt vegyen fel, amiben jól érzi magát és ami neki tetszi. a fanyalgókkal soha nem szabad foglalkozni.

Scala 2008.08.02. 21:14:01

Engem nem zavar, de ne a John Galliano félét, könyörgök!

candyperfumegirl 2008.08.02. 22:01:15

Egyszer át kell törnünk ezt a gátat is. :) Úgyis bekövetkezik előbb-utóbb, én teljesen támogatom.

dézi 2008.08.03. 07:51:00

Szerintem lehet,hogy a nők igen,de a férfiak még biztosan nem készültek fel erre a hacukára.

graveland 2009.01.10. 10:28:29

négy-öt pasit is ismerek akik rendszeresen járnak szoknyában, skótban, nem skótban, de azok feketét, kicsit bondage beütésűek vagy középkoriasak, de nem áll nekik roszul. mondjuk ilyen rózsaszín cicanacit sztem még lányokon sem kéne...

kandhur 2009.02.03. 10:18:03

Én felkészültem rá! Szerintem kényelmes viselet, praktikus, egyszerű, s még szexi is. Régen is viseltek szoknyát a férfiak, csak az utóbbi időkben terjedt el az a tradíció, hogy a férfiak nadrágot, a nők pedig szoknyát hordanak. Mivel már a nők is hordanak nadrágot, ez igencsak ideje múlt hagyomány, tehát változtatni kell rajta! Én támogatom a változást!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása