OurFashion

Love or hate?

2008.július.23. 21:44

**Anna**

18 komment

Na kinek tetszik Scarlett Johansson 2007 májusi kinézete? Én ennél szebb ruhát még életemben nem láttam, ebben biztos vagyok. Annyira love, amennyire még soha semmi nem volt. Amúgy szerintem ez nem az igazi Scarlettes kinézet, szóval nem olyan végzet asszonyás meg erotikus kisugárzásos, de nekem bejön. Bár ezt a sötét szemöldököt nem igazán tudom hova tenni, de nem az az első gondolatom hogy mennyire rossz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2008.07.23. 22:02:09

a ruha magában szép, de túl szőke, túl sápadt így Scarlett ezekhez a színekhez..

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.23. 22:40:47

A ruha tényleg álomszép, de nekem se "Scarlett ruha"! :)

Scala 2008.07.23. 23:59:26

Szép ruha, valóban! Csak így Scarleten olyan semmilyen... :-(

Ildi 2008.07.24. 07:38:57

Nagyon tetszik a ruha!!!
Jajj, el kell mesélnem, amíg friss az élmény!!! Azt álmodtam, hogy ruhákat próbálok! Volt egy nagy kék és zöld pöttyös fehér ruha, derék fölött-mell alatt varrva, ujjatlan, vastag pántos. Volt egy pántnélküli valamilyen, nem emlékszem jól, mert mikor a próbafülkébe léptem, a színe narancsos lett, zöld mintákkal, és arra emlékszem, hogy ezen konkrétan meglepődtem (érted, álmomban...). És: volt egy halvány barackos-kékes-türkizes-szürkés vastagcsíkos ruha, aminek volt egy kis ujja, de olyan szépek voltak a csíkok rajta, főleg a dekoltázsánál, hogy ott helyben beleszerettem!!! Tudtam, hogy meg fogom venni, és már előre örültem neki...
...és akkor megszólalt az óra. Még föl se próbálhattam!!!

Lizi 2008.07.24. 08:36:53

Minden álom vágyálom... :)

fashion victim 2008.07.24. 08:57:18

Gyonyoru a ruha es szerintem Scarlett is az.

suo tempore 2008.07.24. 09:06:54

a ruha jó, scarlett feje borzalmas

Eki 2008.07.24. 09:13:43

Sziasztok!
Scarlett ruhája tényleg odaba**, wow, nagyon tetszik!
Sztem (kivételesen) a fejével sincs baj.
Ildi! Jó kis álom :) én is álmodtam a múltkorjában egy jót, és ezt a blognak köszönhetem. Azt álmodtam, hogy én meg konkrétan popsztár lettem, és a managerem befuttatta az egyik számomat, és nagyon gazdag lettem. Besétáltam vele egy Gucci boltba, és megvettem magamnak (fel is próbáltam, emlékszem, ahogy rajtam volt!) egy VILÁGOSKÉK nyári dresszt. (Ez a szó még használatos?! :D ) Abszolút rám volt tervezve, tök hozzám illett. Azt hiszem abban a ruhában is maradtam, aztán a manageremmel beszálltam egy tűzpiros sportkocsi cabrioba, és miközben száguldottunk, arra gondoltam, hogy Bianka mennyire fogja irigyelni a ruhám. :)

coco 2008.07.24. 09:21:53

álomszép ez a ruha, de scarlett túl szőke nekem.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.07.24. 09:27:13

Az egy gyönyörű Vuitton-ruha Scarleten. Nekem tetszik, a Billy Piper-féle szemöldöknek is van egyfajta hangulata.
Egyébként nem kötöszködni akarok, de kedves posztiró-Anna, ez a bejegyzés már megint olyan semmilyenre sikerült, mint a Dita-Von Teeses-Wonderbras.
Egyrészt semmi nem volt apostban, ami elsöpröen ujito erejü, másrészt még a kellö háttérinformácio se volt beszerezve...na mindegy.

ErrorFlynn 2008.07.24. 17:08:13

nem tudom megszeretni a színátmenetes cuccokat. sokkal jobban tetszene a ruha, ha olyan kék lenne az egész, mint amilyen az alja. és Scarlett is nézett ki már jobban.

fashion victim 2008.07.24. 17:33:19

...amugy ez egy tavalyi kep.

**Anna** 2008.07.24. 21:58:38

oda is van írva, hogy a ruha tavalyi.kerestem a megfelelő háttérinformációt, de nem találtam rá. csupán tényeket, írtam, és egy kérdést vetettem fel. nem akartam semmi elsöprően újító erejűt, és még mindig nem vagyok újságíró:)

arwen 2008.07.24. 22:04:04

csodaszép ruha.

zs 2008.07.24. 22:45:31

szerintem a szemoldokkel van valami defekt.
a ruha egyertelmuen jol all neki, emellett szerintem nem mindig kell ugyanolyannak lennunk, kell neha valami mas..

Janka_ 2008.07.24. 22:58:40

Nem akarom Annát védeni egy pillanatig sem, de szerintem olyan lehangoló a fikázásod olvasni kedves Nemtomki. A ruha gyönyörű, a poszttal sincs semmi baj, illik ide (és én tanultam újságírást) Ennyi

theba 2008.07.31. 12:19:14

klassz a ruha,nekem meg különösen bejövős a szemöldöke és a hajszíne,mert jóval finomabb verzióabn ugyan,de valami ilyesmi van nekem is :) (bár a én azért ezt a full szőkék tök sötét szemöldökkel nem vállaltam be,van azért jó pár barna tincsem)

theba 2008.07.31. 12:20:10

nem bírok írni,bocsi :)->javít:verzióban és szőkét !
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása