OurFashion

Ruha és festmény

2008.július.22. 23:22

**Anna**

5 komment

A testvéremtől kaptam tegnap ajándékba egy indiai Vogue-ot, és meg kell mondjam, ez a legszínvonalasabb, amit valaha láttam. Angol nyelven jelenik meg, sokkal kevesebb benne a reklám, így lényegesen nő az élvezet, hogy nem kell 20 oldalt végiglapozgatni, mire elérek a "lényegig". Mert én sokszor érzem azt, hogy ezeknél az újságoknál a sok cucc között elbújik a lényeg, vagy legalábbis valami, aminek ki kellene derülnie, amiről az egésznek szólnia kellene. Ráadásul rengeteg olyan tervezőt ismerhettem meg, akiknek eddig még soha nem hallottam a nevét. Nos de hogy ne kalandozzak el véglegesen, megtaláltam néhány oldalon azt az összeállítást, amit valahogy én mindenhonnan hiányoltam, ami sokszor az inspirációt reprezentálja. Természetesen nem feltétlenül indultak ki ténylegesen ezekből a művekből, de mindenesetre érdekes a felvetés. Egy festményhez egy kreáció, illenek egymáshoz színben, mintában, formában.

1.pár - Sayed Haider Raza, Shanti-Fendi

2.pár - Gustav Klimt, Miss Emilie Floege-Nikasha

3.pár - Marc Chagall, Rabbi feketében és fehérben-Nitin Bal Chauhan

4. pár - Jean-August-Dominique Ingres, Madame Moitessier-Kenzo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.07.23. 09:24:44

a ruhák egész jók

a divatlapokra visszatérve azért mondtam le én is az összeset, mert dühítő mennyiségű a reklám benne...még én fizessek nem kis összegeket azért,h az újság 50%-a reklám, 30%-a bújtatott reklám, a maradék meg szól vmiről, ami nekem amúgyis elérhetetlen

coco 2008.07.23. 09:53:57

milyen jó öltet!
a ruhák is szépek nagyon.
én még veszem az elle-t és a vouge-ot, de tényleg baromi idegesítő a sok reklám :(

Scala 2008.07.23. 11:00:54

Anna tökéletesen egyetértek!

A magyar újságírás itt sem nem lóg ki a közepes alatti szintből...

Külföldi lapokat szeretem én is venni, de őszintén szólva mostanában legszívesebben a spanyol társasági lapot Hola! olvasom szívesen és a francia Paris Matchot, abban van mindenből...

A tematikus dolgokhoz pedig itt vannak a blogok! ;-)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása