OurFashion

Anna Sui ruha kiegészítőkkel

2008.július.18. 13:20

fashionista

4 komment

Beleszerettem ebbe az Anna Sui ruhába! Az anyag mintája, ahogy a natúr színek az élénkebb türkízzel és mély zölddel keverednek hihetetlenül tetszik. Mivel a ruha annyira különleges, szinte csak natúr kiegészítőkkel dobnám fel, hogy azon maradjon a hangsúly, esetleg a türkizt hoznám vissza jelzésértékűen.

Nektek hogy tetszik ez az etnikus összeállítás?

Lanvin szandál
Guerlain bronzosító
Anna Sui ruha
Lancome szájfény és körömlakk
Clarins önbarnító
The Body Shop szemhéjpúder kockák

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.07.18. 20:21:40

a glóriádat lefelejtetted!! kivételesen bronz szinben
viccet félretéve: csodás ruha, imádnám hordani!

suo tempore 2008.07.18. 21:17:46

elég hippis...talán a "tarisznyás" beállítottságúaknak jól állna

a színek amúgy tetszenek, sportosban nincs véletlenül?

dzsuli 2008.07.19. 00:41:23

nekem nagyon tetszk. én stílusom. Anna Sui egyébként is az egyik kedvencem:)

Ildi 2008.07.21. 07:16:05

Hú, nekem ez túl etnikus... az ilyen mintát sose kedveltem.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása