OurFashion

Candie's 2008 ősz

2008.július.17. 23:08

**Anna**

10 komment

Igaz, hogy itthon nincs ilyen bolt, csak Amerikában, de amikor megláttam ezeket a képeket, úgy éreztem, át kell adnom nektek is  az információkat és érzéseket. Idén már másodszor arca és hangja Hayden Panettiere a ruhamárkának. Végignéztem az összes képet a ruhákról a leányzóról, meghallgattam és megkukkantottam a klipet. Merthogy külön csak nekik felénekelt egy dalocskát, ami enyhén szólva gyorsan a fülünkbe mászik. Szóval. A ruhák olyanok amilyenek, vannak köztük jók, de amúgy elég átlagosak, bármelyik boltban lehet hasonló dolgokat kapni. Bizonyos darabokat meg is lehet rendelni. De felmerült bennem néhány kérdés az ominózus modellel kapcsolatban: Hogyan lehetséges hogy ennyi haja van? Tényleg buta, vagy csak olyan fejet vág szinte az összes képen, mintha az lenne? Hogy lehet, hogy az összes sztár tud énekelni? Remélem segítetek eme fontos kérdések megválaszolásában, bár azt hiszem, a Barbie baba külsejű színésznő soha nem fog a kedvenceim közé tartozni.

Megosztás:
10 komment

Címkék: candies hayden panettiere

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.07.17. 23:32:43

a kerdeseid veri jok. az enekles szerintem penz es studio munka kerdese, az meg, hogy mer ilyen butacska arcot valaszt maganak azert lehet, mert sajna ez ma a meno
az utolso kep nekem ettol fuggetlenul tetszik, meg a goncok is
abban persze igazad van, hogy semmi extra, jol vannak osszerakva

Ildi 2008.07.18. 07:29:21

Igen az utolsó nekem is bejön.

Nincs olyan sok haja (persze kevés se), csak egy kis hab, hullám, és előrerakják.... Szerintem.

Eki 2008.07.18. 08:40:45

ez a csaj annyira átlagfejű, hogy az már fáj!!!

suo tempore 2008.07.18. 09:42:48

a candie mindent megmagyaráz, legalább nincs ellentmondás, butafejű barbie és sok rózsaszín

biztos megvan ennek is a piaca...vmi másik bolygón

v.rita 2008.07.18. 11:32:27

nekem az utolsó tetszik különösen, a többi olyan... olyan.
és meglenne a buta fej oka is? az okos lányok nem divatosak? kérdezem én? (vsz szerintük nem... whocares)

theba 2008.07.18. 11:59:20

szerintem nagyon szép ez a csaj és ez első kép kivételével,nekem a képek is tetszenek!amúgy az,hogy valaki elkészítsen egy számotsemmi más nem kell csak pénz-pénz-pénz...bárkiből lehet sztár!

dzsuli 2008.07.18. 13:00:53

nekem is van ennyi hajam:)
a csaj meg 150 akármennyi cm, szal nem lenne jó barbienak.
de sztem szép és jól fotózták, mert nem látszik, h ennyire alacsony.
a ruhák semmi kül.

henci 2008.07.18. 18:08:53

Hayden tud énekelni?! újdonságot mondtál legalábbis ebből a számból, amit most felénekelt nekem abból totál az jön le, hogy semmi hangja nincsen...arról meg már nem is beszélve, hogy tiszta Paris Hilton koppintás ez a szám...
Haja: lehet ennyi haja, de szerintem valszeg hozzá is van varrva valamennyi...
Szerintem egyébként szép csaj, de csak szerintem néz ki úgy a második fényképen mint Lindsay Lohan...neki volt egy majdnem ugyan ilyen képe

poppytii 2008.07.20. 12:18:42

szinésznö (hm...) tehát vmennyi hangja kell h legyen. aztán meg összezárták a studioba egy olyan emberrel, aki profin kezeli az ottani kütyüket =)

candyperfumegirl 2008.07.27. 22:18:56

Hayden P. szerintem nem az ostoba cicababa sztárocskák táborába tartozik azok alapján, amennyit sikerült megtudnom róla. Meglepően józan és közel van a földhöz. Én kedvelem, és még annyit, hogy a zöld blúzos kép borzalmas, az annyira nem ő, nem tudom, miért volt koncepciója a fotósnak, hogy Britney-t csináljon belőle.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása