OurFashion

Mi a véleményed a replika parfümökről?

2008.július.16. 10:34

*Bianka*

8 komment

Ralph Lauren HOT 100 ml : 12 600 Ft

Rahel HIT 100 ml: 1500 Ft

Megosztás:
8 komment

Címkék: szavazás beauty parfüm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.16. 11:12:18

Lousi Vuittonnál, sőt Hermesnél pl. el tudom fogadni, hogy nincs valakinek 400e forintja egy táskára, de bele van szeretve a formájába, és vesz egy jó minőségű, bőr replikát. DE KÖNYÖRGÖK! 12e forinton spórolni és venni valamit 1500-ért?!?! Ismeretlen összetevőkből, gagyi csomagolású izét? Én inkább nem vennék vagy hordanék akkor semmit...

Amúgy Szíriában a piacon volt egy idősebb úr, külön standdal, bemondtad a márkát és illatot, összerakta, mindenből annyit a nagy üvegeiből, amennyit kell. Tényleg olyan volt, illetve nagyon-nagyon hasonló, SŐT néha még az eredeteinél jobb is... Ott vettem, viccből, sőt egy illatot rajta keresztül ismertem meg, és aztán vettem belőle eredetit! DE azok jelzés nélküli üvegcsék voltak, nem gyártottak hozzá műmájer csomagolást!

Scala 2008.07.16. 11:13:26

jav. Louis Vuitton természetesen

Kataa 2008.07.16. 11:21:39

Nem vennék replikát. Lehet, h naon hasonlít az illatuk, de azért akinek volt már eredetije megérzi a különbséget. Ha nem lenne közel 10e Ft-om egy igazira, inkább vennék vmi középkategóriásat, de mindenképp eredetit. Amúgy meg mostanában sok online parfüméria van, ahol garantáltan eredetit kapsz, jó pár ezerrel olcsóbban, mint pl a Douglasban.

v.rita 2008.07.16. 11:29:43

én is osztom a véleményt, miszerint tök fölösleges replikát venni, inkább akkor már valami olcsóbbat, de igényeset
volt egy kalandom dior j'adore-jával, a neten találtam, megvettem a csajtól, ő úgy gondolta, hogy eredeti, de fenntartotta, hogyha én nem találom annak, akkor visszacseréli (na itt kellett volna gyanakodnom; de azért a jószándékot mindig értékelni kell)
elmentem érte, kinyithattam a dobozt: az üvege távolról tök olyan volt, mint az eredetinek, csak vmi filléres kivitelezés, az illaton meg leginkább az alkoholt lehetett érezni, és nem azt a fincsi virágillatot, amit amúgy... szóval üzlet vissza, köszi mindent
aztán a parfümöt az illatfelho.hu-ról szereztem be, 100 ml-t kábé a 20 ml-es douglas-áron: és a cucc eredeti volt- minden matrica, jelzés, és ami a legfontosabb ILLAT

szóval lehet azért bízni az online parfümériákban, van visszafizetési garancia, ám érdemes figyelni, mert van olyan oldal, ahol CSAK a megbontatlan dobozt veszik vissza - ergo ott vagy, ahol a part szakad ; )

Ms Groutesque 2008.07.16. 12:10:03

fúj, hát sosem fújnék magamra hamis parfümöt :/ de még csak fake táskákkal sem mutatkoznék, hiába nincs pénzem egy mondjuk 400ezres LV-re.

theba 2008.07.16. 12:17:01

én sem fújnék magamra ilyen parfümöt,nemcsak azért mert gáz,hanem,mert nagyon érzékeny a bőröm és ki tudja,hogy milyen összetevőkből áll...a legviccesebb név amit eddig láttam: "victor hugo" a hugo boss helyett:)))

Scala 2008.07.16. 12:58:58

Victor Hugo! :-DDD

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.07.16. 21:44:25

Az a baj, hogy a replikák iszonyat szintetikusak, még azok az eredeti illoolajok sincsenek benne, ami ez eredetiben még igen. (bár mondjuk egy puma és hasonlo illatban nincs tul sok természetes, de az legalább el van találva) Igy a replikának lehet hogy totál más illata lesz mint az eredetinek,és csak az elsö szaglás hasonlit az eredetire.
szoval replika sucks!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása