OurFashion

Penelopé Cruz for Mango nyári kollekció - Monica nélkül

2008.július.14. 10:01

fashionista

9 komment

Penelopé és a Mango közös munkája annyira gyümölcsözőnek bizonyult, hogy a spanyol márka továbbra is tervezőnek és modellnek szerződtette a dívát. A színésznő gyönyörű és szexi a képeken, igazi hús-vér NŐ, nem pedig egy csontos ruhafogas. Hihetetlenül tetszenek a ruhák, a képek fátyolossága és melegsége is elragadó. Csak az a kérdésem, hogy hova tűnt Penelopé testvére, Monica Cruz? Vajon a következő kollekció nélküle készült? Ugyanis a nyári kollekció egyik képén sem szerepel a kishúg.

Mit gondoltok, Monica nem volt elég híres a Mangonak?

Via Fabsugar.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizi 2008.07.14. 10:27:49

Én nagyon szeretem ezt a nőt, annyira gyönyörű, ezeken a képeken meg pláne. Valamint tetszik ez a kicsit country-s stilus is. Annak különösen örülök, hogy a tus (mint már azt láthattuk mások kifutóin is) újra reneszánszát fogja élni.

Scala 2008.07.14. 10:50:34

Telitalálat, és nagyon szimpatikus, hogy évek óta Mangot hirdet!
Szeretem Penelopét! És remélem nem megy feleségül Javier Bardemhez! :-(

Ms Groutesque 2008.07.14. 13:08:25

én nem szeretem Penelope-t, de jók a képek. amúgy Monica sztem szebb, de elég nehéz megkülönböztetni néhány képen őket =D

coco 2008.07.14. 15:49:53

az jutott eszembe, hogy abban a fehér tunikában, ezzel a sminkkel kicsit olyan, mint Jane Fonda, nagyon szexi :)

coco 2008.07.14. 15:50:32

vagy inkább a fiatal Brigitte Bardot...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.14. 17:09:46

vagy inkább Sophia Loren. ;) (fiatalon, főleg a tus miatt.)

Julcsi 2008.07.14. 17:12:59

jéé az első képen ott a cipőm Penelopén:D

Eki 2008.07.14. 18:07:41

igazából ő lopta el tőled :PP
monica is csinos pedig... penelope egy semmi amúgy smink nélkül. a loreal reklámban egyenesen borzasztó. ezek a mangos képek viszont nagyon jól megkomponáltak, vagy mifene.

zs 2008.07.15. 06:26:09

én is nagyon birom ezt a nőt, szerintem is veri nőies
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása