OurFashion

OurAd: Claudia Schiffer a Chanel 2008/09 őszi-téli plakátjain

2008.július.14. 10:13

fashionista

8 komment

Karl Lagerfeld fotózta a német szupermodellt egy fekete, Anna Wintour stílusú parókában. (Ugye emlékeztek, hogy a Chanel catwalkján is bubit viseltek a modellek?) A képek a legfrissebb brit Vogue-ban jelentek meg.

Nekem nagyon teszik a fekete ruha, de Claudiát pont a szőkeségéért szeretem, és ez a fekete domina stílus számomra nem elég szofisztikált egy Chanel hirdetéshez.

Nektek mi a véleményetek?

Via Sassybella.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.07.14. 10:47:53

én pedig claudiát egyáltalán nem szeretem...

Scala 2008.07.14. 10:54:13

Nekem jobban tetszik, mint a bemutatós modellek...
Schiffer inspirálja Lagerfeldet, azt figyeltem meg!

Én sem szeretem különösebben C. Schiffert, én hmm. butának látom... De sok jó kép van róla, vitathatatlan a létjogosultsága a modell szakmában!

coco 2008.07.14. 11:03:18

ez igaz, profi, de nekem a feje nagyon nem tetszik... olyan... német :) nincs benne semmi tűz, összevetve pl. pénelope képeivel, amik gyönyörűek.

Ms Groutesque 2008.07.14. 13:06:45

nem vagyok oda Claudia-ért, de nekem ezekben a képekben most pont ez tetszik,h. fekete a haja. tetszenek.

Scala 2008.07.14. 13:44:57

Coco, ebben igazat adok, Penelope Cruz egészen más dimenzió! :-)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.14. 14:38:35

Claudia nekem se tetszik, de tény, hogy Karl-t egész sokszor inspirálja és a fotókon látom a profiságát és azt, hogy az a hűvös elegancia jól áll neki. . .

A képek szuperek. . . Azt meg tudjátok, hogy én rossz szót nem nagyon fogok a chanelre mondani, mert nálam ugyebár az egyik favorit. . . (franciák közül ő a kedvenc, olaszból meg még többet tudnék sorolni. . . ;) és tényleg stb stb. . . mert sok tervező munkája nagyon megfog országtól, sőt kontinenstől függetlenül. . . :)))))) )

Eki 2008.07.14. 18:02:13

Szerintem a Chanelhez igazán passzol a fekete bubifrizura. Más kérdés, hogy nem Claudia lett volna a megfelelő alany. Nagyon nem. De azért így se (olyan) rossz.

zs 2008.07.15. 06:21:07

tény, hogy Claudiát szőkén szeretjük, de valamiért nekem ez bejön
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása