OurFashion

Louis Vuitton szemüvegei

2008.július.12. 11:30

**Anna**

2 komment

Soha nem voltam oda Louis Vuitton termékeiért. Nekem nem álmom egy monogramos táska, igazából soha nem is tetszett (kivéve az ezüst). Sőt, kifejezetten nem szeretem ezeket a betűs dolgokat, így nem is nagyon foglalkoztam vele, hogy mit is készítenek még. Ma pedig megláttam ezeket a tökéletes és jópofa napszemüvegeket. Az én kedvencem a két kék, az átlátszó keretesnek kicsi csillámok vannak a műanyag részében, szóval tiszta álom feeling. Amelikeknek monogram van magukban a lencsékben, ott nem értem nagyon a funkciót. Lehet hogy úgy van megoldva, hogy ne zavarjon be látás közben? Vagy csak kívülről látszik? Esetleg bizonyos szögből? Én mindenesetre ezt az összeset hazavinném, és boldogan (és persze óvatosan) viselném őket. Ja és a honlapon, amikor a napszemüveg menüpontra kattintok, a Daft Punk egyik száma kezdődik el. Meglepő és fiatalos, nem is gondoltam volna róluk.

 

Megosztás:
2 komment

Címkék: napszemüveg louis vuitton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v.rita 2008.07.12. 12:20:30

hmm, ezek tényleg tetszetősek ;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.13. 15:14:09

Az utolsó jöhettne, a többitől én személy szerint nem vagyok annyira elájulva.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása