OurFashion

YourStyle - Zsuzska szandálja

2008.július.11. 10:47

*Bianka*

8 komment

Nagy örömmel tölt el, hogy minden péntekre kapunk valami kincset tőletek. Ezen a héten Zsuzska szandálját és annak történetét mutatjuk be:

"Kedves OurFashion Blog! Először is, gratulálok, nagyon tetszik a blog!! :)
Látva a YourStyle rovatot, eszembe jutott, hogy beküldjek egy képet az egyik frissen vásárolt cipőmről (szandálomról?)
Nektek tetszik? Én odavagyok érte!
A szandált szemérmetlenül olcsón vettem, és ráadásul egy kínai ruhaüzletben, aminek a pontos címét nem is tudom, de a Bethlen Gábor utcában van, a 78-as trolimegállónál. Mindössze 1590 forint volt, asszem le volt értékelve.
Minden méretben volt még, és egy másik színkombinációban is létezett: az kívül-belül fekete volt, a hálós rész meg fekete-szürke-fehér. Szintén nagyon ütős volt, majdnem mindkettőt megvettem! Ja, és tök kényelmes is! 
További jó blogszerkesztést (rendszeres olvasó vagyok egy ideje:) Zsuzska"

Zsuzska! köszönjük a leveledet, jól esett a lelkünknek! :). A szandál pedig nagyon jó vétel volt, főleg ha kényelmes!Én a helyedben visszamennék azért a feketéért is...

Megosztás:
8 komment

Címkék: cipő szandál yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.07.11. 10:56:35

erőt egészséget a szandidhoz, kivánom, hogy sokáig birja
plusz csatlakoznék Biankához: irány a feketéért (ennyi pénzért? ne viccelj!)

v.rita 2008.07.11. 13:08:50

hűűű, ezt én is megnézem magamnak közelről ;) köszi
+ viseld egészséggel

Scala 2008.07.11. 15:02:03

Most nem az van, hogy bojkottáljuk a kínaiakat? :-)

dzsuli 2008.07.11. 21:24:50

egész helyes, talán magas sarokkal még jobb lenne.. de akkor bukná azt a kedvező tulajdonságát, h kényelmes:)

Scala 2008.07.12. 01:10:36

Fashionista, azért nem olyan nagy lemondás, szerintem azok ocsmányak! ;-)

Ok, az olimpiát én is bojkottálom!

Ha bárki megvette a cipellő fekete-fehér-szürke változatát, kérjük küldje el a blognak megtekintésre!
Hálás köszönet előre is!

lilamania 2008.09.01. 16:38:06

ebben az a mókás, hogy ezek a kínaiak gyakran jobbat csinálnak koppintás címszó alatt az eredetinél. Én járok ázsiába és ugyan 10% van az értékelhető kategóriában és gyakran látszik honnan erede az ötlet, de határozottan ügyes és eredeti néha a kivitelezés.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása