OurFashion

Terjednek a parafa táskák

2008.július.11. 11:25

*Bianka*

9 komment

Én nagyon szeretem a parafa anyag illatát, mégsem jutna eszembe abból csinálni táskát. (bár Annának lehet...). Viszont egyre több tervező használja ezt az anyagot és merészen kombinálja strucc- és krokodilbőrrel. Nektek, hogy tetszik? Hordanátok. Én az első képen található Kara Ross struccbőrös darabot igen.


Megosztás:
9 komment

Címkék: táska kara ross

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v.rita 2008.07.11. 13:04:19

hát ha meglepne valaki az utolsóval/az elsővel/a harmadikkal, örülnék és hordanám : )

Eki 2008.07.11. 13:26:25

Hányadék. :) de tényleg. sosem ötvözném a parafát ilyen anyagokkal. pláne táska formájában nem.

Scala 2008.07.11. 14:59:21

Nekem tetszik!
De igazán csak a hobo és a laptop táska!

Amúgy is olyan távol vagyunk, élünk a természettől! Muszáj közelednünk, mert ez így nem állapot! ;-)

**Anna** 2008.07.11. 16:01:03

nekem nagyon nenene!!!ekivel teljesen egyet értek.még akkor sem ha hozzámvágják

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.11. 16:03:51

Nekem nagyon tetszenek. Az 1. az utolsó különösen (hobo is elég klassz, most, hogy így nézem). . . és vessen meg minden állatvédő, de én szeretem a struccbőrt, a krokodilt és a kigyóbőrt is. . . Táskába, lábbelibe és övbe nálam a bőr vezet. . .(és csúnyán, de hozzáteszem én nem vagyok vega (húsimádó vagyok), de süllyedjen el minden vega, aki ugyanúgy bőrt visel. . . )

dzsuli 2008.07.11. 21:36:13

összességében hate.
a Hobo bejön. az ötlet eredeti, de pl a krokodilbőr sztem egyáltalán nem megy a parafához, a strucc még talán, de én megcserélném az arányokat.

suo tempore 2008.07.11. 21:51:07

parkettából is csinálnak táskát?

Scala 2008.07.12. 01:07:33

Lesz majd olyan is; a bőrből úgyis a készleteket éljük fel. Szokjatok hozzá az újfajta anyagokhoz! :-)

Zsani megnyugtatására: sok struccfarm van, Mo-on is, nagyon jövedelmező dolog, és úgy tudom a kokodilokat is elég hatékonyan lehet szaporarítani...
Nekem nagyon tetszenek a strucc-táskák, de így belegondolva őket inkább sajnálom, mint a krokodilokat...
Kígyókat nem sajnálom, az élőben is potenciális csizma alapanyagot látok! :-)

Zorka 2008.07.13. 18:58:53

Ez most lehet hogy viccesen hangzik, de ezt már apám kitalálta kb 20 évvel ezelőtt:)
Akkor anno fa-ipari szakközép iskolába járt gimibe, és csinált magának egy furnérozott táskát, tehát fából, aminek az oldalába egy oroszlán képe volt belefurnérozva. Saját elmondása szerint bűnronda volt, de akkor 17 évesen marha menőnek érezte a csövesnadrágjával az oroszlános fa aktatáskát:)
És legnagyobb meglepetésére voltak emberek akik az utcán odamentek hozzá, hogy megvennék azt a kezében ha eladó:)
Ennyi a sztori
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása