OurFashion

Comme des Garcons+Louis Vuitton=Hm...

2008.július.11. 11:11

fashionista

7 komment

A Louis Vuitton már 30 éve van jelen Tokióban, és ennek a kerek évszámnak hat Limited Edition táskával kívánnak emléket állítani. A táskákat a Comme des Garcons dizájnere, Rei Kawakubo tervezte. A kollekció legérdekesebb darabja a klasszikus, monogramos Speedy - az átlagosnál kissé több füllel.

Ti hordanátok? Ha igen, hol/hogyan fognátok meg?

Via The Cut és Highsnobiety.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kataa 2008.07.11. 11:42:02

Ha lenne annyi pénzem, h LV-t vegyek, nem ebből a kollekcióból választanék. Sokkal-sokkal szebb darabjaik is vannak. Meg ezekből a monogrammosokból szaladgál a legtöbb utánzat az utcákon.
Amúgy a sokfülesnek én a közepes fülét fognám:) A többit meg megpróbálnám lehajtogatni:D

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.07.11. 11:47:57

nekem sem annyira tetszenek, én amugy henger alak fan vagyok, azon meg csak a kis lógó állatkák (?) a változás. a sok fül viszont jó ötlet, és a legfelsőt fognám.

v.rita 2008.07.11. 13:07:11

én a legfelső vagy a másodikat (alulról) fognám. amúgy nem vagyok benne biztos, hogy olyan jól nézne ki a sok lehajtogatott fül.. 8-|
a hengeren sztem túl sok az állat: a kevesebb (1) jobban tetszene, hatásosabb lenne.

Eki 2008.07.11. 13:28:09

Felülről a harmadik baró!

Scala 2008.07.11. 14:56:04

Egyiket sem, a monogrammos LV-k nem tetszenek... :-(

dzsuli 2008.07.11. 21:21:30

hát ezek egyáltalán nem tetszenek, nemis értem..pl az a 2 rekeszes, hogynézki??!

suo tempore 2008.07.11. 21:56:45

ez a vénasszonyos sz.rbarna kötelező tartozék? amúgy formailag a harmadik lenne nálam a nyerő...de ez a szín az ócska, büdös műbőröket juttatja eszembe
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása