OurFashion

Csini a mini

2008.július.10. 20:54

**Anna**

9 komment

Végre eljött az az idő, amikor a lányoknak nem csak a sportos rövidnadrág, vagy a miniszoknya jut, ha nagyon melegre fordul az idő. Az idei nyár egyik legnagyobb slágere a kisnadrág. Az összes üzletben ezer féle szín és minta közül választhatunk. Emlékszem, mikor még sehol nem találtam magamnak megfelelő rövidnadrágot, de ennek már tényleg vége, a választék végtelen. Aki kicsit teltebb, vagy nem érzi magát jól a forrónadrágban, az pedig a kicsit hosszabb, vagy lazább fazonok közül is válogathat. Az áruk pedig szinte arányos a méretükkel, 2600 forintból már szuper nadrágod lehet, a farmer azonban kicsit magasabb árkategóriába tartozik, bár az sem vészes, a leárazáson azt is kevés pénzből meg lehet úszni.

Itt pedig egy kis válogatás, valamint példa arra, hogy mennyi féle fazon között kell döntenünk. Nekem ez az első virágmintás a kedvencem. Nektek?

Megosztás:
9 komment

Címkék: nadrág

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.10. 21:34:24

Imádom régóta. Vastag szövet stílusban harisnyával (ősszel, kora tavasszal főlg csizmával) nyáron meg ilyeneket amik természetesen itt is vannak. Szexi és kényelmes.Magassarkúval én személy szerint.

v.rita 2008.07.10. 21:41:22

hhhhűűű, az a csíkos wet seal a 3. sorban, a másik csíkos topshopos a 2.-ban... és jaj az a zöld és lila a 4.-ben JAJ-JAJ
csiniiik : )

sourcherry 2008.07.10. 21:59:34

janettaylor, a számból vetted ki a szót :) annyi kiegészítéssel, hogy én télen is jó vastag színes harisnyával meleg csizmával, nyáron pedig napközben szaladgálni saruval- balettcipővel is hordom, de igazából nekem is magassarkúval tetszik nagyon.
nekem ebből a válogatásból a másdik a fave ;)

Eki 2008.07.11. 00:05:52

Én egyértelműen saruval hordom:) soha mással! :D (na jó, kis túlzással.)
amúgy meg az első virágos tényleg nagyon tuti, de még a színes csíkos és a legutsó kockáááás jajj, mindent visz.

zs 2008.07.11. 10:39:08

valóban cukik, de sajna én nem hordhatok ilyet,
sajnálattal látom azonban, hogy bőven akadnak olyan jelöltek, akiknek nincsen annyi önkritikájuk, mint nekem, és elrontják a cuki kisnaci látványát a saját lábuk látányával (a fő probléma az, hogy mindenki követni akarja ezt a divatot, csak sokaknak nem kellene)
ennek persze az az oka, hogy a divatmagazinokban az utolsó sorban, apró betűkkel tüntetik fel: vastag, erősen cellulites lábra hosszabb fazon a menő
szerintetek?

Scala 2008.07.11. 15:08:35

felülről lefelé a középső sor jöhet + az teljes alsó sor! Thx! :-)

Scala 2008.07.11. 15:11:12

zs: teljesen iagazad van.
Amúgy ha jársz úszni, tornázol javulhat a dolog...
Egy jó masszőr is csodákra képes, én totál ellustultam amióta oda járok, nagyon hatékony, mintha tornáztatnám a combjaimat! ;-)

**Anna** 2008.07.11. 15:59:41

erről a masszőrről azt hiszem szinte minden lány halllani akar

dzsuli 2008.07.11. 21:38:58

virágos és rózsaszín masnis
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása