OurFashion

Christian Lacroix is bemutatta őszi/téli kollekcióját

2008.július.04. 08:38

*Bianka*

11 komment

Úgy érzem, hogy idén már a Dior házat senki nem tudja felülmúlni. Lehet, hogy elfogult vagyok, de amiket ők terveztek, azok műalkotások. A színpadi megjelenés, a modellek, a hajak, a sminkek teljesen összhangban vannak a ruhákkal. Christian Lacroix ide kollekciója szerintem nem sikerült valami különlegesre. Ez az ilyesztő smink néha szerintem teljesen elrontja a ruhákat, és ráadásul el is tereli róluk a figyelmet. Az első szó, amivel jellemezni tudnám a modelleket, ezekben a ruhákban az a halálmadár. Attól hogy ősz és tél következik, véleményem szerint nem kell feketébe öltöztetni a népet. Ti mit gondoltok erről a haute couture kollekcióról? ( csak, hogy valami jót is mondjak az utolsó nagyon tetszik)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.07.04. 08:50:18

Nekem az tetszik, amelyik egyetlen kép egy sorban, az a fekete habos ruha. Ennek ellenére tényleg halálkányavesztek.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.04. 09:41:58

Elvileg a rovarok inspirálták a kollekciót... De nekem is inkább halálmadár asszociációim vannak...

Ildi 2008.07.04. 10:29:51

A rovarok ősszel meghalnak, tehát teljesen jó a vonal.

Nekem a rövid, puffos szoknyás ruhák tetszenek, és az utolsó tényleg állati jó!!!!!!!!! Az legalább színes.
Meg nekem még az, aminek fehér masni van az elején. Vajon mért? :)

Scala 2008.07.04. 10:38:43

Sokkal jobban szeretem Lacroix-t Gallianonál. Nekem az idei Dior nem tetszett! Csak a szemhéjtus a modellek szemén, mert cicás!

Szóval nem értek egyet, szerintem (pláne ha az összes ruhát megnézitek, mert ez csak egy szubjekív válogatás), nagyon jó kollekció.

Az utolsó képen lévő ruha a felső masni miatt túlságosan katolikus pap szertartási szalagra emlékeztet, emiatt visszás, azt leszámítva tényleg szép darab! De a legtöbb tetszik ezek közül! Diorból csak egy-kettő ragadott meg... Hiába, Galliano és én sosem rezonálunk! :-)

zs 2008.07.05. 10:47:19

nekem tetszik mindegyik ruha, elméletileg műalkotások -vagymi
és ha télleg lemossuk a lányok szeméről ezt a cure-os sminket abszolút vörös szőnyeg kompatibilis

Ms Groutesque 2008.07.05. 11:51:16

nekem nagyon tetszik Lacroix kollekciója, sztem nagyszerű tervező, nála még az eltúlzottabb, barokkos díszítések is jól hatnak. mondjuk én szeretem az ilyen sötét sminkeket, a komor hangulatot.
persze a Dior se volt semmi...:)

BBBB 2008.07.06. 11:08:52

Nekem tetszenek a ruhák,
DE az ijesztő szót pontos j-vel kell írni!!!!!!!

dzsuli 2008.07.06. 22:34:19

féééélelmetesek, nagyon tetszenek!

berciXcore 2008.07.07. 16:50:26

mint valami földönkívüli zombi.
zomg. :]

Szathmári Klaudia 2008.09.01. 15:22:32

Szia mindenkinek!Szerintem ezek a hajak jók!De egy kicsit erős ez nekem de ugye ízlések és pofonok!

KaTie 2009.01.28. 18:41:46

Szerintem ezek a sminkek egyáltalán nem számítanak nem odaillőnek egy kifutón. Egy bemutatónak művészinek kell lennie, minden tervező próbál olyannal előrukkolni, ami egy kicsit eltér a szokványostól...és ezt nem kívánják csupán a ruhák egyediségében kimeríteni. Így lesz teljes a kép!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása