OurFashion

Kanye West a Louis Vuittonnak tervez

2008.július.02. 09:57

fashionista

23 komment

Bizony, ezt is megértük. A borzasztó napszemüveg-trend sikere után Kanye West próbál betörni a divatiparba, és szárnypróbálgatásaihoz a Louis Vuitton asszisztál majd. Kanye férfi lábbeliket fog tervezni az óriáscégnek, de a cipőiről készült képeket elnézve kicsit félek, hogy csak nagyon fura és színes edzőcipőkből áll majd végeredmény.

Nektek hogy tetszenek ezek a -főleg Nike- cipők? És a napszemüveg?

Via The Cut és Sneakerset.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paranoir 2008.07.02. 10:16:37

Hahh, első!
A cipők gázak, csak ehhez a feka-stílushoz hordhatóak, ami nekem nem jön be, de biztos sokan harapósak erre. A napszemüveg meg poén, tökrészegen én is parádéznék benne. (És éjjel is hordható, rulez.) De igazából gagyi.

lizi 2008.07.02. 10:20:10

Olyan lehet, mintha egy redőny mögül néznéd a világot. Hosszabb távon lehet, hogy zavaró, de szerintem ez őt nem érdekli.
A ruhadarabokat az amerikaiak valószinűleg csipni fogják.

sara 2008.07.02. 10:31:05

Kedves Oldalszerkesztő!
Végigolvasva a blog nagyrészét csak 2 kérdésem lenne:
Neked ugye nem hivatásod a divat?
Ez az oldal a konzervatív, kissé idősebb embereknek készült?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.02. 10:34:57

Igen, a célcsoportunk ESOMAR C-D, 49-99.

sara 2008.07.02. 10:41:35

Köszönöm a választ, az ESOMAR nem annyira érdekelt, inkább az, hogy mi a célcsoportotok korosztályban.

Ildi 2008.07.02. 10:47:12

Akkor eltévedtem, hogy 25 évesen kedvemet lelem az olvasásában? :) jajj. :))

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.02. 10:48:50

Természetesen vicceltem, az olvas minket aki akar, aki pedig nem talál magának érdekes témákat, nyugodtan vándoroljon máshová!

Eki 2008.07.02. 11:49:21

luis vitton megőrült. de lehet h kányaveszt még tartogat pozitív csalódásokat.

coco 2008.07.02. 13:25:27

konzervatív? lehet egyetérteni, meg egyet-nem-érteni, de a blog szubjektív műfaj, akinek nem tetszik, ne olvassa...

coco 2008.07.02. 13:27:50

a témához kapcsolódóan: egyszer egy VH1 "the fabulous life of..." műsorban láttam ezeket a nike cipőket, amiket egy cég készít megrendelésre (festik, stb., persze elképesztő árakért), és elmondták, hogy egy magára valamit is adó rapper csak custom made cipőt vesz magára ezekből. szerintem egyébként nekik jól áll. én egy ilyen magasszárút elfogadnék edzőcipőnek, aerobic-edzés közben jól tartja a bokát :)

sara 2008.07.02. 13:45:46

coco, tudom, ezért én nem olvasom.
én csak kérdeztem a szerkesztőtől egyet, ami blogokon is szokás.
üdv

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.02. 13:57:11

coco:
Szerintem az itt látható cipők közül csak az 1. tailor-made, a másik kettő megtalálható a hivatalos Nike kollekcióban is.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.02. 13:58:02

És inkább vagyok konzervatív, minthogy Kanye West furcsa cipőit, nyakláncait és szemüvegét divatosnak tartsam :)

coco 2008.07.02. 14:05:22

hát akkor kanye west nem ad magára eléggé :) az east-coast-west-coast-rapper-izémizé divat ilyen, én ezektől a kilós fuxoktól is rosszul vagyok, de hát nekik meg kell mutatniuk, hogy mennyi pénzük van, a dalaik is nagyrészt erről szólnak... én nagyon szeretem az old school hip-hop zenét, és elkeserítő, hogy a mai hip-hop nagyrészt designer márkák felsorolásából és párductestű nők villogtatásából áll... a régiek szociális problémákat dolgoztak fel.

coco 2008.07.02. 14:31:18

off-topic: fashionista, úgy emlékszem, hogy moleskine jegyzetfüzetet használsz, lehet azt itthon kapni? én szeretnék egyet venni mostanában, mert betelt az előző, és majd csak szeptemberben megyek külföldre :(

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.02. 14:34:23

Igen, itthon is lehet kapni az Írók boltjában és a Formában is.

coco 2008.07.02. 14:37:00

szuper, köszönöm :)

berciXcore 2008.07.02. 16:46:09

coco:
tartja a bokát, de ezzel pont a lábfej mozgatásában legfontosabb izmokat helyezi passzív állapotba. az aerobicnak meg ha jól sejtem nem a passzivitás a lényege. :P

amúgy nem lepődöm meg ezen, hogy lv. odaát, de még európában is a fekete zenékhez kapcsolódó szubkultúrában meglehetősen népszerű darabok.

Marc 2008.07.13. 21:56:34

Üdv, háát ez a napszemcsi csak 'fless", party-ba, ilyenek, arra teljesen jó szerintem. A Nike cipők: hát mind kettő durván limitált széria, az első a leopárd mintás annak 120körül van az ára, a másodikat azt viszont eddig csak Kanye lábán lehetett látni. Amúgy nagyon sok sneakerhead mindent meg tenne egy ilyenért, szóval... összehasonlítani, hogy mi divatos meg mi nem felesleges, mert mindkettő stílusnak nagy a rajongótábora, szóval.... Kanye West Pharrell Williams mellett az egyik legdivatosabb, de hát nem jöhet be mindenkinek a stílus, ennyi. Keep it Up

szala 2008.08.22. 12:52:57

bocsika walaki megtudná mondani h ennek a szemüwegnek mia a márkája

DEP 2008.09.04. 22:51:39

A szemüveg márkája LV.

gleb 2008.11.30. 23:21:20

Az, aki kanYera azt mondja hogy csak a fuxrol és a pénzröl reppel, az hülye. Hallgasátok meg a legujabb albumát, erre ennyit mondok. A fekete és a kék-narancsárga cipő egy olyan darab, amit kanye tervezett és eddig csak rajta lehetett látni, amit marc már le is irt. Pharell, Lupe Fiasco meg kanYe sokban különböznek a coco által leirt rapperektöl. 2 dep: a csikós szemcsi nem LV
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása