OurFashion

Love or hate? táskák a köbön

2008.július.01. 19:51

*Bianka*

7 komment

Most egyszerre három táskát mutatok meg Nektek, egyetlen közös benne a napraforgó sárga szín használata. Az első egy Zac Posen Bo táska 718 $ most akciósan az eluxury.com-on. A második egy Sissi Rossi hasított bőr darab, ami szintén akicós 907 $ helyett csak 638. A harmadik egy kis csemege: a Moma forgalmazza ezt az aranyhalas akvárium táskát 75 $-ért.

Megosztás:
7 komment

Címkék: táska love or hate zac posen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.07.01. 20:36:07

csak az első tetszik.

v.rita 2008.07.01. 21:22:53

nekem az 1. és a 3. - az első mert olyan, amilyen; a 3. meg vicces a halacskák miatt
a 2. viszont olyan, mintha 2 propeller lenne az oldalán - asszem

Ildi 2008.07.02. 07:19:29

Nekem kell a harmadik. Beleszerettem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

baracklekvar 2008.07.02. 07:29:50

nekem hate, nem hordanám őket...talán az elsőt.

és itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy közöljem ,hogy gonoszak vagytok mindannyian:D

tegnap beszabadultam a MAC-hez, és elköltöttem egy zsák pénzt, ott helyben. jó , télleg kellett egy szempillaspirál, meg egy szemhéjúder, de akkor is! ha nme találtam volna ide, akkor kisebb eséllyel esek be oda....
kíváncsi leszek, hogy milyenek, majd beszámolok.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.02. 09:33:57

Az első kettő tetszik, az utcsó ccsak poénos, de nem hordanám. ;)

patti 2008.07.03. 11:20:05

Utálom a sárgát...amúgy a halacskás aranyos, de azt se hordanám.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása