OurFashion

Pink kiegészítőket ajánlgatnak őszre

2008.június.30. 09:39

*Bianka*

9 komment

Christian Louboutin és Marc Jacobs is pink őszi kiegészítőkkel próbálja magához édesgetni a divatimádókat. Christian Louboutin hasított bőr bokacsizmája 825$, míg Marc Jacobs susogós táskája 190 $.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.30. 09:43:29

Abszolút vagány, bár nekem ez annyira nem őszies. Van egy ilyen színű középhosszú rojtos csizmám (minetonka stílusú) már több, mint 2 éve, de fekete és szürke cuccokkal inkább a téli ruhatárat tudja feldobni egy színtén színes sállal és kesztyűvel.

Valahogy nekem az ősz a föld színeivel egyenlő.

Télen meg jó a szürkeséget feldobni picit. ;)

DE ezért újra elő fogom venni azt a csizmám télre. . . ;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.30. 09:45:24

korrigál: a sok szín mellett a szintén rövid i. :)))))))))))))

vkorsi 2008.06.30. 09:50:56

a bokacsizma tetszik, a táska nekem nem.
Ebből a színből nekem nagyon kevés is elég :)

lizi 2008.06.30. 10:10:58

Nekem is van már 3 éve egy ilyen pink szinű velúr, kerek orrú, magas sarkú cipellőm... ettől nem fogom se ritkábban se sűrűbben hordani. De örülök a szinnek, merjük csak őket használni!!! :)

Tim 2008.06.30. 10:57:29

Egész szép ez a csizma... bár én nem hordanám ősszel-télen, félteném az esőtől és a hótól (bár tudom a hótól már nem kell nagyon), de olyan csinos... Á, visszavonok mindent, hordanám, csak gyorsan kell menedéket keresni eső idején... : )

A táska nekem nem nyerte el a tetszésemet... olyan "gagyi" hatása van.

Ditta · http://oh-so-cute-zanessa.blogspot.com/ 2008.06.30. 13:22:55

Igen mindkettő darab remekül fel tud doni egy jó kis feket vagány összeállítást, és igen, télen, valahogy őszel én se ezzel hódítanék. Nekem tetszenek!

baracklekvar 2008.06.30. 19:22:16

úgy néz ki egyedül maradtam: nem bírom ezt a színt. szeretem a színes dolgokat ,de ez már sok a lelkivilágomnak.

már a lilát elfogadtam, de ez a pink dolog....NEE:(

(a cipő formája viszont tetszik, cska ne lenne ilyen színe)

Eki 2008.06.30. 21:40:33

egyszerűen: botrány. :) nem nem és nem :)

Démétér 2008.06.30. 23:56:49

El tudom képzelni, hogy van, akin ez a cipő jól mutat, de nekem nagyon sok. A színe, a formája, az anyaga, huhh. A táska emellett nem túl érdekes.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása