OurFashion

YourStyle

2008.június.27. 09:27

*Bianka*

13 komment

Újra péééntek, ami azt jelenti, hogy YourStyle rovat, meg azt is, hogy most elutazom! Az első fotót Éva küldte barátja összeállításáról:

"Felső: Lee Jeans
Nadrág: Replay
Öv: Mustang
Papucs: Columbia (tudom..nem hagyta hogy cipőt adjak rá :D )"

A második e heti darab Zsani új furla napszemüvege:

"Én most egy FURLA napszemüveget küldök , amit az angol ebay-en ütöttem le és potom 5.51 fontba került.
Nekem ez annyira nyári hangulatú. . .lehet az a képeken nem látszik, de az üvege is sárgásbarna és az alma meg annyira helyes szerintem rajta. (csak a bal oldalán van). Plussz egy kicsi és nem elhanyagolható dolog: garantált UV védelem és oldalt rásimul a fejre, amit az optikusok is javasolnak, hogy semmilyen szögből ne károsodjon a szemünk."

Megosztás:
13 komment

Címkék: yourstyle furla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2008.06.27. 11:03:09

jajj az a papucs:D annyira nem illik oda, olyan mintha tophoz és miniszoknyához csizmát, vagy nagyipulcsihoz magassarkút vennénk fel.. Lábfejtől felfelé kimondottan jó ;)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.27. 11:43:50

Szerintem nem a papucs a gond, hanem az, hogy semmi különleges nincs benne. Jó, meg minden, de a ruházkodása nem tükröz semmiféle egyediséget, egyéniséget. A körúton százával látni ilyen összeállításokat.
Szerintem egy különlegesebb öv, egy nem átlagos póló máris feldobná.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.27. 19:47:43

Az én szemüvegemre se negatív, se pozitív kritika nem jön. :S

Éva, a párod farmerjának a színét nagyon szeretem! :)))))))))))

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.27. 20:04:27

Nekem a szemüveg oldalról nagyon tetszik, de szemből kicsit fura az az áthidaló fém... Nem tudom elképzelni, hogy állhat.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.27. 20:23:59

Áh, köszi Fashionista. :)))))

Azért mertem lelicitálni, mert nekem volt egy hasonló kialakításúm és szerencsémre sok szemüvegtípus és kapal is jól áll. . . :)))))))

Amúgy az ott is teljesen rásimul az orrnyeregre. :) kicsit úgy, mint a biciklis szemcsik. :)

Démétér 2008.06.27. 20:44:01

Nekem pont a szemüveg tetszik :)

V10R1C4 2008.06.28. 22:06:35

janettaylor, hol lehet ilyen napszemügőt kapni, és főleg mennyiért? Csak mert nagyon aranyos és augusztusban lesz egy szemműtétem - utána pedig napszemó pár hétig!

Éva 2008.06.29. 11:50:06

Köszi janettaylor!Én a fenekét szeretem ebben szépszínű naciban!;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.29. 15:30:34

Sióka VIORIC4!

Nem tudom itthon futott e ez a furla napszemcsi, mert én ezt ebayen licitáltam le (ahogy a leírásban is benne van.) Így nagyon olcsó volt 5.51 font + 3.7 font szállítás. Kb: 2700 Ft körül lehetett. Ahol lehet furla napsmüvegeket kapni ott tudtommal 25000-től kezdődnek. :S

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.29. 15:59:42

De jó, hátha zöldbe is fog tetszeni másoknak. Még így is 10E Ft alatt van. Tetszik ez is nekem! :)))))))

Mondjuk zöld szemcsim már van! ;)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása