Ebben az új rovatban szeretnénk, ha segítenénk egymásnak abban, hogy melyik márkától mit várhatunk minőség ügyileg. Várjuk a leveleiteket, fényképeiteket, és élményeiteket a témában. A rovatot az én egy hónapos ORSAY övemmel nyitnám, amit teljesen kidörzsölt a saját csatja. Nagyon csalódott vagyok, hiszen már teljesen hordhatatlan.
Új Rovat: MinőségMustra
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
henci 2008.06.20. 13:34:42
Kataa 2008.06.20. 14:27:09
lizi 2008.06.20. 14:40:36
kackac 2008.06.20. 15:45:15
ugyanilyen orsay övem van,csak feketében,és ez bírja eddig a legtovább..
janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.20. 17:23:33
Sok tömeggyártásra készült márka (mango, zara, stradivarius stb. . . ) amikor befut mindenféle selejt cuccokat árul. . .van úgy, hogy már az üzletbe szétfoszlik, rosszul van szabva stb. . . ezért szeretem én a turikat, ott minőségibb darabokat is ki lehet fogni, meg egyedieket is. . . aukciós oldalakról már ne is beszéljünk. . teszveszen is vettem már see by chloe farmerdzsekit és az basszus minőség :))))))
El vannak egyes márkák szállva maguktól és a minőségre már régen nem adnak. . .
Éva 2008.06.20. 18:28:02
mango-ban olyan cipőt ne vegyetek amit mindennapi használatra szántok!!!
pimasz 2008.06.20. 20:20:06
zoeme 2008.06.20. 22:22:22
*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.22. 12:18:33
Ildi 2008.06.23. 08:12:08
Szemét banda!!!!!!! Útálom az ilyet!!! Persze, hogy nem az ő hibájuk, ha tönkremegy az általuk gyártott/forgalmazott cucc.
Múltkor az O'neill-ban egy srác reklamált, mert lejött a cipőjének (papucsának) a talpa, és már egyszer visszavitte, és megragaszották, de most megint levált. Mondta a csajszi, hogy persze, elküldi megint. Erre a csávó, hogy ne küldje el, hogy megragasszák, mert azt ő is meg tudja csinálni, főleg úgy, hogy aztán megint szétváljon. Gondolom, valami nagyobb kompenzálást akart ennél... Azt már nem hallottam, mert addigra kifizettem a saját papucsomat... :)
Egyébként ilyenkor nem kell elfogadnod, amit mondanak, hanem beírhatsz a reklamáló könyvbe, és fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez (vagy fenyegetőzhetsz vele). Mint vásárló, több jogod van, mint ők beállítják. Tovvább kell menni, ennyi az egész, nem szabad lekoptatni magad. Talán több energia, de ha nem sajnáljuk rá, akkor ők szorulnak meg, és előbb utóbb leégnek ezek a gyártók, vagy föl kell fejleszteniük a minőséget.
Én a DKNY órámmal jártam úgy, aminek a pántja, és mindene kristállyal van kirakva, hogy hullott belőle a kristály, egyszer-egyszer visszavittem, beleraktak új köveket. Aztán azok kezdtek el hullani, amiket belerektak. Visszamentem reklamálni, és szóltam a csávónak, hogy mi van, ere ő, hogy visszaküldi. Mondtam, jó, de tisztítsák is meg, mert le van koszolódva, és én otthon nem esnék neki semmivel. Mikor visszajött az óra, több, mint 20 kő ki volt belőle esve (gondolom tisztították, és így sült el..) erre közölték, hogy kifizethetem bele a köveket, darabját nemtudommennyiért, vagy veszek rá új szíjat. Elkezdtem hisztizni a csávónak, hogy mégis hogy gondolják ezt... Végül meg kellett vennem az új pántot rá, de azt tuti, hogy még egyszer nem fizetek ott semmi ilyesmiért. Ja, és közölte a faszi, hogy erre az órára vigyázni kell... Azt hittem kinyomom a szemét. Volt még maradék lélekjelenlétem, és nem így tettem, hanem szarkasztikusan megjegyeztem, hogy ja, akkor nem kellett volna a kalapáccsal ütögetni?! Erre legalább kicsit elszégyellte magát.
brandy 2008.06.23. 10:44:45
_ca_ 2008.06.24. 07:59:33
gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.06.26. 21:50:59