OurFashion

Új Rovat: MinőségMustra

2008.június.20. 13:25

*Bianka*

13 komment

Ebben az új rovatban szeretnénk, ha segítenénk egymásnak abban, hogy melyik márkától mit várhatunk minőség ügyileg. Várjuk a leveleiteket, fényképeiteket, és élményeiteket a témában. A rovatot az én egy hónapos ORSAY övemmel nyitnám, amit teljesen kidörzsölt a saját csatja. Nagyon csalódott vagyok, hiszen már teljesen hordhatatlan.
Megosztás:
13 komment

Címkék: öv orsay minöségmustra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

henci 2008.06.20. 13:34:42

Nekem eddig az orsay-jal csak bajom volt...amiket vettem ott még néhány évvel ezelőtt 1-2 mosás után tönkre mentek/össze mentek :S Azóta be se tettem a lábam oda

Kataa 2008.06.20. 14:27:09

Nekem is volt egy Orsay övem, az nem csak lekopott, de egyenesen szét is szakadt ahol becsatoltam, max 3 hónap alatt. Pedig nagyon szép volt:(

lizi 2008.06.20. 14:40:36

Hát ezért érdemesebb kicsit többet rászánni egy bőrövre, ami lehet hogy kapásból 2 évig birja és kiderül, hogy az olcsó öv milyen drága is volt.

kackac 2008.06.20. 15:45:15

Nekem az összes övem így megy szét, főleg a bőr övek! Nem tudom,mit csinálok velük.. :)
ugyanilyen orsay övem van,csak feketében,és ez bírja eddig a legtovább..

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.20. 17:23:33

Szegényke :(((( de gáz.... :(((((

Sok tömeggyártásra készült márka (mango, zara, stradivarius stb. . . ) amikor befut mindenféle selejt cuccokat árul. . .van úgy, hogy már az üzletbe szétfoszlik, rosszul van szabva stb. . . ezért szeretem én a turikat, ott minőségibb darabokat is ki lehet fogni, meg egyedieket is. . . aukciós oldalakról már ne is beszéljünk. . teszveszen is vettem már see by chloe farmerdzsekit és az basszus minőség :))))))

El vannak egyes márkák szállva maguktól és a minőségre már régen nem adnak. . .

Éva 2008.06.20. 18:28:02

orsay szerintem is borzalmas!én tavaly nyáron vettem egy fehér gyönyörű övet ott, aztán kb 2hónap múlva odaadtam a kutyumnak rágókagyanánt!egész egyszerűe kettévált egész hosszában...no comment!
mango-ban olyan cipőt ne vegyetek amit mindennapi használatra szántok!!!

pimasz 2008.06.20. 20:20:06

vettem egy szép orsay ővet 1500ért. 3nap után szétment..

zoeme 2008.06.20. 22:22:22

pimasz, remélem visszavitted. Bár nem tudom, ezzel a cseréljék már visszával volt gondom: vettem pár éve egy meglehetősen drága O'neill cipőt - imádtam: talpa, bélése rózsaszín, és olyan hawaii feeling volt az egész, mire egy hét után (pedig alig volt rajtam), a sarkánál elkezdett a "puha rész" kimorzsolódni. Visszavittem, visszavették, közölték, hogy küldik ide és oda, majd megtudjuk, hogy vissza tudják-e valóban cserélni. Persze a válasz nem volt, mert szerintük én nem rendeltetésszerűen használtam a cipőt. Pedig sem a kezemre nem húztam, sem nem úsztam benne vagy valami hasonló. Mindegy, azóta a cipőt futáshoz használom, de hát akkor is, reméltem, legalább a pénzemért azt kapom, amit szertnék... :(

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.22. 12:18:33

ezzel a nem rendeltetésszerű használat szöveggel már én is találkoztam, most egy övnél mire számítanak? valakit verek vele? vagy a cipőnél? nem értem, szerintem ezt az indokot be kellene tiltani a fogyasztóvédelemnek.

Ildi 2008.06.23. 08:12:08

Ez az indok azért van, ha mondjuk reklamálsz a vasalódeszkáért, hogy kettévált, mikor a fél disznót daraboltad rajta...
Szemét banda!!!!!!! Útálom az ilyet!!! Persze, hogy nem az ő hibájuk, ha tönkremegy az általuk gyártott/forgalmazott cucc.
Múltkor az O'neill-ban egy srác reklamált, mert lejött a cipőjének (papucsának) a talpa, és már egyszer visszavitte, és megragaszották, de most megint levált. Mondta a csajszi, hogy persze, elküldi megint. Erre a csávó, hogy ne küldje el, hogy megragasszák, mert azt ő is meg tudja csinálni, főleg úgy, hogy aztán megint szétváljon. Gondolom, valami nagyobb kompenzálást akart ennél... Azt már nem hallottam, mert addigra kifizettem a saját papucsomat... :)
Egyébként ilyenkor nem kell elfogadnod, amit mondanak, hanem beírhatsz a reklamáló könyvbe, és fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez (vagy fenyegetőzhetsz vele). Mint vásárló, több jogod van, mint ők beállítják. Tovvább kell menni, ennyi az egész, nem szabad lekoptatni magad. Talán több energia, de ha nem sajnáljuk rá, akkor ők szorulnak meg, és előbb utóbb leégnek ezek a gyártók, vagy föl kell fejleszteniük a minőséget.
Én a DKNY órámmal jártam úgy, aminek a pántja, és mindene kristállyal van kirakva, hogy hullott belőle a kristály, egyszer-egyszer visszavittem, beleraktak új köveket. Aztán azok kezdtek el hullani, amiket belerektak. Visszamentem reklamálni, és szóltam a csávónak, hogy mi van, ere ő, hogy visszaküldi. Mondtam, jó, de tisztítsák is meg, mert le van koszolódva, és én otthon nem esnék neki semmivel. Mikor visszajött az óra, több, mint 20 kő ki volt belőle esve (gondolom tisztították, és így sült el..) erre közölték, hogy kifizethetem bele a köveket, darabját nemtudommennyiért, vagy veszek rá új szíjat. Elkezdtem hisztizni a csávónak, hogy mégis hogy gondolják ezt... Végül meg kellett vennem az új pántot rá, de azt tuti, hogy még egyszer nem fizetek ott semmi ilyesmiért. Ja, és közölte a faszi, hogy erre az órára vigyázni kell... Azt hittem kinyomom a szemét. Volt még maradék lélekjelenlétem, és nem így tettem, hanem szarkasztikusan megjegyeztem, hogy ja, akkor nem kellett volna a kalapáccsal ütögetni?! Erre legalább kicsit elszégyellte magát.

brandy 2008.06.23. 10:44:45

Én is vettem már az Orsay-ben övet, ami kb. 1 hétig se bírta, természetesen visszavittem, ahol ránéztek, megkérdezték, hogy szeretnék-e még egy ugyanilyet :), vagy levásárlom az értékét, esetleg visszafizetik a vételárat. Én ez utóbbit választottam... :)

_ca_ 2008.06.24. 07:59:33

Kedvenc visszavivős történetem: leárazás idén tavasszal (tél végén?), viszonylag friss márka az országban... megtetszett egy felső, megvettem, hazavittem, rájöttem, hogy van rajta egy picike lyuk. Másnap visszabattyogtam vele a boltba, a felsővel meg egy ugyanolyan, hibátlannak vélt darabbal végigálltam a sort a pénztárnál, ahol is a gyakorlottabb lányzó okította a fiatalabbikat: blokk van, szín ugyanolyan, méret ugyanolyan - ilyenkor cserélünk, nem kell adminisztrálni semmit. Csere alatt értsd: vállfa és riasztó új cuccról le, új cucc nekem ad, vállfa és riasztó régi cuccra fel... hozzájuk mondjuk nem megyek többet. Ha adott esetben magam mögött álltam volna, szerintem visszafordulok :)

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.06.26. 21:50:59

hadd védjem picit az orzéjt...övet mondjuk soha nem vettem ott, de a felsőim és a télikabátom remekül bírják:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása