OurFashion

OurAd: Karl Lagerfeld láthatósági mellényben

2008.június.20. 09:45

fashionista

16 komment

Igen, ez ő: a nagy Karl Lagerfeld. Egy billboardon. Láthatósági mellényben.

A szlogen: "Sárga, ronda, semmihez sem passzol, de megmentheti az életed!"

Via The Cut 

Megosztás:
16 komment

Címkék: karl lagerfeld our ad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.20. 09:50:44

Jaj, a kedvencem. Ő egy Isten :))))) Félelmetes egy figura. . . :D

Scala 2008.06.20. 10:00:36

Az ilyenekért vagyok oda Lagerfelde-ért! :-D
Basszus, és ez a fej hozzá!
Bármelyikőtök látta már napszemüveg nélkül?

Scala 2008.06.20. 10:01:58

jav. egy -e-vel többet írtam a nevénél, Entschuldigung!

Ildi 2008.06.20. 10:19:07

Ez tök jó szerintem. Nagyon jó ötletnek tartom.

De biztos, hogy a jó célközönséget szólították meg?
Nem lehet, hogy az átalagember azt hiszi, hogy Ő csak egy idióta láthatósági mellényben és szmokingban? (Ez nem kritika, hanem kérdés.)

janettaylor 2008.06.20. 10:24:35

Én még a médiába, sajtóba soha, (divatbemutatón kizárt) de itt van egy félig meddig elkapott pillanat:

www.sundancechannel.com/UPLOADS/films/320x240/k/karl_lagerfeld_is_never_hap.jpg

Gallianori blogjában is volt erről szó, de ő se találta meg a képet. :(

ne felejtsük el, hogy a haja is nagy védjegye és a szinte mindig magánál tartott legyező, a szinte mindig fekete és fehér kombináció. . . (úgy tudom a haját rizsliszttel fehéríti és hamvasítja már régóta.. . gondolom egyébként ezüstősz. . .)

KAISER!!!!

amundsen 2008.06.20. 10:36:30

Tisztességes és nagyon felelősségteljes dolog, hogy ingyen(!) adta a nevét a dologhoz. Persze, hogy a publiciti sokat számít, de Ő nem felejtette el, hogy a gazdagság és a hírnév kötelez! Ha csak egy embert is megment, már pozitív az egyenleg, tessék megfigyelni: milyen örvendetesen növekszik a csíkos mellényt viselő komoly kerékpárosok száma, őket valóban kellő távolságból észre lehet venni! Ez az ember hasznunkra van az ismertségével. A frász szokott rámtörni a ködös szürkeségből felbukkanó fekete csalinkázóktól. (Egyszer egyet meg akartam ütni, de olyan részeg volt, hogy megsajnáltam, kijózanodva úgy sem tudta volna, hogy miért dagadt a képe) Éppen Lagerfeld is talált volna akár "ütősebb" híralapot, szerencsére ezt választotta. Elég elkeserítő, hogy Magyarországon a hasonló próbálkozásokat pusztán reklámként tekintik, bezzeg ha a Dunaferr focistája eltalálja a labdát....

hejesirasbalynok 2008.06.20. 11:13:37

izé, csak én nem látom a képet?????

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.20. 11:16:45

Valószínűleg, csak Te nem. . . :(((

Scala 2008.06.20. 11:17:11

Ildi, arra gondolsz, hogy az átlagember nem tudja hova tenni a muksót? Franciahonban és a németeknél szerintem mindenki ismeri!
És szerintem ez a plakát franciául van.
Magyarországon nem tudná a célcsoport, hogy ki ez a fura fazon, abban igazad van... bunkók vagyunk mi még a minőségi divathoz... :-(

Scala 2008.06.20. 11:18:11

janettaylor 2008.06.20. 10:24:35
Jaj, köszi! :-D

hejesirasbalynok 2008.06.20. 11:29:08

a firefox böngészőmben nem láccik!
IE az bezzeg mutatja.
és ezt így hogy?

Szurkapiszka 2008.06.20. 11:34:57

Kiváló a kép !

hejesirasbalynok:

ADblock szűri a képet.

koji lijek trebate? 2008.06.20. 11:56:08

nem véletlenül kapott sóskarcsi nyolcszázezret a fütyülőktől érte.

Tim 2008.06.20. 12:06:11

Nagyon jó ötlet szerintem ez a plakát... ha egy ember felveszi a mellényt, már megérte!
Lagerfeld-et szerintem egyre többen felismerik... (legalábbis reménykedem benne) ... : )

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.20. 13:20:10

nekem is nagyon tetszik, hogy elvállalta és szerintem külföldön négyzetesen emelkedik azoknak a száma akik ismerik az itthoniakhoz képest!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása