OurFashion

A biciklisnadrág visszatér

2008.június.19. 09:51

fashionista

47 komment

Nem, ez nem egy gagyi Szex és New York mozifilm paródia címe, hanem a félelmetes jövő.

A Prada kifutóján, a 2009-es Resort kollekció részeként tűntek fel az alábbi, '80-as éveket idéző darabok (oké, bevallom: nekem is volt kislánykoromban) és lehetséges, hogy ismét elárasztják a nagyvárosok utcáit. Bár a nagy leggings őrület után ez nem meglepő, mégis valahogy ellenérzéseim vannak a biciklisnadrággal kapcsolatban.

Ti fogjátok majd viselni, ha újra divatos lesz?

Via The Coveted.

Megosztás:
47 komment

Címkék: prada

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2008.06.19. 09:57:27

Jaj nekem! Mikor ovis voltam nekem is volt egy szépséges lila darad (amit szerettem is), de azt hiszem ez most nem az én "kifutós" időszakom lesz... szerintem csak nagyon kevesen engedhetik meg maguknak - a cangásokon kívül - én nem örülök! : )

Scala 2008.06.19. 10:12:11

Mármint hogy feszes, egyenes combok kellenek hozzá? Igen.

Nekem ezek a képek tetszenek! :-)
És mivel időben szóltatok, mindent megteszek az ügy érdekében. :-)

Purell 2008.06.19. 10:15:10

persze, ha ilyen lábam lesz, hogy a 7es busz átfér közte

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.06.19. 10:21:24

Azért megnézném, amint biciklis nadrágban sétál végig a kifutón egy modell... :-D
gyk: a bringásnadrágban van egy eléggé feltűnő szivacsbetét, ami a nyeregben történő megmaradást egy fokkal könnyebbé, elviselhetőbbé teszi, de ugye séta közben... hát izé... :-)

Domesticdragon 2008.06.19. 10:21:43

Hű de betegesen néznek ki ezek a kislányok!Egy kis izom,és husika kell rájuk!
Brindásgatyó maradjon csak a bringásoké!
Ha újra divatba jön elképzelem,hogy az is magára rángatja akinek nincs önkritikája-mint a rövid póló alól kilógó kelttészta hasak a 90-es évek közepétől-,az majd mutogatja a hájas,csúnya fenekét.
Remélem elkerűl miket,olyan sok szép dolog van amivel csinosak lehetünk......

lizi 2008.06.19. 10:22:48

Ezek a lányok valószinűleg annyi idősek, mint amikor Te (Mi) kislány voltál, szóval nekik egész újdonság lehet. :)

Szusza 2008.06.19. 10:30:33

Hogy lehet valakinek ennyire x lába? Vagy csaka fotó csal?

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 10:32:50

Calzedoniába már idén is láttam ilyen darabokat. (tavaszi kollekciójába) színes és pöttyös stílusban.

Ennek a modell csajnak szerintem sincs jó lába. . .se alakja. . . nagyon kis gebe és mikor lesz már ennek tényleg vége?! Nem arró volt szó, hogy nem fognak ilyen lányokat foglalkoztatni divatházak? (az anorexia miatt)

Én maradok a leggingsnél (cicanadrág) ;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 10:39:53

Igen mostmár felfedeztem, de mind2 gáz szerintem.Beteges számomra. . .

kerikak 2008.06.19. 10:43:29

én biztos nem, régen sem tetszett.. ez a nő hogy lehet ennyire gebe???

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 10:46:17

de azért én erősebben az elsőre értettem talán. . . :)

baracklekvar 2008.06.19. 10:47:27

sokáig tartott, hogy elfogadjam a cicanacit, főleg ,mert 40-140 kilóig mindenki hordja. még most is csak úgy vagyok hajlandó felvenni, hogy vmi takarja a hátsómat, önmagában egy felsővel sztm gáááááz. ahoyg ez is:S
nekem rózsaszín volt ,szép fényes anyagból...oviban:) akkor is utáltam, msot meg még jobban.

kifejezetten csinos lesz a karfiolokon.

és a modell lányt élleg elképesztően vékony...sosem lesz vége az anorexiás kornak?:(

SMS 2008.06.19. 10:47:57

Szerintem én nagyon szeretem ezeket a lányokat. Gebeségükkel együtt. Nem véletlen, hogy fiatal és vékony lányok vannak a kifutókon. Ez tetszik a fiúknak és a ruháknak.
Amit látunk ezeken a képeken az (még) nem anorexia.

Az persze más tészta, hogy a divatot nem ennek a 2%-os kisebbség részére kellene csinálni. Mert ez a nadrág egy hájasodó, huszas évei végén járó lánynak már nem áll jól.

Tim 2008.06.19. 10:48:10

Ezek a lányok nem mennek ki a divatból míg a "híres" emberek megrendelik a nagy divatházaktól a 0-ás méretű darabokat...

Mondjuk nekem nincs bajom velük, sok lánnyal találkoztam fotózásokon akik nem is tesznek annak érdekében, hogy ilyenek legyenek... félreértés ne essék, én föl sem érem őket mikor öltöztetem őket... : )

Indilyány 2008.06.19. 10:50:04

Nekem már a leggings sem jött be. A kicsit husibb lányokon viszont állandóan azt látok. Nem értem. Viszont mikor kicsi voltam, anyukám vart egy nagyon nagyon rózsaszínűt, amin mindenféle színes sokszögek voltak. Na, azt imádtam. :)

afx 2008.06.19. 11:02:15

ezek a lányok 15-16 évesek
azért ilyen az alakjuk,mert valszeg 15-16 évesen még nektek is ilyen volt,amig 20-23 környékén nem kezdtetek 'asszonyosodni' :D
ilyenek.kész.rajtuk áll jól a ruha.
HAGYJÁTOK BÉKÉN A SOVÁNY LÁNYOKAT(igazábol mindneki tudja,h ők csak azokat zavarják akiknek vmilyen komplexusuk van magukal szemben)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 11:20:45

afx!

Nem bántásból írtam, de egy kollegám mostohalánya 17 évesen ilyen és súlyos anorexiába szenved sajnos. . . nem is részletezném egészségügyi bajait. . .

és ez egy nagyon rossz példa. . . míg a kifutón még csak csak mutatnak rajtuk a ruhák, de az életben mondjuk bikiniben? (SMS-nek még hozzátenném én 20 fiúval dolgozok együtt és egyiknek se tetszik ez)

de én főleg a példára és az egészségügyi dolgokra utaltam, bajom nekem sincs velük. . .

megjegyzem ezt a nagy divatházak is hangosztatják. . .

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 11:21:47

A leggings nekem se tetszik, csak egy felsővel. . . ;)

Aggie 2008.06.19. 11:22:07

Szerintem nem kell izgulni, a Prada biztos kitalal valamit a 30-40-eseknek is, nem kell mindenkinek ebben jarnia. Egyebkent is bringasnacit ugyis csak a fiatal lanyok fognak hordani meg Ungar Aniko :)

Tarajos Goethe 2008.06.19. 11:22:47

afx te beteg vagy.
Azt ismered hogy "Egy ?! Hiszen mind szembe jön!"

Ilyen x láb hiába asszonyosodik sosem lesz szép.

És nekem van komplexusom.

ErrorFlynn 2008.06.19. 11:23:16

volt egy fekete darabom, rózsaszín-sárga-lila nagy pöttyökkel.
...

most fel nem venném. a matt feketét se, semmilyet. a leggings se a szívem csücske, ha jól emlékszem, egyszer volt rajtam, szoknya alatt, és végtelenül hülyén éreztem magam benne.

a modellek meg soványak, mindig is soványak lesznek, akinek tetszik, nézze őket, akinek meg nem, az szarja le, sztem.

mirejmatyiő · http://www.antikkonyv.hu 2008.06.19. 11:23:38

Borzasztóak ezek a girhes lányok.

kerikak 2008.06.19. 11:25:52

afx, nekem ugyan nincs semmilyen komplexusom magammal szemben :)

de a felső képen lévő lány betegesen sovány, egyáltalán nem áll jól rajta a ruha

Scala 2008.06.19. 11:33:32

Afx, azt ki mondta neked, hogy a 15 éves lányoknak ilyen alakjuk van, és a nők 23 éves koruk körül kezdenek asszonyosodni?!
Szerintem nézzél körül az iskolák környékén (ált. isk. gimnázium, szakközepek főként) nagyon meg fogsz lepődni! No offence, csak nem bírom a hülyeséget!

Tim 2008.06.19. 11:44:07

Sajnos, vagy nem sajnos tényleg vannak ilyen kamaszlányok... 15 évesen megnőnek kb. 175-180 cm magasra, a súlyuk nem nagyon változik, idővel persze "gömbölyödnek" egy keveset, de ez lesz az átlag súly, magasság.

Nem egy fotósorozatot csináltunk 13,14,15 éves lányokkal... ők ilyenek!
Ami azt illeti én sem szeretnék 180 cm magasan a súlyommal kitünni. Nekik ez már így is elég "megterhelő", hogy a srácok a vállukig érnek a suliban...

Persze a kóros soványságot nem sem tolerálom! De ebben nagy segítség lehet egy remek anyuka! : )

Nebameg 2008.06.19. 11:45:51

A lányok gebék, nincs mese. 50 férfival dolgozom együtt, egynek sem tetszenek ezek az anti-termékenység ikonok. Biciklisnadrágban meg biciklizni kell, nem a kifutón csámpázni.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 11:55:17

Köszönjük Vidor!

Itt senki se állította, hogy kövérség nem ugyanilyen probléma.

hobe 2008.06.19. 11:57:15

En most is viselem. Megis mi a feneben kene biciklizni, farmerben?

dzsuli 2008.06.19. 12:12:43

én látom benne a rációt, ha bögyös feszes fenekű, forműs lányok lejtenének a kifutón senki nem a ruhát nézné, még anők se, mer ami szép az szép.
Ezek a lányok nem vonják el a figyelmet a ruháról.!!

biciklinadrág meg fúj, műszálrengeteg.

coco 2008.06.19. 12:24:49

szerintem ez mindig téma lesz, mert mindenki sértve érzi magát ilyenkor, a vékonyak azért, mert a ducik anorexiásozzák őket, a ducik meg azért, mert a vékonyak letehenezik őket... :)
szerintem mindkét oldalon vannak szép, stílusos, jóránézni nők, és vannak csúnya, stílustalan, egészségtelen verziók is... tény, hogy ami egészségtelen, az ellen tenni kell valamit. és szerencsére mindkét táborra van vevő a férfiak körében is... :)
a tervezők pedig azért szeretik a vékony, sehol sem "kiálló" nőket, mert rájuk könnyű tervezni.
az viszont tényleg problematikus, hogy gyakran egy normál testalkatú nő is megküzd a ruhaméretekkel...

lizi 2008.06.19. 12:58:47

Coconak igaza van. A ruhaméretezés valóban problematikus. Egy anyukám korosztályú nő például nem nagyon talál magának ruhát az üzletekben, mert a 40-42-es is túl kicsi, meg hát stilusban sem nekik való.
De ez az ellenkező irányba is igaz. Én nem vagyok egy gebe alkat (csak alacsony), de a 36-os ruhák általában nagyok és nem mindegyik gyártónak van 34-es. Igy marad a turi, ha szerencsém van ott találok.

Ildi 2008.06.19. 13:19:57

"Nem egy fotósorozatot csináltunk 13,14,15 éves lányokkal... ők ilyenek!"

Tim, azért nem mind... Scala-nak igaza van. Fiatalabb korban is vannak nőiesebb alakúak. Volt egy tanítványom, ált.isk. 6-ban (nem bukott) nagyobb melle volt, mint nekem...

Csak ne általánosítsunk.
És nekem sincs bajom magammal, de azt nem szeretem, hogy anorexiásokat fotóznak, MEGFOTOSOPPLVA!!!, és tesznek címlapra. Ettől lesz anorexiás a többi addig egészséges lány. Fújj. Mi meg gyógyíthatjuk őket, mert olyanokra akrnak hasonlítani, akik betegek.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 13:24:27

Ildi!

Szintén erre akartam feljebb én is kilyukadni, de egyesek vagy félreértelmezték vagy nem tudom mi történhetett és rögtön jöttek a komplexusos témával. . . :(

Egyébként nekem sincs bajom magammal. . . :)

Tim 2008.06.19. 14:01:30

Ildi: Ha jobban figyeltél volna arra amit írok, akkor tudnád, hogy nem minden lány ilyen mikor tini, tisztában vagyok ezzel!
De pont azt mondtam, hogy már ilyenkor azzal nyaggatják szegény lányokat, hogy: Miért vagy ilyen vékony? Nem eszel? Beteg vagy? - Pedig nem!

Mint említettem a "beteg" lányokkal nekem is bajom van - nem csak egy mondatot kéne kiragadni egy szövegből - de rajtuk is lehet segíteni!

Ez nem fog egyik napról a másikra megváltozni! És lehet, hogy nem egyből támadni kellene... a kövéreket jövőhéten szídjuk?

Tim 2008.06.19. 14:06:05

A photoshoppolás ahogy Te ismered, már nem "divat"... csak hát nem akarnak pattanásos lányokat címlapra tenni... Nem derekat faragunk!!!

És, ha jól emlékszem ez egy biciklis nadrádról szóló cikk komment oldala... : (

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 14:12:18

Tim!

Én nem támadólag írtam.

Mindig vannak kivételek és lesznek is!! Egy fiatal lány felépítése tényleg még sokat változik. . . kialakulóban van. Csak nem szabad ehhez ragaszkodnia később. (egyébként nem csak a modellek csinálják ezt, hanem sztárok és átlag emberek is)
Az tény, hogy jó lenne, ha az átlagos alkatú embereknek is gyártanának ruhákat és nem esnének át a ló másik oldalára, hogy csak ilyen alkatú emberek a normák. . .. mert mint már feljebb valaki említette, mindegyik súlynak meglehet a szépsége, ha tudja az illető, hogy mit hangsúlyozzon magán és stílusosan van felöltözve. (a kisugárzásról nem is beszélve) Szerintem az első kis hölgynek a lábát nem kéne hangsúlyoznia. ennyi...

DE: térjünk vissza a biciklisnadrág témára! ;)

Senki nem cikiz itt senkit, "nemdebár"?

Tim 2008.06.19. 14:24:16

Köszi, egyetértek, de nem neked szólt a komment, nem te szólítottál meg! : )

Egyébként én sem vagyok modellalkat, a legkevésbé sem... csak nem a lányok hibája, hogy csak ilyen alakkal kapnak munkát!

Elárulok valamit... őket sokkal nehezebb öltöztetni mint egy szép "átlag" testalkatú lányt! : )
Örülnék, ha egyszer a 168 cm és a 38-as ruhaméret lenne a nyerő! : D

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 14:31:07

Hátha eljön az az idő Tim! :) ;)

Zozo 2008.06.19. 20:46:51

Szerintem nem a lányokat kellett nézni, hanem a ruhát - csakhogy védjem őket kicsit, mert az alsó szerintem még belefér az egészségesbe, és szerintem még szép is. Vannak ilyen alkatú lányok, akik nem igen tudnak hízni, és ilyen vékonyak maradnak - egyik régi barátnőmet juttatja eszembe.

Nekem nem volt biciklis nacim, de az alsó összeállítás egész jó. Meg hát úgyis kitalálják majd, mivel a legjobb felvenni.

Ildi 2008.06.20. 07:32:02

Tim, én sem támadólag írtam, és úgy látszik, te is figyelhettél volna jobban: én nem a lányokat szidom. Én azokat, akik ilyen lányokat alkalmaznak, és állítják be őket úgy, mint követendő példát.
Nem tudom, hogy milyen eszközök vannak ma a fotózásban, nem vagyok szakember, úgyhogy ezt rád hagyom, de kérlek, ne mondd azt, hogy csak a pattanásokat tüntetik el a modellekről...
Nyakat nyújtanak, arcot, derekat, combot, kart vékonyítanak (lehet, hogy Te nem, ezt nem tudom, de általában), szemet nagyítanak, meg mellet....
Tanultam erről: az észlelésünket jobban megragadja, ha már egy pár milivel változtatnak valamit, és jobban tetszik...
Én ezt nem szeretem. Mert mit csinál a kamaszlány, akinek kialakulóban van az önértékelése és önképe? Megnézi a magazint, és azt mondja: hú, ez a lány tökéletes... sose leszek ilyen. DE ILYEN NŐ NINCS IS.... csupán mesterségesen létrehozott példakép.

Tudom, hogy hiába koptatom a szám (az ujjam a billentyűzeten..), ez nem fog megváltozni. Mert sokkal vonzóbb a kifutón és a címlapon egy 190 centi, 45 kilós lány, mint egy 168 centis és 60 kilós.

A másik: biztos van sok olyan kamaszlány, aki 13-15 évesen így néz ki természetesen (és nem betegen), hiszen pont változik a teste, nyúlik mindenhol, a kaja meg, bármennyit eszik is, meg sem látszik rajta. (Egy részük biztos ilyen marad később is.) Ez oké. De az nem oké, mikor a kifutókon a ruha mellett a lány bordája látszik. Szóval vannak olyanok, akik igenis beteg, anorexiás lányokat foglalkoztatnak. És ez nem a beteg lányok hibája, még egyszer mondom, nem őket szidom (durva lenne pszichológusként!), hanem azokat ekik ebből jó példát csinálnak.

Nézd meg ezt a kommentsorozatot. Mért kezdett el az anorexiáról szólni? Mert a lányok combja a képeken befelé hajlik (és biztos nem a fotosoppolástól), hanem mert TÚL soványak.

Bocsi, Tim, tényleg nem figyeltem jól, és kiragadtam egy mondatot. Neked is igazat adok, de fönntartom a véleményemet az anorexiás lányokat foglalkoztató ügynökségekről, tervezőkről, és a fotosoppal "nempattanásteltüntetős" címlapokról.

Tim 2008.06.20. 12:16:41

Engem is zavar ez a "mintakép", de ez ellen nem sok mindent lehet tenni, mi szakmabeliek (magyarországon) nem élünk ezzel a technikával amit írtál... legalábbis nem jellemző, így is megakadájozva ezt a téves képet a női testről. Lehet szídni persze a divatházakat, de amint láttam Te sem úgy írtál a fenti poston Lagerfeld-ről mint egy "téves képet festő divatikonről", hanem mint egy zseniális művész magasztaltad - amivel mélységesen egyetértek : ) - és sajnos ő sem a természetes szépséget hírdeti.

De egy a lényeg, nem hiszem, hogy venni fogok magamnak bringás nadrágot! : )

V10R1C4 2008.06.28. 22:16:01

Én szerettem a biciklisgátyót. Ha lesz nem full műszálasban, lehet, fogom most is hordani. Egy kérdésem maradt viszont: hogy tud egy comb egyenes lenni?? Mármint ezen a - szerintem teljesen izommentesen, vacakul sovány, egy szóban: ványadt - csajszin kívül...

V10R1C4 2008.06.28. 22:20:05

Ja, aki olvasta már ilyen tárgyú hszemet, tudja, hogy nem vagyok csont- és izomfóbiás, sőt, én magam is 178 cm-56, max 60 kiló vagyok. Nem direkt - gyárilag. De számomra az, hogy egy lábon valami kis izom ne dudorodjon ki, horror.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása