OurFashion

Mischa Barton táskái

2008.június.18. 20:11

*Bianka*

13 komment

Mint a celebek nagy része, Mischa Barton is tervezésbe fogott. Új táskakollekciójából két darabot már meg is jelentetett a nyilvánosság előtt. Nektek, hogy tetszik? És egyébként mi a véleményetek a hollywoodi sztárok ruha és kiegészítő tervezéseiről?
Megosztás:
13 komment

Címkék: táska mischa barton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.18. 20:46:47

Nem tetzsik, de nem is vártam mást a szóban forgó leánykától. Egy rakás szerencsétlenség az a nő. Hülyi hippi-country stílusban adja elő magát,még rosszabb mint Britney Spears.

A celebek tervezése pedig szerintem erőltetett, mert fehér holló, sőt mi több, nem létezik, hogy szép is legyen amihez adják a nevüket.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.18. 21:30:33

Scalaval egyetértek, abban, hogy vajmi kevés közük van a tervezéshez a celebeknek. (csak a nevüket adják hozzá)

Viszont nekem a barna táska tetszik és szerintem Mischa Barton egy nagyon helyes fiatal lány. . .

and 2008.06.18. 21:35:03

Azért Mischa Barton elég nagy divatikon a fiatalabb korosztály körében, ne nagyon bántsuk.

**Anna** 2008.06.18. 21:44:08

szerintem semmi küzük a tervezéshez. vagy esetleg annyi, hogy ott ülnek egy tényleges tervező mellet, és eldöntik, hogy legyen-e itt varrás, vagy ne. utána meg persze az ő nevükön fut.
a barna táska nem rossz, de semmi extra.

Zozo 2008.06.18. 22:02:08

Scalaval abszolút egyet értek. Az a nő igencsak rosszul öltözik, és szerintem a kollekciója sem jobb.

Eki 2008.06.18. 22:16:17

A fehér táska szerintem jó. Amúgy tényleg nem ők tervezik nagyrészt, gondolom. Mischa Bartont gyűlölöm.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.19. 10:20:32

Scala, te nagyon nem szereted ezt a kisjt, úgy látom! :D

Mrs.SethCohen 2008.06.19. 10:28:38

Szerintem a fehér táska szép.Mischa Bartonnal sincs sok bajom. Viszont nem hiszem, hogy ő tervezte volna őket,úgyanúgy ahogy egyik celebnél sem hiszem el, hogy hatalmas tehetsége lenne a ruhák tervezéséhez.Valószínűleg inkább csak rábólintanak egy-egy darabra, hogy igen ez tetszik,legyen a kollekcióm része.Marketing az egész,de végülis bejött nekik....

Zsófi 2008.06.19. 15:25:57

Scala mai önbizalom fröccsöm megkaptam ezektől a képektől!
Azthiszem megmutatom a barátomnak is;)
De hogy a témához is szóljak, szerintem sem ő tervezi,de az a marketing meg sale szakember aki úgy gondolta hogy Misha Barton jól hangzo név a divat világban..azok visszaadhatnák a diplomájukat. Vagy az O.C. imádó amcsi lánykákban bíznak?

Barylike 2008.06.19. 23:06:52

Scala látom aktív blogolvasó és kommentelő vagy :) néha ellátogathatsz hozzám is :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása