OurFashion

Love or hate kettő az egyben

2008.június.17. 21:49

**Anna**

12 komment

Mi a véleményetek erről a Roberto Cavalli tervezte elefántos karkötőről? Nekem először egy vízköpő jutott eszembe, bár nem tudom miért...amúgy kifejezetten nem szeretem a tervezőt, nagyon nem jönnek be az állat minták, és ő meg szinte minden kollekciójába belecsempészi valamelyik élőlény szőrének illetve pikkejének mintázatát. No és itt vannak az általa tervezett telefonok, amik szintén állatmintásak, csak hogy alátámasszam az elméletemet, nem csak a ruháknál használ állatmintát. Amúgy csak 1085 darabot dobtak piacra, ami karácsony óta( akkor keztdék el elladni)akár el is fogyhatott. Az ára enyhén szólva húzós, 12 500 font, szóval azért lehet hogy akad még egy raktáron.Nektek mi a véleményetek erről? Jöhetnek az állatminták, vagy ne is lássátok őket? És a karkötő? A telefonok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.17. 21:54:41

Ocsmányságok!

Én se különösen szeretem a munkáit, de van 2 övem tőle ami nem állatmintás és szerintem nagyon jó, ha valakit majd esetleg érdekel, akkor beküldöm! :)(mert szerintem az nagyon jó ellenpélda Cavalli stílusra)

Van egy köröm pipellőm is, de az elegáns fekete, hegyesorrú :)

Tim 2008.06.17. 22:09:43

Hát... ez nekem nagyon hate! Hihetetlenül giccses, kicsit bóvli beütése is van... röviden: ez nem jön be! Hate

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.17. 22:11:45

A kígyóbőr nem annyira, a többi simán. Szeretem ezeket a kicsit extrém darabokat, mert nagyon jól lehet velük egyensúlyozni egy sima, egyszerű öltözéket. Tetszenek

Indilyány 2008.06.17. 22:22:42

A telefonok egyáltalán nem tetszenek, utálom az állatmintákat. Nem tehetek róla, de nekem közönségesek. Viszont a karkötő nagyon tetszik. Nagyon elegáns, egy kis feketével nagyon szépe lenne.

and 2008.06.17. 23:02:16

Nemsokára mi ics megcsodálhatjuk cavalli műveit az andrássy úton.

Scala 2008.06.17. 23:10:26

Anna érdekes, én is libabőrős leszek Cavallitól!

Eki 2008.06.18. 00:35:40

Cavalli tud ennél jobbat is szerintem. Ezek annyira nem jönnek be, bár a teló az még poén is lehet. A karkötőt nem nagyon hordanám.

Zozo 2008.06.18. 01:21:07

Alapvetően nem vagyok oda az állatmintáért, de egyet értek Virgogirl-el, ezek a dolgok jó kiegészítők egy egyszerű öltözékhez.

coco 2008.06.18. 09:27:11

nem bírom az állatmintákat...

v.rita 2008.06.18. 10:24:12

hatto... nekem NAGYON nem tetszenek :S

zs 2008.06.18. 13:25:20

én nagyon birom cavallit, és részemről bejönnek az állatminták (d&g is használja, aki szintén állat -szerintem), egészen addig a pontig, amig nem hal meg állat érte

a telefonok viszont nem tetszenek, mármint a készülék az antennával :(

jaxxodeath (törölt) 2009.03.15. 14:44:49

giccses, cigányos, mint minden ami cavalli...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása