OurFashion

Special Edition Kelly Hermés táska

2008.június.16. 10:26

*Bianka*

6 komment

A Hermés kiadott egy speciális Kelly táskát, amin a hercegnő fényképe van vászonra festve. A táskák darabja 52 000 euró, amit  Grace lánya, Stephanie fog megkapni,aki a Küzdelem az Aids ellen Monacóban társaság vezetője, és az összeget természetesen jótékonyságra fordítják.
 
Egy korábbi cikkünk Grace Kelly-ről itt: Ourfashion Grace Kelly
Megosztás:
6 komment

Címkék: táska grace kelly hermés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2008.06.16. 11:50:45

Csak én vagyok defektes, hogy nekem ez a nagyon terdni és bizonyos körökben abszolut must have Hermés táska fazon egyáltalán nem tetszik?
Evvel a kép megoldással, ami amúgy kezdeményezésként- ill az összeg sorsát nézve nagyon szimpatikus, de a táska maga valahogy félelmetesen gagyi hatást kelt...

Démétér 2008.06.16. 11:53:16

Nekem sem tetszik ez a táskafazon. Ez a táska pedig különösen nem. Olyan érzésem van tőle, mint mikor olcsó, fehér vászon lámpaernyőre barokk csillármintát ragasztanak. Ne már.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.16. 11:57:26

nekem is gagyinak tűnik, mivel minden olaszországi (lehet hogy máshol is, de én még csak ott láttam) esti vásárban ilyen táskákat árulnak, grace kelly, monroe, és audrey fényképekkel. A fazon nekem elmegy kategória, de mondjuk 30-35 évesen lehet hogy nagyon kellene.

Eki 2008.06.16. 15:00:10

Nem tetszik a fazon. Az, hogy kép van rajta, tök menő, de maga a táska gagyesz.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.16. 15:02:53

Hermes fazonnal nincs gondom, de ez aztán mindent kelt, csak nem luxus hatást!

A gesztus persze jó, de valami szebb kivitelbe képlem.

Legyen belül (vagy a csatnál kivül) egy Grace Kelly dombornyomat a hermes mellett és kivül legyen valami extra szép bőrből. . . :D

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.17. 07:16:37

A fazon maga nagyon jó, igazi klasszikus, elegáns darab. Viszont az a textilre nyomott kép elég olcsó kinézetűvé teszi. Bírom az ilyen retró fotós táskákat, de ha már van egy eléggé "hatásos" fazon, akkor azt kár elrontani egy másik "hatásos" fotóval...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása