OurFashion

Megjelenés előtt - Givenchy szempillaspirál

2008.június.14. 08:18

fashionista

9 komment

A "Zsivansi" 2008 őszén egy nagyon különleges szempillaspirált jelentet meg. Az újdonság -ahogy a képen is látható- az egyedi kialakítású kefében rejlik. A Phenomen Eyes nevű spirállal elvileg a legapróbb, legeldugottabb szempillák is kiemelhetők, sokkal precízebben lehet vele festeni, mint a klasszikus kefékkel. Sok az ígéret, és nagyon kíváncsi lennék, mennyire jó a valóságban.
Majd talán a Nagy Szempillaspirál Tesztnél-amit már megígértem nektek- megnézzük...



Via Makeup Makes Me Happy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.14. 08:58:07

Kicsit félelmetes a kefe rész, de a csomagolás amúgy tetszik.
Túl tüskésnek és gömbnek néz ki az a kefe, nem?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.14. 09:31:53

Az Estee Lauder és a Lancome ősszel vibrációs szempillaspirálokkal jön ki majd. Szerintem az félelmetesebb :)

Julcsi 2008.06.14. 10:00:03

Nekem egyből a CSI helyszínelők ujjlenyomat megjelenítő, ilyen mágneses ecsete jutott róla eszembe :) Ez így hülyén hangzik,de aki szokta nézni, az érti mire gondolok:)

Démétér 2008.06.14. 10:07:04

Hű. Hát ez izgi. Majd azért kipróbálom :) Bár félő, hogy amilyen ügyes vagyok, megcirógatom a kedves ügyfél retináját vele.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.14. 10:16:06

Félelmetes, mint egy miniatűr vécékefe.

És igen, Julcsi, értem :-)

**Anna** 2008.06.14. 12:07:43

ez vicces nagyon. kiváncsi vagyok hogy mennyire lehet használni. én már a görbítettel sem vagyok kibékülve, a fésűs meg tényleg nem jó

Scala 2008.06.14. 12:22:23

A görbített nekem sem használ, a fésűs, mint a ragasztó... nem is tudom, nekem a kül. hosszúságú sörték, megfelelően dúsan jön be...

Virgogirl: WC-kefe! :-D

dzsuli 2008.06.14. 14:44:09

hát lehet h nem a Givenchyét fogom kipróbálni, de feltehően a többi cég is ki jön majd egy hasonlóvla, na majd azt:)

Rita 2008.08.27. 13:39:01

Ezt a spirált már értéleklték idén az amerikai Insytle magazingban, és kimondottan jó kritikát kapott, úgyhogy én nagyon várom!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása