OurFashion

YourStyle

2008.június.13. 10:30

*Bianka*

7 komment

Eljött a péntek, eljött a Ti rovatotok! Az első szerzeményt Ilditől kaptuk. Ezt a ruhát a legény-leány búcsújukon viselte. Saját tervezése, és a varrónője varrta meg. Nekem nagyon tetszik a hátulja! A képeken nem látszik de fényben arany csillogása van. Ugye észreveszitek hogy a nyakkendő ugyanolyan színű, mint a ruha?
A következő darab Zsani szülinapi ajándéka ez a Pedro Garcia szandál:
A következő szintén Zsanitól vintage look-os szandál (amit ő turbózott fel valamivel, tippeljetek mivel) és hozzá illő Cole Haan g series márkájú táska. Bevalotta, hogy kissé cowgirl-ösnek tartja. Kiváncsi vagyunk a Ti véleményetekre is! Nekem a kis dobókockák nagyon tetszenek.


Megosztás:
7 komment

Címkék: táska ruha szandál yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.06.13. 10:47:17

Táska LOVE LOVE..cow nélkül is.Szerintem.

A ruckó is szép odafönn.
De ezek a cipők vhogy nem tetszenek.Talán a szandi,de nem az én stílusom.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.13. 10:50:56

lehet, hogy a cow nem pontos, lehet hogy inkább hippies :)

lizi 2008.06.13. 12:08:22

Zsani papucsa nagyon tetszik, a lánc ugye a hozzá illő ékszer?
Csak nem te szinezted ki a kis pöttyöket a lábfején? :) A táska nekem sok, de jó, hogy te ilyen bevállalós vagy és lényeg, hogy te jól érezd vele magad. ;)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.13. 12:38:09

Köszi Lizi! :)

A láncot és a 2 karkötőt azért raktam a képre, mert szívesen viselem őket a papucshoz. Van ami már előtte is megvolt, van ami csak utána került beszerésre. . . :)

Igen: a rézszínű szegecseket tuningoltam fel színesre. . . :D

A táska valóban merész, de én kiegészítőkbe imádom a merészet ( be kell valljam)

lizi 2008.06.13. 12:47:09

Fellelkesedtem, lehet, hogy valamit én is beküldök... csak most épp mindenem dobozban van. :)

Scala 2008.06.13. 16:02:54

lizi: küldj! Nagyon vicces érzés! :-)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.13. 19:26:45

Scalanak igaza van: vicces. . . jó más véleményét is hallani! :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása