OurFashion

Közkívánatra: Judith Leiber Cupcake Bag

2008.június.12. 10:35

fashionista

12 komment

Ez az a kis táska, amelybe belerejtette Lily Carrie telefonját. Aki nem értette az előző mondatomat, az feltételezhetően nem látta a Szex és New York mozifilmet, melyben az előbb említett jelenet számtalan konfliktust okozott.

Szóval íme az ikonikus kiegészítő -és annak tervezője- amelyre több kommentező is kíváncsi volt már. Judith Leiber fő termékei a sok strasszból kirakott, különleges fémtáskák, például ananász, citromszelet, virágcsokor, jegesmedve alakban.
De jelenleg az epres cupcake táskája a legnépszerűbb az ikonikus filmnek köszönhetően. Az apró, 4250 dolláros táskát számtalan csillogó strassz ékesíti. A hab a cupcake-n (amelyre megint nincs jó magyar szó, de igazából egy klasszikus muffin vajkrémréteggel a tetején) a rengeteg rózsaszín kövecske, mely egyenesen Ausztráliából származik. Nagyon kislányos, nagyon csillogó, nagyon rózsaszín, nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy tetszik nektek vagy sem?



Sajnos a weboldalukon nem rendelhető már meg, a cikket a The Bag Forum információi alapján készítettem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.12. 10:55:30

Táskának hülyén néz ki, meg szerintem amúgy is giccses!

Számomra nem elég klasszikus. De ezek a mütyür dolgok úgysem nekem szólnak. Carriehez illik.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.12. 10:57:31

Judith Leiber cucc is szerepelt már a sorozatban is.

Sejtésem volt, hogy ez s az, mert meg lehet ismerni a stílust nagyon. . .

Táskái a legtöbb nekem is giccses. . .napszemüvegbe még van ami tetszik tőle, de néha ott is túlzásba esik a strasszozással. . .

lizi 2008.06.12. 11:08:45

A kislány kezében cuki volt, de ennyi, 4000 dollárét meg úristen mennyi mindent lehetne venni...

Démétér 2008.06.12. 11:36:56

Ha még egyszer négy éves lennék, akkor talán... bár a rózsaszín helyett már akkor is a vöröset, a cupcake helyett a gyümölcsöt szerettem. Nagyon édeskés. Olyan My Little Princess hatású számomra.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.12. 12:14:43

Judith Leiber táskáit bírom, nagyon szépek is vannak közöttük, de nem hiszem, hogy merném viselni... Inkább csak nézegetném.

És Lizivel is egyetértek, ebből a pénzből egy csomó mást lehetne venni - még ehető sütit is ;-)

Zsófi 2008.06.12. 12:20:12

NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!!!

Végre nyugodt a lelkem:)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.12. 12:24:48

Tényleg nagyon nézegetnivalóak, mert látom bennük az egyediséget a kézimunkát, azt aJudith leiber stílust, ami által nem hiába híresült el.

Láttam egyszer egy fotó, ahol rajta volt a képen (öreg néni már) és előtte rengeteg kreációja. . . jól mutatott. . .

Sok táskája inkább az idősebb korosztálynak ajánlott szerintem, estélyre, partiba stb. . .

de az egyediség még jobban fenn áll nálam talán (a giccs is persze), mint a Timmy Woods táskáknál. . .

valentina 2008.06.12. 12:33:26

Hordani nem tudnám, mert valóban giccs, de annyira édes volt a filmben! Pont illett Lilyhez:) És a szobájához:D

Még nem ismerem a tervező táskáit, de mindjárt rákeresek, mert érdekel a leírásaitok alapján.

**Anna** 2008.06.12. 16:56:51

köszönöm köszönöm..biának kommenteltem a táskás írományához, hogy ki tud erról a táskáről calamit. nekem hatalmas nagy LOVE

dzsuli 2008.06.12. 21:21:47

most néztem meg a honlapot, megláttam a jegemaci táskát és beleszerettem, aztán rákattintottam az "exotic skins"oldalra és kiábrándultam a tervezőből.

zs 2008.06.26. 23:31:45

imádoooom
menne a szájfényhez, amit kaptam Tőled
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása