OurFashion

A sárgamintás ruha kálváriája

2008.június.12. 16:33

*Bianka*

9 komment

Már elég régóta beleszerettem ebbe a Diane von Furstenberg sárgamintás ruhába. Tök jó esése van, illik a hajamhoz, meg az én stílusom. Természetesen a vágyat még csírájában kellett elfolytanom, mivel az ára 385 $. Már több hét eltelt és majdnem bele is nyugodtam amikor megjelent a Re-Reserved Rio-i kampányának óriásplakátja, amin egy kisértetiesen hasonló ruha díszeleg. Természetesen elindultam vadászatra. Kezdtem a Duna Plázában, ahol még a reklámfotón is meglepődtek az eladók, tehát egyáltalán nem ismerték a ruhát. Aztán elmentem az Árkádba is, ahol azt mondták Magyarország nem kapott a modellből. Remek! Elhúzni a mézesmadzagot az orrunk előtt, mi bemegyünk a boltba, az a ruha amit keresünk természetesen csak Nyugat-Európában van de hát szegény magyar csak vesz valamit a maradékból. Azért sem vettem! Ha esetleg találkoztok a ruhával valahol, akkor SOS szóljatok! :)
Megosztás:
9 komment

Címkék: ruha re reserved

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.12. 16:40:28

Én Armani Exchange-ben láttam hasonlót. De ez a ruha is nagyon Biankás :)

lizi 2008.06.12. 17:10:41

Ez annyira kisértetiesen hasonló, hogy majdnem hogy a teljes másolat, nem? Hogy Biankás e, arról még nem tudok nyilatkozni. :) De a megkötője és a bő szoknyarész miatt egészen Alizos is. ;)

Scala 2008.06.12. 17:15:57

Nekem a re-Reserved jobban tetszik! :-)
Én is láttam ezt a reklámot, akkor ilyet nem is lehet kapni?! Ragyogó! Hadd gratuláljak a marketing osztálynak és a beszerzésnek: csak egy szó: koordinálás...

dzsuli 2008.06.12. 20:31:19

juj tényleg klassz ruha(K), figyelni fogom:)

coco 2008.06.12. 21:26:35

az elfojt az pontos j...

BaarBeer 2008.06.13. 10:22:29

Hát ez szomorú, mert ezt a ruhát már én is nézegettem a plakátonok:(
Viszont megspóroltál egy utat nekem, köszi:)

panka 2008.06.15. 00:20:33

Nahát, azt hittem, én vagyok az egyetlen, aki kiszúrta a teljes egyezést :)
Egyébként Carrie a SATC első félórájában épp ezt a sárga DfF ruhát morzsolgatja a boltban....

Melinda · http://reserved.hu 2008.06.24. 16:19:02

Nekem is azonnal feltűnt az összefüggés DvF-Reserved a SATC-ben. A ruhát április óta keresem, még Bukarestben is láttam a plakátot, és sehol semmi!!!! szóval fel kell adnunk:(((

Rita76 2009.04.23. 23:05:40

Sziasztok!

Igazán sajnálatos, és valóban mulasztás, rossz szervezés volt a hátterében a "sárga ruha "ügynek...
Igyekszünk az ilyen hibákat elkerülni, javítani!
A kritika lehet építő jellegű is!!!
Minden hozászólónak köszönet, és remélem találkozunk még a Reseved márkaboltokban , Miskolcon, Pécsen, Győben , Szolnokon, Egerben vagy épp itt Budapesten a Camponában , Duna Plazaban, vagy Örs Árkádban!
Mindenkinek szép napot és jó vásárlást! :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása