OurFashion

OurFashion - az alsószoknya

2008.június.11. 09:28

*Bianka*

15 komment

Már körülbelül egy éve hordok szabadesésű ruhák alá alsószoknyát. Kerestem mindenféle boltokban, de sehol nem találtam, végül a takarító nénik varrta meg keményített vászonyból, és az aljára egy kis olaszcsipkét is tett. Nagyon jó lett. Idén nyáron már egyre hivatalosabban is divatba jön ez a viselet, még mindig nem tudom, hogy hol lehet kapni, de ajánlom a nagymamák szekrényét, sok kincset rejthet...

Megosztás:
15 komment

Címkék: ourfashion

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 09:30:08

Hú Bianka a Tied nagyon jóóóóóóóóó :)

Csini! :D (unblock az egész összeállítás amúgy)

Nekem turiból van :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.11. 09:31:43

hát meghoztad a turibajárási kedvemet, pedig én is szoktam néha, de most nagyon rámjött :). a balkáni szezont és a renoválást szeretem én. lehet hogy majd csinálunk egy turkálós riportot.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 09:35:04

Hihi!

Azok is nagyon jók. Renoválás nekem is az egyik kedvencem. . . :D

Turkálás riport kaffa ötlet. . . :D

Scala 2008.06.11. 10:00:34

Tényleg remek ötlet Bianka.
Nekem is abszolút stílusom a dolog!Meg lehet varratni +
esetleg Marks & Spencer, ott szokott ilyesmi lenni
+
Wolford (?!)
+
tán Women's secret (?!) fene tudja
+
biztos tipp viszont az Aranypók!

Hajrá, nagyon nőies viselet szerintem.
És ezek a nagy szoknyák is, mint Carrie-é.

Turkálós riportot nagyon várom! Tényleg! Majd szólok is barátnőmnek, hogy küldjön Nektek tippeket, ha szeretnétek...

BaarBeer 2008.06.11. 10:04:24

Bianka, nagyon csini összeállítás, igazán nőies!
A turis riport nagyon jó ötlet.

Tim 2008.06.11. 10:09:42

Nagyon szépek ezek az alsószoknyák! : )
Nekem mamámtól van jópár régi darab, régiek, de zseniálisak... szatén, vászon... lehet tobzódni... : )

(tetszik az oldalatok- nagyon stílusos- by: egy ifjú stylist)

Scala 2008.06.11. 11:26:52

Jaj az én felmenőim vajh miért nem teszik el a ruháikat a következő generációnak?! :-(

Éva 2008.06.11. 13:53:49

Nekem Carrye kivillanósa nagyon bejön!a piros ruckóval a sok fehér szél nekem picit sokk, de ízlése válogatja!viszont tuira belesülnék:)

Scala 2008.06.11. 18:06:39

Carrie-n ez az összeállítás tökéletes, valóban! Nekem a cipő is nagyon bejön.

and 2008.06.11. 20:47:41

Jajj, tiszta veresegyházi asszonykórus...

puffancs 2008.06.21. 19:59:26

sziasztok. nekem az uj nyari dresszeimhez szinte mindegyikhez jott magatol.
nagyon tetszik a blogod, sok jo otletet olvastam itt. kicsit talan tul nagy hangsulyt helyezel az elerhetetlenre.
van egy csomo megfizetheto es nagyon jo minosegu marka, amik meg igy is nagyon dragak:
banana republic, ted baker, french connection....
kicsit olcsobbak:
jane norman (nagy kedvencem), karen millen (eleg elegans),
river island (hetkoznapokra)
topshop (en nem szeretem, szerintem gagyi es nagyon brit)
miss selfridge (nagyon csajos csini)

en is nagy ruha-taska-cipo-taskabuzi vagyok, altalaban akkor vasarolok, ha mar leertekeltek :) neha viszont jutalmazom magam egy-egy dragabb darabbal.

az alsoszoknyad nagyon szep, de tul sok log ki belole alul. a kis csipkeresz fele eleg lenne, es akkor tokeletesen mutatna - es nagyon szexin.

puffancs 2008.06.21. 20:00:34

sjp mindig szuperul nez ki! gyonyoru es az izlese is nagyon tetszik nekem.
ez a rucija is telitalalat a szandallal egyutt.

bagsnob 2008.07.22. 23:42:30

Vivi Westwood ruci van JSP-n.

dézi 2008.07.23. 17:56:10

Táska: Ferragamo
Elég morbid ilyet kézben tartani,mármint a tapintása miatt.Úgy látszik tényleg jönnek a tollak!
Cipö: Manolo ..persze,csodás!

Style&Budapest · http://styleandbudapest.blog.hu/ 2009.10.01. 12:27:40

Jajj, de szép ez a szett! :)
Mehetne a streetstyle blogunkra! :)....hátha egyszer szembejössz az utcán mikor fotózunk!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása