OurFashion

Multifunkciós nyakláncok

2008.június.11. 18:03

fashionista

8 komment

Jön a nyáááááár, egyre merészebbek a kiegészítők, tobzódunk a romantikus és az etno stílusokban is. A legújabb divatirányzatokra reflektálva több nagy divatcég is piacra dobott multifunkciós nyakláncokat: nem csak dekoratív kiegészítők, hanem kiváló sminktermékek is.

A Missoni ház a romantikus, aranyos-gyöngyös láncának legnagyobb medálja krémparfümöt rejt.

A selyemszalagon függő Dior medál aranyfényű, krémes állagú csodát tartalmaz, mellyel a szemeidet, ajkadat vagy az arccsontodat emelheted ki.

Az YSL nyakláncát az afrikai népi motívumok ihlették: bőrszíjon függő fa medál rejti az afrikai naplementét idéző bronzosítót.

Ti melyiket kérnétek ajándékba? (Én a Missonit választanám.) 




Via Bellasugar.

Megosztás:
8 komment

Címkék: beauty ysl smink dior nyaklánc missoni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.11. 18:08:06

Nehéz kérdés, mind3-at vagy ha csak egyet lehet választani a Diort!

Démétér 2008.06.11. 18:29:09

Missoni, mert annak a legfinomabb a logója :) Egyébként mindegyik szép. Menet közben mondjuk úgysem sminkelek.

dzsuli 2008.06.11. 18:50:24

ez kicsit eröltetett sztem, nekem ezek jók lennének külön:)
Dior sminkkészlet és Dior nyaklánc, ajándékba, nekem.

Anna 2008.06.11. 19:46:27

én az összeset választanám.de a missoni tetszik a legjobban

Tim 2008.06.11. 21:50:30

Nagyon szépek a nyakláncok/kozmetikumok...
Én a Diort választom... olyan mint egy olasz kámea medál és a "gyöngyház-fény" is érdekes benne... : )

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 22:49:39

Nekem bejön az YSL i. Olyan mother of pearl. . . :D

Scala 2008.06.12. 07:22:05

Jók ezek, hiába! :-)
A Missoni még karkötőnek is, nem?

zoeme 2008.06.12. 07:58:41

huu, ez is a missionit, edes
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása