OurFashion

Követnéd ezt a trendet?

2008.június.10. 19:16

fashionista

9 komment

Egyre több híresség és celebritás tűnik fel "jumpsuit"-ot viselve. Ezt az overál és nadrágkosztüm közti átmenetet főleg különlegesebb alkalmakkor viselik a sztárok, gyakorlatilag kisestélyiként funkcionál. Gwyneth öltözékét imááádom, nagyon jól áll neki, de sajnos az az érzésem ezzel kapcsolatban, hogy csak hibátlan alakon mutat jól, a combban/csípőben erősebbek (azaz én) ne is álmodjanak róla.

Nektek mi a véleményetek róla? Viselnétek jumpsuitot? Tudtok rá egy megfelelő magyar szót?

Megosztás:
9 komment

Címkék: gwyneth paltrow

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.10. 20:06:38

nekem csak az a furcsa, hogy olyan bőszárúak a nadrágok, amúgy tetszik.

**Anna** 2008.06.10. 22:04:40

iegnigenigen.különösen...na mindegy el sem árulom, inkább csinálok egy összeállítást:)

v.rita 2008.06.10. 22:19:35

huu, nekem a lila is nagyon tetszik ::

Scala 2008.06.10. 23:55:42

Nekem is a Rihanna féle jön be!
mondjuk én nem bírom a Paltrow csajszit, amúgy sem...

agica 2008.06.11. 07:52:12

Rihanna!Nagyon tetszik a színe és a formája is a jumpsuitjának.:D...pedig ő nem az a nádszál csajszi mégik megtalálta azt a fajtát ami szerintem jól áll neki.:)
Amúgy a másik2 is love,csak most így a nyári hangulatomat a lila fogta meg.:)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 08:10:27

Nagyon mutatósak, mégis egyszerűek és vagányak...

:)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 08:12:20

Fashionista!

Olyan dolgot szeretnék tőled kérdezni, hogy tudsz valamit a sebastian trucco smink cuccokról?

www.sebastian-intl.com

Scala 2008.06.11. 09:24:18

Igen, Rihanna valóban nem vékony, és ez a szerkó slankítja!
Remek, remek!
Megjegyezzük nehezebb napokra!

lizi 2008.06.11. 13:34:09

Nekem is a lila tetszik, mert imádom a lilát. Mindháromnak tetszik egyébként a fazonja, mert alul rejt, felül meg szexisek (kiv. Rihanna-é), szóval szerintem nyugodtan nyugodtan felveheted Fashonista, csak meg kell találni a megfelelő fazont. Egyébként a jumpsuit-ra mondhatnánk, hogy overál, ami gondolom neked is eszedbe jutott, csak ebből nem derül ki, hogy alkalmi vagy rohangálós...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása