OurFashion

Ourweb - Carrie gardróbja

2008.június.09. 19:07

*Bianka*

10 komment

Az asos.com online webáruház felismrte a piaci igényt arra, hogy összeállítsák A Szex és New York című film Carrie-jének gardróbját. Meg is tették.Összesen 5 összeállítást vásárolhatunk meg, néhol a kiegészítők nem stimmelnek, de a fő dolgok mindig. A ruhák 38 font körül mozognak.

Megosztás:
10 komment

Címkék: szex és new york ruha cipő ourweb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démétér 2008.06.09. 19:48:41

Teljesen amatőr kérdés: a ruhák szemmel láthatóan nem azok, amiket Carrie visel. Ez nem igazén számít? Elég a stílus, anyag, szabás nagyjából? Én nemigen követem a dolgokat, csak érdeklődöm.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.09. 19:54:03

nem ugyanazok, ezért jóval olcsóbbak is. de majdnem 100%-osan próbálják leutánozni.

sourcherry 2008.06.09. 20:41:49

Én eléggé a fogyasztói társadalom "gyöngyszeme" vagyok, de például arra egyáltalán nincs igényem, hogy egy Carrie- copy szettet vegyek fel/meg, ezek a ruhák nem magukban néznek jól ki, hanem ott, abban a közegben, Carrie személyiségéhez, a sorozat- film kis idilljében.
Ennek ellenére az Asos nagyon jó dolog, a következő salen rendelek is tőlük pár cuccot, szerintem.
Ja, és a legalsó cipőhöz egy nagyon hasonlót kapni a zarában is, a filmtől függetlenül már régóta szemezek vele ...

Scala 2008.06.09. 21:45:53

Sourcherry: "én eléggé a fogyasztói társadalom gyöngyszeme vagyok (...)"

Nagyon jó megfogalmazás! :-)

Én úgy szoktam mondani, hogy: hmm. vannak reklámok/üzenetek/trendsugallatok, melyeket magaménak érzek..."

Én nem akarnék Carriesen öltözni, de az ötlet nagyon kedvezőnek tűnik, földi halandók számára is... Úgyhogy szeretjük!

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.06.09. 23:34:21

Na most akkor ezt a Gallianorirol nyultátok vagy nem? :) Sourcherry, MO.-ra még nem szállítanak, nemtudom Te merre élsz, csakhogy ne érjen csalódás.

sourcherry 2008.06.10. 08:09:28

Köszi, bagaela, jövőhéttől nem Mo-n élek, épp ezért terveztem be, hogy tudok már majd rendelni :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.10. 09:16:44

nem ismerem Gallianorit én a fashionista.com-ról szedtem, gondolom ő is :)

gallianori 2008.06.10. 13:14:03

:D hello akkor.
nem a fashionistáról van. valahol máshol találtam rá:)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.10. 18:34:03

ja téged ismerlek, mint noori.blog.hu csak a gallianori nem ugrott be, ne haragudj!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása